ja sitten perjantain perinteinen eli: mitäpä päällä, lasissa & lautasella?

kysytään nyt vielä, että mikä musiikki siellä soi jos soi ? ;)
täällä pauhaa scooter,miuhun iski ysärifiilistely. päällä musta/harmaa tähtikuvioinen pitkä toppi, polvipituinen musta rypytetty puuvillahame & pinkit villasukat . lautasta ei ole, mutta pussissa markkinoilta ostettua brittiläistä toffeeta & mukissa glögiä :heart:
 
kolmen lapsen kotiäiti
poika kattoo Autot leffaa, joten sitä toisella korvalla kuuntelen.
Päällä adidaksen verkkarit housut ja marimekon paita,
Lasissa ei mitään, eikä lautasella. Mut myöhemmin pitsaa ja ehkä yks siideri.
 
"vieras"
Sukkikset, villasukat ja pitkähihainen T-paita, ai kauhee, miltä näytän
(tulin äsken töistä ja riisuin kiristävät farkut pois)
Lasissa olutta
Syöpöttelyä en vielä ole ehtinyt aloittaa...
Musiikkina koneen tuulettimen hurina.
 
Täällä soi vain hiljaisuus.

Päällä on musta T-paita ja sen päällä Me&I päärynätunika (ajatella, mulla meandia :D), kaulassa tuubihuivi, jalassa ruskeat puuvillasukkahousut, punaiset toppahousut ja isuäireen tikuttamat raidalliset villasukat.
Mä palelen.

Kupissa on kuumaa (ei lämmintä) kaakaota ja äsken vetäisin vohvelin raparperihillolla.
 
Mustat housut, mustat alusvaatteet, keltainen pitkähihanen t-paita ja musta hihaton tunikka, jossa musta leveä silkkinauha.

Lasissa mansikka margarita ( tölkistä ) :D lautasella ei mitään, mutta ehkä myöhemmin vähän juustoja ja suolakeksejä.

Nyt ei soi mitään musiikkia, ei edes päässä. :D
 
Viimeksi muokattu:
"minä"
Päällä tumman siniset collarit, valko-harmaa raidallinen t-paita, valkoinen ohut fleecetakki ja punaiset villasukat.

Lasissa kohta sitruunavissyä ja pulikkaan suklaalevyn olen jo tuhonnut pizzan jälkkärinä.

Takassa tuli =)
 
....
Mustat housut, mustat alusvaatteet, keltainen pitkähihanen t-paita ja musta hihaton tunikka, jossa musta leveä silkkinauha.

Lasissa mansikka margarita ( tölkistä ) :D lautasella ei mitään, mutta ehkä myöhemmin vähän juustoja ja suolakeksejä.

Nyt ei soi mitään musiikkia, ei edes päässä. :D
onko tuo mansikka margarita joku siideri vai mikä..ja mistä olet ostanut sitä ? :)
 

Yhteistyössä