Ja taas yksi "hyvä syy" olla ottamatta jälkikasvua kauppaan mukaan ;)

:headwall:
Joku, ilmeisestikin äiti-ihminen, katsoi mua tänään kaupassa ihan pikkaisen pitkään ja hitaasti... Kiitos tuon 9v sällin, joka mulla oli poikkeuksellisesti mukana kaupassa.
Oltiin siellä lastenruokahyllyllä, ja mie etsin kuopukselle velliä. Siinä sit lähinnä itsekseni totesin, että "Juu, tätä me kokeillaan" ja latosin kauravelliä kärryyn.
Poika siihen, että: "Jep. Voihan tuota maistella!"
Ja siinä vieressä se nainen katsoi minua, katsoi poikaa, minua ja poikaa... ja vielä minuun.
Mie sit pojalle, että "Mie kyl ihan Viiville näitä vaan..." ja samalla se nainen meni kauemmas jo, eikä varmaan kuullut, että poika totesi sit minulle, että: "Mutta pitäähän se aina maistaa, ettei se ole pilalla, eikä liian kuumaa." :D
Mutta ei kai kukaan luule totuudessaan, että joku ostais noita vauva-vellejä selvästikin koulu-ikäiselle jäppiselle... eihän? :eek:

=) Siinäpä sai täti hyvän jutunaiheen työpaikan kahvitunnille.

Meillä kyllä ostetaan reissuun vauvan hedelmäsoseita ja 1-3 purkkeja isommillekin lapsille, joten en ihmettelisi, jos joku ostaisi velliäkin. Jos lapset niitä joisivat, ostaisin niitä reissulle mielelläni.

Mun äidin työkaverin poika joi tuttipullosta velliä vielä 7-vuotiaana ja tosijuttu on. Tämä työkaveri itse kertoi.

Kuapassa yks vanha mummeli (varmaan 80 paikkeilla) osti noita vellejä itelleen. Sanoi, että ne on niin hyviä, kun on vitamiinit ja kaikki ja ennenkaikkea ei tartte itte keitellä velliä =)

Mutta tuskin kukaan ajattelee, että ostin velliä 9-vuotiaalle =) Mutta ne hedelmäsoseet on kyllä hyviä.

Yhteistyössä