Ja taas kulttuurin rikastuttaja asialla..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja a.p.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

a.p.

Vieras
"Poliisi on edistynyt Tampereella paljastuneen kahden nuoren oudon surman tutkinnassa.
Poliisi vahvistaa nyt, että kysymyksessä oli seurusteleva pariskunta.

Poliisi epäilee, että 20-vuotias poikaystävä surmasi 18-vuotiaan tyttöystävänsä. Sen jälkeen poikaystävä löytyi kuolleena Lempäälästä.

IS:n tietojen mukaan taposta epäilty poikaystävä oli ulkomaalaistaustainen.

Pojan lähipiirin mukaan tapauksen johdosta järjestettiin lauantaina muistotilaisuus Tampereella.

Vuonna 1991 syntynyt mies löydettiin perjantaiaamuna kuolleena Lempäälästä Kuokkalankosken rannalta.

Kun poliisi ryhtyi tutkimaan tapausta, löydettiin miehen asunnosta Tampereen Annalankadulta kuolleena vuonna 1993 syntynyt nainen.

Poliisin mukaan naisen kuoleman oli aiheuttanut ulkoinen väkivalta.

Jussi Niiranen, Tampere "

Argh. Mun mielestä jos maahanmuuttaja tekee yhdenkin rikkeen, sais mennä sinne mistä on tullutkin!!

[QUOTE="vieras";22971071]Maahanmuuttaja = siirtolainen, pakolainen, paluumuuttaja. Tiedätkö, mitä eroa näillä on?[/QUOTE]

Tiedän, ihan vasta kuuntelin aiheesta luentoa. Mitä sitten?

[QUOTE="vieras";22971071]Maahanmuuttaja = siirtolainen, pakolainen, paluumuuttaja. Tiedätkö, mitä eroa näillä on?[/QUOTE]

maahanmuuttaja=Ei Suomen kansalainen, eiköhän ap juuri näitä tarkoittanut!

Ja olen ap:n kanssa samaamieltä siitä että maat saisivat huolehtia itse omat rikollisensa eli takas vaan heti ekasta rikkeestä!

[QUOTE="jjjjj";22971090]Olen aina sanonut että mamuista ei ole muuta kuin ongelmaa, uskokaa nyt että niin se on kun teot puhuu puolesta.[/QUOTE]

Ja tässämaassahan ei oo ketään muita kun tietynlaisia mamuja? Ei kukaan oo töissä täälä eikä kellään muulla voi tulla tehdyksi virheitä kun esim somaleilla? Ulkomaalaistausta EI oo automaattisesti joku tumma tyyppi, meilläkin mahtuu tuttavapiiriin ulkomaalaistaustasia, eivät oo somaleja tai "ählämeitä". Usko sä että jokaporukkaan mahtuu jokalähtöön. Vaikka just ne ongelmatyypit pääsevät otsikoihin.

Maahanmuuttaja-käsitettä käytetään rasistisessa mielessä aika höllästi. En tahtoisi uskoa, että maahanmuuttajista vouhkaavat tarkoittavat myös työn perässä Suomeen vaikkapa Briteistä muuttaneita siirtolaisia vaan lähinnä pakolaisstatuksella Suomessa oleilevia. Tässäkin puhuttiin kulttuurin rikastuttajista ja maahanmuuttajista samalla henkäyksellä eli rinnastettiin kaikki samaan nippuun. Ellei se sitten ollut ap:n tarkoitus ja hän todellakin on sitä mieltä, että vaikkapa norjalainen Suomessa asuva turskankäsittelijä on "kulttuurin rikastuttaja". Minä ainakin ymmärrän ko. termin negatiivisena.

Olen kyllä siinä ihan samaa mieltä, että näin vakavaan rikokseen syyllistyneet pitäisi karkoittaa kotimaahansa kärsimään tuomio, paitsi jos kyseisessä maahassa vallitsee sotatila.

Lukekaapa murha.infoa.

