ja nyt sit pitäis pysyä päivä hereillä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nöppönen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

nöppönen

Aktiivinen jäsen
13.05.2005
22 173
1
36
:/ :/ ei oikein uni tullut silmään yöllä kun siskoa pohdin. jotenkin tuo siskon ero nostaa omat eron aikaiset tunteet pintaan ja oon kyl itkenyt ihan hirmuisesti :ashamed: tuntuu edelleen niin pahalta kaikkien puolesta. mä oon vaan nyt sitten ihan naatti.. silmiä kirvelee ja väsyttää ja töihin pitäis jaksaa |O

Alkuperäinen kirjoittaja tripptrapp:
ootko sä jotenki tosi tunteellinen ihminen`? Vai olenko mä jotenki tunneköyhä,mut ei mua kyl sais itkeen silmiä päästäni,ku joku sisarruksista eroo.

olen mä sitäkin. sisko on mulle ollut aina hirmu läheinen ja siskon miehestäkin on tullut sellainen. lapsille ollut melkein isähahmona oman eron jälkeen. jotenkin ottaa hirmu koville heidän ero.. :ashamed:

ei siihen kovin tunteellinen tarvitse olla jos sisko eroaa ja nostattaa oman eron aikaisia tunteita pintaan.Sen saattaa tehdä ihan jonku muunkin tutun ero.

Voimia päivään!
Mä taas olen 3yötä nukkunut hyvin heikosti ja päivä hereillä on vain oltava joten tiedän miltä väsymys tuntuu erittäinkin hyvin tällä hetkellä.

Alkuperäinen kirjoittaja sartsukka:
ei siihen kovin tunteellinen tarvitse olla jos sisko eroaa ja nostattaa oman eron aikaisia tunteita pintaan.Sen saattaa tehdä ihan jonku muunkin tutun ero.

Voimia päivään!
Mä taas olen 3yötä nukkunut hyvin heikosti ja päivä hereillä on vain oltava joten tiedän miltä väsymys tuntuu erittäinkin hyvin tällä hetkellä.

niin. mä olen tänään miettinyt että iso syy tähän tunnekuohuun on nuo lapsukaiset. se vaikuttaa heidän elämään että yksi rakas ihminen painuu taas vähän taaemmas.. ottaa niin sydämestä.