Ja sitten seuraa kysymys S-bonuksesta.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja cothis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

cothis

Aktiivinen jäsen
10.11.2006
21 297
0
36
Tai oikeastaan siitä kortista :xmas:

Mullahan on siis hyvän tovin jo kertynyt sinne bonareita, mutta miten ihmeessä mä käytän niitä/selvitän paljon mulle on kertynyt?
Siis kun mulla on ihan peruskortti, ei pankkitunnuksia eikä mitään. Vaatiiko kertyneiden bonarien käyttäminen ja tarkastelu sen tilin käyttöönoton taikka jonkun sirukortin?

Ja kyllä, ajattelin mennä ihan Prisman infoon asiasta tiedustelemaan, mutta kysäisenpä kuitenkin ensin täältä. Koska palsta tietää kaiken :saint:

"Onko teillä S-bonuskorttia?" kysyi kassa romanimieheltä.
"Ai, mitä?"
"No, vihreää S-korttia"
"Ei, miul on musta Mersu"

Vastasinko kysymykseesi? :saint: :D

Sä pystyt S-pankista nostamaan ne rahat käteiseksi (jos on vaan käteiskortti siis). Mä pyysin viimeksi sieltä pankkitunnukset (tilihän on jo olemassa), niin pystyn nyt myös kotoa käsin siirteleen sieltä rahaa käyttötilille. Meillä kun on pitkä matka lähimpään S-pankilliseen kauppaan.

S-Etukorteista löytyy sopiva kortti jokaiselle ja erilaisiin tarpeisiin - maksuominaisuuksilla tai ilman. Tiesithän, että asiakasomistajana saat S-Etukortit kaikille perheenjäsenille ilman kuluja.

Käteiskortit

Käteiskortti on S-Etukortti, jolla voi kerryttää Bonusta ja hyödyntää tuote- ja palveluetuja, mutta sillä ei voi maksaa ostoksia. Käteiskortin saamiseen ei ole ikärajaa.

Kun olet asiakasomistajatalouden pääjäsen, voit tilata perheenjäsenillesi S-Etukortit käteisominaisuudella helposti Asiakasomistaja Onlinesta . Asiakasomistaja Onlineen pääset kirjautumaan S-kanavan etusivulta .

Käteiskortin voi tilata myös S-ryhmän toimipaikan esitehyllystä löytyvällä Asiakastietojen muutos-lomakkeella: täytä lomake ja palauta se myyjälle. Suurimmissa toimipaikoissa, kuten Prismoissa ja Sokoksissa on asiakaspalvelupisteet, joissa käteiskortin tilaus käy kätevästi asiakasneuvojan kanssa asioiden.

Maksuominaisuuskortit

S-Etukorttiin voi myös tilata maksuominaisuuksia, jolloin sillä voi kerryttää Bonusta, hyödyntää asiakasomistajaetuja ja maksaa ostokset niin kotimaassa kuin ulkomaillakin. Maksuominaisuuksia voidaan tilata myös alaikäisten S-Etukortteihin (eri maksuominaisuuksien ikärajat vaihtelevat).

Jos perheenjäsenesi haluaa S-Etukorttiin maksuominaisuuksia tai haluat antaa käyttöoikeuden S-Pankissa olevaan tiliisi, asioikaa S-Pankin asiakaspalvelupisteessä

sinulla on jo olemassa s-tili, johon ne bonukset ovat kertyneet. voit pyytää verkkotunnukset, joilla pääset katsomaan paljon tililläsi on. toki kertovat sen sinulle siellä infossakin.

koska olet asiakasomistaja, sinun kannattaisi vaihtaa korttisi maksuominaisuuskorttiin ja kun maksat ostokset kortillasi saat myös maksutapaetua bonuksen lisäksi. asiakasomistajille myös s-etukortti visa on maksuton eikä siinä ole myöskään kuukausi- tai vuosimaksuja.

Alkuperäinen kirjoittaja lai-ne:
sinulla on jo olemassa s-tili, johon ne bonukset ovat kertyneet. voit pyytää verkkotunnukset, joilla pääset katsomaan paljon tililläsi on. toki kertovat sen sinulle siellä infossakin.

koska olet asiakasomistaja, sinun kannattaisi vaihtaa korttisi maksuominaisuuskorttiin ja kun maksat ostokset kortillasi saat myös maksutapaetua bonuksen lisäksi. asiakasomistajille myös s-etukortti visa on maksuton eikä siinä ole myöskään kuukausi- tai vuosimaksuja.

Onko tuo kannattava juttu?

Alkuperäinen kirjoittaja lyyti:
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
Alkuperäinen kirjoittaja s:
Infosta kuulet saldon ja voit nostaa sen verran kun tahdot niistä ihan käteisenä rahana.

