ja taas olis kysyttävää oviksesta!!!!! :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja auttaakkaa :)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

auttaakkaa :)

Vieras
Elikkäs tein äsettäin ovulaatiotestin, (merkkiä en tiedä, mut mammaksi:sta olen niitä tilannut) ja se näytti kontrolliviivan lisäksi ihan lähes yhtä tummaa testi viivaa... :)
elikkä voinko tästä päätellä että ovulaatio tapahtuu 24-48h sisällä?
kannattaako testi tehdä vielä illemmalla uudestaan?
ja se tärkein kysymys, eli milloin kannattaa olla yhdynnässä? tärppääkö paremmin, jos on tällä aika-välillä kaksi kertaa yhdynnässä?
voi, olisin NNNIIIIINNNNN onnellinen jos nyt tärppäis!!!!!!!

No kannattaa olla nyt lähiaikoina yhdynnässä, usein.
Miten kaksi kertaa? Ihan miten tuntuu voi olla...
Vaikea sanoa koska sinulla ovulaatio mutta sitä ennen kannattaa harrastaa seksiä eli nyt, illalla, aamulla, päivällä :D

justiinsa tänään ihmettelin, miksi jotkut joutuu noita oviksia mittaamaan? Mä ainakin huomaan sen ihan tasan tarkkaan milloin "ovislimat" (sori ällö sana) tulee, ja samoin silloin seksi on koko ajan mielessä. Onko niin, että toisilla ovulaatio on voimakkaampi kuin toisilla?

Ei kaikilla ovulaatio tunnu. Ja joillain on epäsäännöllinen kierto, ettei voi siitäkään laskeskella.
Mutta tämmöisessä tapauksessa rahaa kuluu varmaan kiva määrä ovulaatiotesteihin.

Itse en nuorempana tuota tuntenut, nyt vanhempana ainakin luulen huomaavani koska ovulaatio.

okeii :)
mä tosiaan oon nyt ekaa kk tikuttamassa tuota ovista!!!!! mulla aiankaan ei ole mitään hajua millon olvis olis jos en sitä tällain tikuittais...
no, ei muuta ko hommiin vaan :D
kannaataako sitä muuten vielä illalla tikutella (ovista siis)?

PAKKO kysyy tällanen typerä kysymys et olisiko hyvät mahdollisuudet tulla raskaaksi jos (tuo ovistesti näytti + nyt klo.14 aikaan) ja olis yhdynnässä nytten kolmena iltana peräkkäin? ku ei oikein päivällä ole mahiksia ko on nuo kaksi muuta lasta ja isäntä päivät töissä ;)
niin ja kiitos xx!!!!toivotaan parasta!!!!<3 :D

no, kertokaas nyt joku että onko mahiksia tai onko kuin hyvät mahikset tulla raskaaksi jos nyt kolmena iltana hommailis...? ;D
ovistesti siis näytti + tänää kahden aikaan :D
ja tosiaan päivällä ei oikein ole kerta mahiksia kun on nämä toiset lapset ja mies päivät töissä ;D

Yhteistyössä