ja tänään on taas pinna kireällä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Turkilmas

Vieras
Eilen olin niin onneni kukkuloilla ja voi kiesus että tänään ottaa päähän :kieh: :kieh: :kieh:

Siis ensinnäkin lähtee hermot ton poitsun kanssa. Miten voi olla mahdollista ettei melkein 7-vuotias muista yksinkertaisia asioita |O . Siis jos käydään vessassa niin vedetään vessa ja pestään kädet, jos pelataan tietokoneella niin klikataan peliä ja painetaan nuoli taaksepäin jos ei enää pelata kyseistä peliä, jos mennään ulos niin napsautetaan tuo lukko niin että ovi ei oo enää lukossa....ja nää asiat on siis ihan jokapäiväisiä ja joka päivä mä joudun niistä huomauttamaan. Eniten mua kyrsii tuo vessajuttu. Ei oo yhtään kivaa mennä vessaan itse ku koko koppi haisee paskalta ja pytty on täynnä sitä itseään :x :x .

Ja toi hemmetin hurtta haukkuu KOKO AJAN. Ihan sama kuuluuko ääniä ulkoa, jos ei kuulu niin keksitään että kuuluu :headwall: :headwall: . Mulla on sellainen kolinatölkki (otin taas tänään avuksi), mutta nyt huomasin että kun kolistan niin samalla vatsa supistaa.

MÄ EN TYKKÄÄ TÄSTÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja kahvikissa:
nooh,tuon ikäsillä on niin paljon muuta mielessä:)

Mutta kun tuota vessajuttuakin on jatkunut oikeesti KUUKAUSIA. Joka pirun kerta joudun olemaan kytiksessä ja hokemaan: "veditkö vessan ja pesitkö kätesi". Ja AINA on vähintään toinen unohtunut :headwall: :headwall:

Meidän 8v ei oo viellä oppinu vetämään vessaa...Nyt sillä on useimmiten jo reppu mukana kun se lähtee kouluun, mutta ulkohousut on ollu koulussa jo pari viikkoa |O :headwall:

sama juttu meillä kun poika oli tuon ikänen.nyt 9v ja näyttäisi että pikkuhiljaa alkaisi muistamaan.kyllähän se sellista jankkamista lasten kans on ja itsekkin oon kyllä noista pillastunu,mutta ei se taida auttaa.pojat on poikia...
=)

Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
nooh,tuon ikäsillä on niin paljon muuta mielessä:)

Mutta kun tuota vessajuttuakin on jatkunut oikeesti KUUKAUSIA. Joka pirun kerta joudun olemaan kytiksessä ja hokemaan: "veditkö vessan ja pesitkö kätesi". Ja AINA on vähintään toinen unohtunut :headwall: :headwall:

Meillä esikoinen muistuttaa aina pikkuveljiään, joten mun ei onneksi tarvi
;)

No hyvä tietää että muidenkin muksut on yhtä mahdottomia. Kun mä en vaan ymmärrä miten ei voi muistaa vetää vessa????

Ja toi pirun hurtta. Mä laitan sen kohta tonne takapihalle ölisemään tai köytän sen kuonon kiinni :kieh: :kieh: :kieh: . On sekin kumma kun tietää tasan tarkkaan ettei saa haukkua,aina tulee luimimaan ja pyytämään anteeks...kunnes sit taas kuulee jumaliste kävyn tippuvan viereisessä metsässä ja taas haukkuu :headwall: :headwall: :headwall: :headwall:

Mä luulin että pikkukoirat vaan on räksyjä, mut meillä on iso räksy |O |O

Turkilmas: Jos koirasi on mielestäsi hurtta, miksi edes pidät sitä? Eikö se oo koirien kanssa vähän sama kuin lapsien eli oma koira on koira ja naapurissa on hurtta/ omat ovat lapsia ja naapurissa penikoita. :heart:

Ei kun se on hurtta silloin kun lähtee hermot :laugh: . Ja olihan se Hurtta ja stara ohjelmakin. En mä oo koskaan ajatellut että se olis sen enempää haukkumasana.

Se on sekarotuinen ja olevinaan vissiin joku vahtikoira. Ja luu ei auta mitään ku se vaan vahtii. Täytyis varmaan hommata sellanen haukkupanta, mutta kun miestä tuo haukkuminen ei ärsytä. Vanhempiensa luona kun oli 2 räksyttävää perhoskoiraa, niin siihen nähden tuo meidän koira on hyvinkin hiljainen tapaus.