Eli tolla peruskortilla ei voi maksaa ostoksia, kun ei ole siruja eikä tilejä?

Ei voi...

Tilihän sulla on olemassa kun on korttikin ;) Sinne tilille ne sun bonukset kertyy siis. Ja tuohon bonustiliisi saat infosta verkkopankkitunnukset ihan vaan pyytämällä.

No näin kai se on tehtävä. Mua vaan riepoo toi, et nykyään on tavallaan "pakko" lähteä siihen S-pankkiin mukaan jos haluaa bonarinsa hyödyntää helposti ja vaivattomasti. Mutta tässähän sen näen, että muutakaan en voi jos haluan ns. hyötyä kortista täysin maksutapaetuineen päivineen :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

jos maksais kaikki ostoksensa s-kortilla ni kai siinä muutaman kympin "ylimäärästä" saa vuodessa mut ei ainakaan mun käytöllä ole osottautunu kannattavaks.

http://www.s-kanava.fi/valtakunnallinen/asiakasomistajuus_artikkeli?nodeid=Asom_Asiakasomistajanedut_0000__s_ska_basicarticle2_01143.xml&aid=Asom_Asiakasomistajanedut_0000__s_ska_basicarticle2_01143.xml&exp=true

no on se pidemmän päälle. ainakin itse maksan kaiken s-etukortilla ja pikkuhiljaa siitäkin kertyy. kortilla maksaminenhan saattaa tulla asiakkaan maksettavaksi, sen mahdollistava laki tuli voimaan huhtikuussa. s-etukortilla maksamisesta kuitenkin maksetaan asiakkaalle takaisin eli voipi siitä sitten päätellä itse jokainen :)

Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Karhunkantaja:
Minua naurattaa maksaa "eskortilla"... käytettyä rahaa, jolla taas mukamas saa lisää rahaa. Ikiliikkujan ainesta, suorastaan. ;)

Asian voi nähdä näinkin.. ja no, niinpä se minäkin sen oikeastaan näen.

Hei mut nyt ku tulit siihen, niin etsä vois nähdä montako rahaa sinne mun tilille on kertynyt? :attn: :D

Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Karhunkantaja:
Minua naurattaa maksaa "eskortilla"... käytettyä rahaa, jolla taas mukamas saa lisää rahaa. Ikiliikkujan ainesta, suorastaan. ;)

Asian voi nähdä näinkin.. ja no, niinpä se minäkin sen oikeastaan näen.

Hei mut nyt ku tulit siihen, niin etsä vois nähdä montako rahaa sinne mun tilille on kertynyt? :attn: :D

yksi ryppyinen kolmenkympin seteli :saint:

http://www.s-kanava.fi/valtakunnallinen/asiakasomistajuus_artikkeli?nodeid=Asom_Asiakasomistajanedut_0000__s_ska_basicarticle2_01143.xml&aid=Asom_Asiakasomistajanedut_0000__s_ska_basicarticle2_01143.xml&exp=true

no on se pidemmän päälle. ainakin itse maksan kaiken s-etukortilla ja pikkuhiljaa siitäkin kertyy. kortilla maksaminenhan saattaa tulla asiakkaan maksettavaksi, sen mahdollistava laki tuli voimaan huhtikuussa. s-etukortilla maksamisesta kuitenkin maksetaan asiakkaalle takaisin eli voipi siitä sitten päätellä itse jokainen :)

Jos s-etukortilla maksaa niin ne rahathan lähtee sieltä bonustililtä jonne sitä rahaa on kertynyt?Eikö?
Vähentää kuitenkin kertynyttä bonusta tililtä mutta tuo uutta bonusta?
Monimutkaista.

Infosta kuulet saldon ja voit nostaa sen verran kun tahdot niistä ihan käteisenä rahana.

Ei voi...

Tottakai voi, jos tilille on kertynyt bonuksia. Ennenhän ne kortit olivat vallan magneettijuovakortteja.

Ei voi...

Tottakai voi, jos tilille on kertynyt bonuksia. Ennenhän ne kortit olivat vallan magneettijuovakortteja.

Siis ei sillä pelkällä bonuskortilla voi mitään maksaa, pitää olla se pankkikortti.
Pelkän bonuskortin omistajan pitää mennä sinne tiskille nostamaan ne rahat.

Kannattaa ottaa vaikka se electronversio, jos ei halua/saa luotollista korttia.
Sillä voit maksaa ihan tavallisesti ja nostaa rahaa automaatilla, tai oottaa vaan pelkät bonukset.

Samalla saat pankkitunnukset, niin voit netin kautta katsella saldoja ja käyttää ihan kuten normaalia pankkitiliä.

Yhteistyössä