Siis, pojalla vaihtui opettaja nyt kolmannella. Tää uusi ope vaatii että kaikkea pitää ottaa ja ei riitä vain nokare vaan esim salaattia koko kauhallinen ja kastiketta koko kauhallinen jne. Ja kaikki pitää syödä.
Nyt poika on sitte jo 2 kertaa istunu kylmän ruuan äärellä ja itkua nieleskellyt.
Meidän poika on aika allerginen ja saa oireita myös jostain mitä ei tiedetä, eilen oli patteja tullut huuliin ja kurkkua kutissut niin KAIKKI oli pitänyt syödä koska ruoka-aineet kävivät listojen mukaan pojalle.
Pojalla oli vielä kotonakin ääni käheenä tämän ruokailuin jäljiltä..
Voi että mua ottaa kupoliin et, syömisestä pitää tehdä ongelma kun kaikki on tähän saakka menny ihan hienosti.
Ja niin reksi ei vastaa mulle puhelimeen..
:headwall:
Nyt poika on sitte jo 2 kertaa istunu kylmän ruuan äärellä ja itkua nieleskellyt.
Meidän poika on aika allerginen ja saa oireita myös jostain mitä ei tiedetä, eilen oli patteja tullut huuliin ja kurkkua kutissut niin KAIKKI oli pitänyt syödä koska ruoka-aineet kävivät listojen mukaan pojalle.
Pojalla oli vielä kotonakin ääni käheenä tämän ruokailuin jäljiltä..
Voi että mua ottaa kupoliin et, syömisestä pitää tehdä ongelma kun kaikki on tähän saakka menny ihan hienosti.
Ja niin reksi ei vastaa mulle puhelimeen..