Ja siis mä heräsin tänään pahalla tuulella ja nyt vaan IHAN KAIKKI ärsyttää :kieh: :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja mam:
Entäs jos teet sellaisen kyltin vessaan jossa lukee hauskasti / sarjakuvin tms. Muuten huomioivasti että vedä vessa ja pese kädet?

Tota mä olen miettinyt. Kun siis nyt on oikeesti pinna niin kireällä että tulee oltua joka kerta kiukkunen ku ne paskat lilluu pytyssä.

Ongelmana on vaan mun täydellisen onneton piirustustaitoni. Mä olen ehkä maailman huonoin piirtämään yhtikäs mitään :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja olava:
Mitä jos laittasit lapsen piirtämään ;)

Hei toi oli OIKEESTI tosi mahtava idea, kiitos :hug: .

Poika kun tykkää piirtää muutenkin niin saa tehdä itselleen muistutuspiirustuksen. Hyvä hyvä, hieno idea :flower: :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja olava:
Mitä jos laittasit lapsen piirtämään ;)

Hei toi oli OIKEESTI tosi mahtava idea, kiitos :hug: .

Poika kun tykkää piirtää muutenkin niin saa tehdä itselleen muistutuspiirustuksen. Hyvä hyvä, hieno idea :flower: :flower:

Eipämitään:) itekäytin tota konstia aina töissäollessani ja kotona ni tuli mieleen ;) ole hyvä vaan :hug: tuli oikeen hyvämielei ja hymy huulille kun kiitit :flower:

joskus varmasti kaikilla semmosia päiviä :D mutta huomenna uus päivä ja jos sitten vaikka naurattais :hug:
muuten,meilläki hurtta:) ja eikös se oo vähän semmonen yleinen nimitys isommanpuoleisille koirille? :whistle:

Joo ja mä huomaan ainakin että ilmeisesti nyt mulla alkaa nuo hormonit kiusaamaan. Kun niin mainostin että tässä raskaudessa oon ollut niin leppoisa (viimeks olin yks varsinainen sekopää piruperkele), niin nyt en taida enää olla. Mä suutun, iloitsen, nauran ja itken tosi helposti. Ja välillä leijun taivaissa ja taas seuraavana hetkenä olen maan matonen. No, kaipa tää tästä B)

joskus varmasti kaikilla semmosia päiviä :D mutta huomenna uus päivä ja jos sitten vaikka naurattais :hug:
muuten,meilläki hurtta:) ja eikös se oo vähän semmonen yleinen nimitys isommanpuoleisille koirille? :whistle:

Joo ja mä huomaan ainakin että ilmeisesti nyt mulla alkaa nuo hormonit kiusaamaan. Kun niin mainostin että tässä raskaudessa oon ollut niin leppoisa (viimeks olin yks varsinainen sekopää piruperkele), niin nyt en taida enää olla. Mä suutun, iloitsen, nauran ja itken tosi helposti. Ja välillä leijun taivaissa ja taas seuraavana hetkenä olen maan matonen. No, kaipa tää tästä B)

:hug: Eiköhän se siitä. Heh, mä olin raskausaikana niin eri ihminen. Yleisesti ottaen olen sarkastinen, negatiivinen realisti, huumorintajuinen ja p*rkeleen kova ämmä. Sitten, yht'äkkiä olin vollottava, yliherkkä, halipulainen onneton vässykkä. Se oli aika kova muutos, kun kuitenkin pään sisällä oli vielä sellainen kova tahto ja oma luonne, mutta hormonit aiheutti mulle kovasti pään vaivaa. Noh, nykypäivänä olen sitten jotain noiden kahden ihmistyypin väliltä. Mikä varmaan toisaalta on ihan bueno.

Niin, ja koko elämäni (myös raskausajan) VANNOIN etten koskaan tule lapselleni vaaleanpunaista ostamaan. Kuinkas kävikään? Se nyt vaan on niin söötti pinkeissä vaatteissa... :whistle: Kyllä mulle ollaan kuittailtu jälkeenpäin.

Tsemppiä vaan, huomenna on uusi päivä (näin Scarlettin sanoja lainaten).

Yhteistyössä