ja taas koulu tyhjennetty..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja keppälerttu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja pennola:
No nuo uhkaukset on jo ihan naurettavia. Porukka kaipaa huomiota ja on keksinyt mitä idioottimaisimman tavan sille.

no niinpä :/

jossain lehdessä oli yks päivä juttua kuinka nyt lapsia sitten rauhoitellaan et nää on vaan tällaisia uhkauksia ja koitetaan saada sitä suurta pelkoa sit pois, mut oliskohan nyt jo aika ottaa järeämmät keinot käyttöön ja pitää kaikille (ainakin päälle 10v) puhuttelut siellä kouluissa (ja kotona tietysti) siitä miten typerää tuollainen uhkaileminen ym on, ja oikeesti passittaa ne uhkailijat jonnekkin hoitoon ku kii jäävät |O

No nuo uhkaukset on jo ihan naurettavia. Porukka kaipaa huomiota ja on keksinyt mitä idioottimaisimman tavan sille.

Mun mielestä noissa uhkauksissa ei ole mitään naurettavaa:( Tosi kurjia ja surullisia juttuja ovat. Ja mielestäni kaikki uhkaukset tulee ottaa tosissaan. Tällainen huomionkaipuu varmasti kertoo jostakin vakavammasta...Uskon, että ns. terveet ajatukset omaava lapsi/nuori ei edes uhkaile näin vakavalla asialla.

Surettaa vaan kovasti kaikkien oppilaiden puolesta, sillä jo ihan pelkät ns. pilailumielessä tehdyt uhkauksetkin jättävät monelle varmasti pelon sisimpään ja tuovat mukanaan turvattomuutta.

Suurin osa teineistä on fiksuja... ei yleistetä nykyajan teinejä... Idiootit näyttää vain muuttuvan entistä idiooteimmiksi. Oisko sittenkin katsottava sinne kotien suuntaan...

Alkuperäinen kirjoittaja Riuh:

Mun mielestä noissa uhkauksissa ei ole mitään naurettavaa:( Tosi kurjia ja surullisia juttuja ovat. Ja mielestäni kaikki uhkaukset tulee ottaa tosissaan. Tällainen huomionkaipuu varmasti kertoo jostakin vakavammasta...Uskon, että ns. terveet ajatukset omaava lapsi/nuori ei edes uhkaile näin vakavalla asialla.

Surettaa vaan kovasti kaikkien oppilaiden puolesta, sillä jo ihan pelkät ns. pilailumielessä tehdyt uhkauksetkin jättävät monelle varmasti pelon sisimpään ja tuovat mukanaan turvattomuutta.

No niiden uhkauksien tosissaan ottamisesta voi olla montaa mieltä. Minä väitän, että niitä uhkauksia tekee ihan tavanomaiset koululaisetkin, koska kaipaavat huomiota. Toki varmasti jotain voi olla pielessä, että syyllistyy niin typerään pilaan, mutta nuorimmat uhkailijathan ovat olleet siinä 10-vuotiaita ja he nyt eivät saa pommia viriteltyä koululle, vaikka haluaisivat.

Rangaistuksia tulisi koventaa ja ongelmiin myös pitäisi pureutua entistä tarkemmin. Vaikea sanoa, mitä tulisi tehdä, jotta tällaista ei tapahtuisi. Häiriintyneitä on toisaalta ollut aina, kautta historian.

Mun mielestä näille uhkailijoille, jotka jäävät kiinni laitettas kunnon korvaukset. meidän koulussa koulupäivän hinta on n. 24 000?

Ainakin laitettas tietoa summista joka tulee maksuun kun jää kiinni ja joudutaan perumaan koulupäivä ja kaverit kiittelee varmaan tätä tyyppiä jonka takia sit joku lauantai tehdään sisään.

Yhteistyössä