Oikeen ollut tolla tappajalle muistosivutkin fb:ssä, ja tappajan kaverit uhkailleet siellä joitakin jotka ovat uskaltaneet kritisoida muistosivua..

"Renita Amin 23. tammikuuta kello 2:54 Ilmianna
tule sanomaan toi asiaa päin naama äläkää vittu ole noin raukkamainen että sulla ois vaan puhetta vittun äides pillun näkönen!!! jos haluat niin voidaan naamakain tavata ja selvittää tämä asiaa!! viatton 17v tyttönen halus nussia sitä niin miks se ois sitt sen vuoks kuollut vai vittuttako kun ulkomaalainen on suomalaisen päätä kääntänyt rakkaudella. mä olen ihan sinunlaisia vartteen täällä ja siks en oikeen haluakan lähteä takaisin päin koska haluan vähää sun tyypiselle vittuillaa ja nussia ja syödä sun rahoilla vituttako?? "

Ja tässämaassahan ei oo ketään muita kun tietynlaisia mamuja? Ei kukaan oo töissä täälä eikä kellään muulla voi tulla tehdyksi virheitä kun esim somaleilla? Ulkomaalaistausta EI oo automaattisesti joku tumma tyyppi, meilläkin mahtuu tuttavapiiriin ulkomaalaistaustasia, eivät oo somaleja tai "ählämeitä". Usko sä että jokaporukkaan mahtuu jokalähtöön. Vaikka just ne ongelmatyypit pääsevät otsikoihin.

Parempi se on eliminoida heti alkuun kaikki mahdolliset ongelmatapaukset pois ja sillä tarkoitan sitä että yhtään mamua ei tänne tarvittaisi ottaa ja ne otetutkin joista joku tekee jonkun rikoksen toimitetaan samantien lähtömaahan takaisin, näin päästäisiin paljon helpommalla ja oltaisiin säästytty lukuisilta raiskauksilta joita ne on tehneet, kotimaan Suomi pojissakin on ihan tarpeeksi työtä pitää kurissa.

"Renita Amin 23. tammikuuta kello 2:54 Ilmianna
tule sanomaan toi asiaa päin naama äläkää vittu ole noin raukkamainen että sulla ois vaan puhetta vittun äides pillun näkönen!!! jos haluat niin voidaan naamakain tavata ja selvittää tämä asiaa!! viatton 17v tyttönen halus nussia sitä niin miks se ois sitt sen vuoks kuollut vai vittuttako kun ulkomaalainen on suomalaisen päätä kääntänyt rakkaudella. mä olen ihan sinunlaisia vartteen täällä ja siks en oikeen haluakan lähteä takaisin päin koska haluan vähää sun tyypiselle vittuillaa ja nussia ja syödä sun rahoilla vituttako?? "

Hah! Aika paha :D

maahanmuuttaja=Ei Suomen kansalainen, eiköhän ap juuri näitä tarkoittanut!

Ja olen ap:n kanssa samaamieltä siitä että maat saisivat huolehtia itse omat rikollisensa eli takas vaan heti ekasta rikkeestä!

Jutussa sanottiin "ulkomaalaistaustainen". Mitä se tarkoittaa? Ulkomaalaistaustainen voi olla Suomen kansalainen, eli sinun määritelmäsi mukaan ei maahanmuuttaja, vaikka olisikin syntynyt jossain muuualla kuin Suomessa. Erään määritelmän mukaan minä olen maahanmuuttaja, vaikka olenkin syntynyt Suomessa, mutta olen välillä asunut pitkään ulkomailla ja muuttanut taas Suomeen. Mihin mut pitäis karkoittaa jos teen "rikkeen" (ajan vaikkapa ylinopeutta...)? Joidenkin määritelmien mukaan KAIKKI mamut ovat "kulttuurinrikastuttajia" ja niistä on pelkkää riesaa. Tosin aikomukseni on muuttaa taas ulkomaille. En oikein viihdy Suomessa. Ei sillä, suomalaiset ovat ihan kivaa kansaa - mutta kivempaa kauempaa.