H huoooooh Vieras 24.10.2013 #1 Taas viime yönä näin unta, missä meidän 10-v poika löytyi vedestä hukkuneena. Aika usein näen unta, jossa jompi kumpi lapsistani kuolee. Loppuuko nämä unet milloinkaan? Ja onko tämä ihan tavallinen ilmiö?
Taas viime yönä näin unta, missä meidän 10-v poika löytyi vedestä hukkuneena. Aika usein näen unta, jossa jompi kumpi lapsistani kuolee. Loppuuko nämä unet milloinkaan? Ja onko tämä ihan tavallinen ilmiö?
V "vieras" Vieras 24.10.2013 #2 Vesiunet | Untenmaailma Onko hiljattain tapahtunut jotain veteen liittyvää? Joskus kun itse olin pieni ja katosin lomareissulla uimarannalla, äiti alkoi nähdä unia missä minä hukuin.
Vesiunet | Untenmaailma Onko hiljattain tapahtunut jotain veteen liittyvää? Joskus kun itse olin pieni ja katosin lomareissulla uimarannalla, äiti alkoi nähdä unia missä minä hukuin.
Cassyput Aktiivinen jäsen 28.04.2007 11 131 0 36 24.10.2013 #3 Mulla on kans paljon painajaisia liittyen lapsiin. Erityisesti nyt raskausaikana. Kauheaahan se on, mutta olen ajatellut että ihan tavallista.
Mulla on kans paljon painajaisia liittyen lapsiin. Erityisesti nyt raskausaikana. Kauheaahan se on, mutta olen ajatellut että ihan tavallista.