Ja niin lääkintäviranomaiset ja päättäjät sumuttivat koko maailman helppouskoisia kansoja maskihömpällään. Paperimaskit EI suojaa miltään viruksilta!

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Ovatkin sivistynyttä ja todella kohteliasta muita huomioivaa kansaa.
Tekokohteliaita, hyvin kylmää ja etäistä kansaa ovat. Olen käynyt ja kokenut sen siellä, yllätyin kovasti, kun minullakin oli tuo ennakkokäsitys.

Yllätyin kun eräs harvoista hyvin englantia osaavista hotellissamme kertoi sen itse kun tapasi minut lenkkeillessään vapaa-ajalla kadulla

”lt’s a kind of fake” hän sanoi kansansa kohteliaisuudesta.
 
vierailija
Et usko itsekään tuohon.
Huohh 🙄

Olen elävä esimerkki terveestä varttuneesta ihmisestä. Olen ollut alalla jossa jo nuorena oppii että mitä ei pidä syödä ja mitä pitää syödä ja siksi olen säilynyt erittäin terveenä ikäisekseni. Mitään lääkettä en syö tälläkään hetkellä, kun en tarvitse. Pienenä vinkkinä, nauti ainakin vitamiineja C,D ja B:t. Lisäksi maitohappobakteeri, sinkki, seleeni ja magnesium

20 vuotta sitten aloitettiin perheessä D vitamiinin ylimääräinen syönti, silloin heti huomattiin että ne monet vuosittaiset flunssat jäivät pois
 
vierailija
Viranomaisilla on Suomessa totuudessapysymisvelvollisuus. Jos ap kokee ettei THL tai yksittäinen virkamies ole pysynyt totuudessa tai ajaa omaa agendaansa niin voi tehdä siitä tutkintapyynnön poliisille.
 
vierailija
Mitä luit ja missä?
Faktaa esim TM:sta


Tekniikan Maailma

3. Kannattaako hengityssuojainta käyttää?


”Vaikka ihmiset ovat siirtyneet hengityssuojaimiin suojautuakseen COVID-19:ltä, nämä suojaimet tarjoavat usein käyttäjälle vain väärän turvallisuuden tunteen.

Hengityssuojaimet, joita oli saatavilla laajalti apteekeissa, tavarataloissa ja sisustusliikkeissä, kunnes huolestunut kansa osti ne kaikki, suodattavat hyvin pölyä ja muita suuria hiukkasia.

Ongelma on, että hiukkaset, jotka kantavat COVID-19-sairautta aiheuttavaa virusta, ovat pieniä ja liikkuvat helposti suoraan hengityssuojainten ja leikkausmaskien läpi. Jos käytät niitä sairaana, nämä hengityssuojaimet voivat suojata muita ihmisiä jonkin verran aivan kuin yskisit nenäliinaan, mutta ne eivät juurikaan suojele sinua muilta sairailta.
 
vierailija
Nehän on kaksi täysin eri asiaa, totta kai käsiä pitää pestä koska kaikilta pinnoilta voi saada viruksen. Johan tuossa TM:ssä sanottiin että ne ovat niin pieniä että menevät maskien läpi tai reunan ja ihon välistä
Kun rokotteen teho on (yleensä) 85% se katsotaan tehokkaaksi ja toimivaksi. Jos ffp2 maskin teho on yli 90% niin sekö on tehoton?
 
vierailija
Kun rokotteen teho on (yleensä) 85% se katsotaan tehokkaaksi ja toimivaksi. Jos ffp2 maskin teho on yli 90% niin sekö on tehoton?
Älä VALEHTELE!

Tarkoitat varmaan korona rokotetta. Minä tiedän lukemattomia rokotettuja jotka ovat saaneet taudin siitä huolimatta. Kyllähän ne lääkäritkin myöntää että ei se estä

Maski auttaa teoriassa mutta ei käytännössä koska virukset menee läpi ja reunoista myös sisään
 
vierailija
Älä VALEHTELE!

Tarkoitat varmaan korona rokotetta. Minä tiedän lukemattomia rokotettuja jotka ovat saaneet taudin siitä huolimatta. Kyllähän ne lääkäritkin myöntää että ei se estä

Maski auttaa teoriassa mutta ei käytännössä koska virukset menee läpi ja reunoista myös sisään
Kyllä tämä tieto rokotteiden tehon vaatimuksista on WHOn ei minun. Ei ole olemassa yhtään rokotetta, joka olisi 100%. Jos maski suojaa 94% ja vieläkin enemmän niin taudin saaminen maskin "välistä" on lähes sama kuin lottovoiton pääpotin.
 
vierailija
Kyllä tämä tieto rokotteiden tehon vaatimuksista on WHOn ei minun. Ei ole olemassa yhtään rokotetta, joka olisi 100%. Jos maski suojaa 94% ja vieläkin enemmän niin taudin saaminen maskin "välistä" on lähes sama kuin lottovoiton pääpotin.
THL: Koronarokotus ei täysin poista tartunnan saamisen ja tartuttamisen riskiä. Siksi on tärkeää, että myös rokotteen saatuasi pidät riittävää etäisyyttä, käytät tarvittaessa maskia, peset käsiäsi ja noudatat muita ohjeita viruksen leviämisen ehkäisemiseksi.
 
vierailija
lS: Brittitutkimus: Näin nopeasti kolmosannoksen teho hiipuu omikronia vastaan – sairaalahoidon tarpeesta lupaavia tietoja

Kolmannen rokoteannoksen teho omikrontartuntaa vastaan putoaa vain vähän yli 50 prosenttiin jo 2,5 kuukaudessa. 🙄
=====

Eli ota 10, ota ota ota. Eikä sekään riitä 😅
 
vierailija
lS: Brittitutkimus: Näin nopeasti kolmosannoksen teho hiipuu omikronia vastaan – sairaalahoidon tarpeesta lupaavia tietoja

Kolmannen rokoteannoksen teho omikrontartuntaa vastaan putoaa vain vähän yli 50 prosenttiin jo 2,5 kuukaudessa.
=====

Eli ota 10, ota ota ota. Eikä sekään riitä
Vaihdoit keskustelun maskien tehosta rokotuksiin lennossa. Sinä olet luonut omat näkemyksesi asiasta ja aika tulee näyttämään mitä ja miten korona tulee toimimaan oli sitten rokotetta tai ei.
 
vierailija
En ole koskaan ottanut influenssarokotuksia myöskään enkä ota, ja terveenä olen saanut olla koko ajan

Siitä tiedän että olen terve kun räkä ei valu ja olen viriilissä kunnossa koko ajan, kuumetta ei ole ollut moneen vuoteen, syön terveellisesti ja jonkin verran otan tärkeimpiä lisäravinteita kuten vitamiineja ja mineraaleja
Meillä ei oteta mitään lisiä koskaan ja ollaan oltu terveitä. Koronakin oli vain lievä kuume. Mitään nappulaa ei siihenkään otettu.
 
vierailija
Vaihdoit keskustelun maskien tehosta rokotuksiin lennossa. Sinä olet luonut omat näkemyksesi asiasta ja aika tulee näyttämään mitä ja miten korona tulee toimimaan oli sitten rokotetta tai ei.
Valehtelet taas! 😠 Itse aloitit

Kyllä tämä tieto rokotteiden tehon vaatimuksista on WHOn ei minun. Ei ole olemassa yhtään rokotetta, joka olisi 100%. Jos maski suojaa 94% ja vieläkin enemmän niin taudin saaminen maskin "välistä" on lähes sama kuin lottovoiton pääpotin.
 

Yhteistyössä