Ja taas se sama ongelma kuin joka ikinen vuosi...Mitä ihmettä miehelle synttärilahjaksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "dansku"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
D

"dansku"

Vieras
Ei tarvitse mitään erityistä, eikä ole tällä hetkellä kuin yksi harrastus, johon liittyen jo muut ostaa lahjan.

Mitäs ihmettä minä itse ostan hänelle synttärilahjaksi? Haluaisin jotain kivaa hommata, täyttää kuitenkin 30v. Rahaa käytettävissä rajallisesti (max 70€, jopa halvemmalla pitäisi selvitä)

Mitä te olette antaneet miehillenne lahjaksi?

Kottikärryt, pistolapio, työkalusarja, vasara, akkuporakone, kirjalahjakortti (jos lukee), lahjakortti jossa viet miehen viettämään iltaa kahdestaan ja hommaat lapsen/lapset hoitoon eli laatuaikaa K-18

Jos haluat, että jää joku pysyvä muisto, niin aina tätä samaa ehdotan eli Kalevala Korun miestensarjan korua. Ja jos ei ole korumiehiä, niin sitten lahjakortti ravintolaan, levykauppaa, vaateliikkeeseen...

Ongelma taitaa piileskellä juuri siinä, ettei mikään peruslahjoista, jotka itsellenikin tulee mieleen, ole oikein sopivia...Ei tykkää käyttää koruja (ei töissä pysty käyttämään, niin ei sitten laita vapaa-ajallakaan), kuuntelee enemmän musiikkia radiosta, itse poltetuilta levyiltä, netistä (ei siis tarvitse lahjakorttia levykauppaan). Työkaluja ja kaikenlaisia vempeleitä saa töistä lainaan (ja muut perusjutut meillä on jo hommattu).

Laatuaika keskenämme...Hmm...houkuttelee...Mutta meillä on vauva ja sen mitä haluamme käydä, olemme muutenkin käyneet.

Vaikeaa, eikö? ;)

diipa: Olen itse siirtynyt sille linjalle ettei mitään turhia lahjoja ja sälää meille! Enkä ostaisi ehkä nyt tätäkään lahjaa, mutta mies täyttää kuitenkin 30 ja haluaisin edes silloin muistaa. Tiedän että tykkäisi yllätyslahjasta kuitenkin! Mutta kun sen tulisi olisi todellakin tarpeellinen.

Vaatteita olen miettinyt. Ilahtuu niistä kyllä. Ostan sitten vaikka jonkun vähän arvokkaamman hupparin jos en muuta keksi.

[QUOTE="a p";23522984]kuuntelee enemmän musiikkia radiosta, itse poltetuilta levyiltä, netistä (ei siis tarvitse lahjakorttia levykauppaan). QUOTE]

Lahjakortti noihin nettimusiikkikauppoihin ja paketillinen tyhjiä cd-levyjä =)

No olisko joku pelikonsoli mistä olis kiinnostunut tai joku muu laite mitä olette ajaltelleet? Itse ostin 30 v lahjaksi tallentavan boksin, kun just silloin tuli nämä digihärpäkkeet pakollisiksi.

No minä ostin tyylikkään Tiger of Sweden vyön. Tosin minun mieheni oli pyytänyt vyötä, mutta miksei muillakin miehillä olis tarve. :) Nelly-verkkokaupasta. Sit tosi tyylikkään lompakon ostin viime jouluna.

Minä olen tilannut lehden vuodeksi, monta vuotta menty jo siten ja sitten siihen jonkin pienen lahjan lisäksi. Mies harrastaa aseita että aselehden saapi, olen joka vuosi kysynyt että vieläkö lehti pannaan tulemaan.

[QUOTE="diipa";23523030]No olisko joku pelikonsoli mistä olis kiinnostunut tai joku muu laite mitä olette ajaltelleet? Itse ostin 30 v lahjaksi tallentavan boksin, kun just silloin tuli nämä digihärpäkkeet pakollisiksi.[/QUOTE]

Onpa ne halpoja kun 70e saa?

Pelikonsoli meillä on, siihen kyllä voisi jonkun pelin ostaa. Tosin pelaa nykyisin niin vähän, kun aikaa menee enemmän vauvan kanssa touhuillessa.

Lehtitilaus olisi hyvä, mutta ei ole sopivaa lehteä mitä lukisi varmasti...

Hieroja on hyvä idea myös, mutta vasta kävi siellä, niin olisiko jotenkin vähän tylsä..?

Sykemittari ei ole ollut oikein käytössä, joten ei mitään siihen liittyvää.

Tuo vaatepuoli (vyön ehdottaja) taitaa olla nyt paras idea...

Yhteistyössä