Miksi se pitäisi olla suuri salaisuus? Onnea ap:lle tytöstä!Alkuperäinen kirjoittaja Rosaj:No onneksi olkoo. Mikäs siinä jos sen haluaa kaikille ilmoittaa
Kiitos.Alkuperäinen kirjoittaja Rosaj:No onneksi olkoo. Mikäs siinä jos sen haluaa kaikille ilmoittaa
Eihän se vielä ole kai sitä saanut? Eikö se ole vasta paksuna?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miksi se pitäisi olla suuri salaisuus? Onnea ap:lle tytöstä!Alkuperäinen kirjoittaja Rosaj:No onneksi olkoo. Mikäs siinä jos sen haluaa kaikille ilmoittaa
99% varmana.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Meille veikattiin poikaa. =) Kuinkas varmana tietona tuota pidät?
Nii miksei sais kertoa? Kyllä meilläki sai kaikki kyl iha heti kuulla sukupuolen ja nimiki kerrottii ennen ristiäisiä. Miks tietoa pitäis pihdata? Onnea ap:lle tulevasta neidistä. :flower:Alkuperäinen kirjoittaja meah:Kiitos.Alkuperäinen kirjoittaja Rosaj:No onneksi olkoo. Mikäs siinä jos sen haluaa kaikille ilmoittaa
Miksi ihmeessä ei saisi kertoa?
Mulle on ihan sama jos joku haluaa pantata asioita, jotka itse jo tietää.
Ei me ikinä olla pidetty sukupuolta syntymään asti tai esim. nimeä ristiäisiin asti minään valtionsalaisuutena.
Jos asia on tiedossa, niin mitä sitä pihtaamaan?
Tuplissa olis kyllä ollut sulattelemistaAlkuperäinen kirjoittaja ruttis:Hmph.. Kyllä mä periaatteessa tykkään, mutta olis ne tuplapojatkin ollut ihan kiva =)
:hug:Alkuperäinen kirjoittaja meah:Tuplissa olis kyllä ollut sulattelemistaAlkuperäinen kirjoittaja ruttis:Hmph.. Kyllä mä periaatteessa tykkään, mutta olis ne tuplapojatkin ollut ihan kiva =)
Ja rehellisesti, vähän olis ollut pojassakin. Tyttö on tuttu juttu