Ja puistossa nähtyä..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Jup:
Alkuperäinen kirjoittaja Ekosysteemi:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Ekosysteemi:
voi voi. kyllä täällä on voinut olla jo paljainpäin :whistle: tänään on tosin sen verran viileää että hattu saa olla päässä. kyllä kävi sääliksi lapsosia jotka auringonpaisteella puettu paksuun pukuun ja pipoon ja talvirukkasiin :| . mahtoi olla mukavaa leikkiä kun olo kuin saunassa...

Kolahtiko :whistle:
No täällä on kuitenkin vielä lunta maassa vaikka e-suomessa ollaankin. Ja mun lapsella vk-haalari+lapaset+kurarukkaset.

mun lapset ei ole taaperoita eikä kolahtanut.katsos kun järjenkäyttö on sallittu myös vaatetuksessa. ei Keski-Suomessa enää lunta ole kuin ripponen. Kannattaa katsoa lämpömittaria ja säätä eikä kalenteria...päivät on erilaisia ja silloin vaatetuskin on erilainen. niitä rassukoita joita puetaan tolkuttomasti on pilvin pimein. monta kerrosta pitkähihaisia ja fleeseä ja muuta lykätään vaikka mittari huitelee 10 asteessa

Juu samaa ihmetellyt että miksi puetaan niin tolkuttomasti ja sitten lapset kitsee ja kätisee kuumissaan ja vanhemmat ihmettelee mikä sillä on kun se kitisee!

No täällä mittari näyttää kyllä 10 astetta lämmintä mutta on kova ja kylmä tuuli ni ei kyl ihan lippiskeli ole. Eli ei se mittarikaan kaikkea kerro vaikka kuin aurinko paistais!

Alkuperäinen kirjoittaja Möppöläinen:
Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
no missäs etelässä Ekosysteemi asuu? Espoossa ainakin pysyy nimittäin vielä pipo tiukasti päässä. Kuitenkin on mereltä käyvä viima ja lunta maassa.

Me asutaan etelä-Suomessa ja ihan lippiskelit täällä on.

Juu, esikoinen on parhaillaan pihalla lippis päässä.

juu sama täällä

Niin ja unohdin mainita, että mulla on pari sellaista työkaveria, jotka kulkee muutaman asteen pakkasessakin t-paidat päällä, ilman pitkähihaista. Kovilla pakkasilla pistetään sitten pitkähihainenkin päälle ja tosi koville taitaa mennä sitten takkikin. Niin ja tekevät siis töitä puoliksi ulkona, elikkä kulkevat jakavat päiväpostia keskustan alueella.

Et kuitenkaan ole tainnut nähdä meidän 2-vuotiasta, joka karkailee ovista pihalle alasti/paita + kengät päällä B) . Neiti oppinut juuri avaamaan lukossa olevat ovet ja takapihan ovessa ei ole vielä turvaketjua :kieh:

Oltiin äsken koirien kanssa ulkona ja meitin 10kk ikäinen vaavi oli pikkuisella hatulla, puuvillaneulepuvulla, metsurintakilla, alla oli sukkikset ja boby. Enenmpää ei olisi voinut laittaa kun tuollakin asulla jäbä oli aivan litimärkä kun tultiin kotiin.
Mielestäni tuo on niin lapsi kohtaista, ettei minun ainakaan tule kauhisteltua sitä ollenkaan jos jollakin lapsella on enemmän tai toisella vähemmän.

Yhteistyössä