Ja nyt kyllä korpee!! Ikinä ei pitäisi suunnitella mitään =/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja surku sentään
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

surku sentään

Vieras
Hankimme kuukausi sitten siskoni kanssa liput Kummankin kaa-näytökseen.
No nyt hänen lapsensa tuli kipeäksi eikä hän pääse.

Viimeksi menimme yhteen konserttin ja meidän piti lähteä kesken kaiken kun meillä oli kotona ongelmatilanne päällä.

Aina,siis aina, kun me siskoni kanssa jotain suunnitelemme niin ketuiksi menee.
Milloin laiva jolla olemme risteilemässä törmää laituriin ja hajoaa,tai on helevatinmoinen myrsky.
Tai jos ollaan lähdössä ravintolaan ni on joku helvatin systeemi että vain joku kuppanen pubi on auki jossa ei pääse edes tanssimaan.

Siis kohtalo on niin vastaan mun ja siskoni tekemisiä =(

Ei ole sellaisia sukulaisia tai tuttavia joilta voisi pyytää.
Ja mies hoitaisi kyllä mutta kun heidän on päästävä lääkäriin lapsen kanssa ja ainoa aika on illalla niin ettei sinne näytökseen sitten enää ehdi.

Ovat joutuneet niin paljon juoksemaan lapsen kanssa lääkärissä että lapsiraukka kammoaa niin paljon että pelkkien korvien katsomiseen tarvitaan kaksi pitämään kiinni =(

Mä lopetin suunnittelemisen kokonaan tossa vähän aikaa sitten, kun huomasin, että mussa on joku magneetti mikä vetää pieleen menneitä suunnitelmia puoleensa. Nyt mä sit elän hetkessä, paljon mukavammin menee :)

Älä välitä.
Meille tuli vesirokko ja ensiviikon loma menee ihan ketuiksi. Piti maanantaina lähteä Viroon kylpylään ja eipä sitten mennä...suoraan sanottuna veetuttaa.
Lasten loma ja oma menee neljän seinän sisällä.

[QUOTE="a p";22284849]
Ovat joutuneet niin paljon juoksemaan lapsen kanssa lääkärissä että lapsiraukka kammoaa niin paljon että pelkkien korvien katsomiseen tarvitaan kaksi pitämään kiinni =([/QUOTE]

Kurjaa. Eikö sieltä lääkäristä joku hoitaja joutaisi siksi aikaa avuksi jos ei mies meinaa yksin pärjätä?

Mitä te oikeen stressaatte ja suunnittelette? Minä en suunnittele mitään. Teatteriinkin saatetaan lähteä parin tunnin varoitusajalla. Sanon vaan miehelle, että nyt lähden. terve. Meillä mies toki on sellainen, että pärjää tilanteessa kuin tilanteessa eikä stressaa turhia. Lääkärissä käynnit ja muut sujuu häneltäkin ilman mitään suunnitteluja tai ongelmia.

[QUOTE="a p";22284849]Ei ole sellaisia sukulaisia tai tuttavia joilta voisi pyytää.
Ja mies hoitaisi kyllä mutta kun heidän on päästävä lääkäriin lapsen kanssa ja ainoa aika on illalla niin ettei sinne näytökseen sitten enää ehdi.

Ovat joutuneet niin paljon juoksemaan lapsen kanssa lääkärissä että lapsiraukka kammoaa niin paljon että pelkkien korvien katsomiseen tarvitaan kaksi pitämään kiinni =([/QUOTE]

ei muuten ole ihme, että lapsi pelkää jos kaksi pitää kiinni ja lääkärissä käynnistä tehdään tuollainen "toimenpide" Mistä ne pelot lähtee??? vanhemmista yleensä.

Alkuperäinen kirjoittaja bfös;22284920:
Mitä te oikeen stressaatte ja suunnittelette? Minä en suunnittele mitään. Teatteriinkin saatetaan lähteä parin tunnin varoitusajalla. Sanon vaan miehelle, että nyt lähden. terve. Meillä mies toki on sellainen, että pärjää tilanteessa kuin tilanteessa eikä stressaa turhia. Lääkärissä käynnit ja muut sujuu häneltäkin ilman mitään suunnitteluja tai ongelmia.

Meillä sama, mies pärjää lapsen kanssa oli tilanne mikä tahansa ja osaa käydä myös lääkärissä :)

Mitä te oikeen stressaatte ja suunnittelette? Minä en suunnittele mitään. Teatteriinkin saatetaan lähteä parin tunnin varoitusajalla. Sanon vaan miehelle, että nyt lähden. terve.

Yleensä liput täytyy ostaa etukäteen.
Tuo Kummanki kaa oli juuri sellainen, johon itse sain liput kun heti aloin soittelemaan ja jonottamaan kun tulivat myyntiin. Sinne ei olisi ollut mitään asiaa mennä lippuluukulle tuntia ennen norkoilemaan :xmas:

[QUOTE="a p";22284849]Ovat joutuneet niin paljon juoksemaan lapsen kanssa lääkärissä että lapsiraukka kammoaa niin paljon että pelkkien korvien katsomiseen tarvitaan kaksi pitämään kiinni =([/QUOTE]

Vaan kaksi pitämässä kiinni? :D Meiän poitsulta kun ei lääkärit kato korvia ellei 4 ihmistä pidä kiinni :D Tahdonvoimaa taitaa olla aika paljon poitsulla (Tai sitten samanlainen jääräpää ku isänsäkin :D)

ei muuten ole ihme, että lapsi pelkää jos kaksi pitää kiinni ja lääkärissä käynnistä tehdään tuollainen "toimenpide" Mistä ne pelot lähtee??? vanhemmista yleensä.

Niin hyvähän se on sanoa.
Jos lapsi on vajaan kahden elinvuotensa aikana käynyt lääkärissä enemmän kuin moni elinikänään ja joutunut ronkittavaksi sieltä täältä niin kyllä siinä kammo helposti tulee.
Kaikki toimenpiteet kun ei ole kivuttomia.

Kyllä se vähän suunnittelemista vaatii kun aikataulut ei aina käy yksiin.
Ja tuonne piti liput ostaa ajoissa kun ovat aina loppuunmyytyjä.

No jospa se mies pärjäis tän kerran lapsen kanssa lääkärissä ihan itse. Joku hoitsu apuun, tai sitten lekuri kirjottaa reseptin korviin katsomatta, jos on ennenkin olllut tulehduksia. Ja mikä ihmeen ongelmatilanne kotona voi olla, että ihan kesken konsertin tarttee lähteä? Ei mun mies ees kehtais mua häiritä kesken konsertin oikeen millään. Ellei nyt sitten ole joku tulipalo.

No jospa se mies pärjäis tän kerran lapsen kanssa lääkärissä ihan itse. Joku hoitsu apuun, tai sitten lekuri kirjottaa reseptin korviin katsomatta, jos on ennenkin olllut tulehduksia. Ja mikä ihmeen ongelmatilanne kotona voi olla, että ihan kesken konsertin tarttee lähteä? Ei mun mies ees kehtais mua häiritä kesken konsertin oikeen millään. Ellei nyt sitten ole joku tulipalo.

Kun lapsia on useampi niin sellaisia sattuu.
Ei sitä esim. yhdeksän tai kymmenen aikaan illalla voi lähteä kaikkia päivystykseen lähteä raahaamaan.
Mutta hyvä jos teidän elämä niin helppoa ettei mitään vastoinkäymisiä ikinä =)

Yhteistyössä