vierailija
Telialla on laajoja ongelmia nettiyhteyksissä. Mokkula on yleensä vielä ongelmallisempi.
Nii. Kuinkas moneen paikkaan kuitu pitäisikään vetää. Olis helpompi vetää kelaa perässä.kannattaa laittaa kuitu jos tekee paljon etähommia
niihin paikkoihin missä tehdään etätöitä ja kännykkäkentät on huonotNii. Kuinkas moneen paikkaan kuitu pitäisikään vetää. Olis helpompi vetää kelaa perässä.
Meillä on eri liittymät, että ainakin kun tehdään samaan aikaan etänä, on varaliirtymä.
Ei onnistu maaseudulla.niihin paikkoihin missä tehdään etätöitä ja kännykkäkentät on huonot
Mulle tuo tulis maksamaan jonku 60 000.niihin paikkoihin missä tehdään etätöitä ja kännykkäkentät on huonot
riippuu ja roikkuu, mää asun muasuvvulla ja on kuituEi onnistu maaseudulla.
Kuitua ei meille päin vedetä, se menee 4km päästä, mutta pikatien väärällä puolella, eivätkä suostu rikkomaan tietä sen takia.
Meillä on kaksi liittymää ja siis kaksi reititintä, varmuuden vuoksi. Nopeudet jää aina alle 10 vaikka miten hyvää yrittävät myydä.
No ny mä ymmärrän sun naisjutut. Tai siis et sul nimenomaan ei oo niitä juttuja. Vinkkinä jos haluat, älä vertaa naista syöpään ja saatat joskus saada.riippuu ja roikkuu, mää asun muasuvvulla ja on kuitu
sama mun mutsilla