ja näin ne vuodet vierii...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja myymä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

myymä

Vieras
Sitä tulis tänään huikeat 23 vuotta täyteen! KÄÄKS!

Vaikka ikä ei vielä painakkaan niin onko muita joilla on "kriisi" lapsien hankkimisen suhteen.
Me ollaan vasta eron jälkeen palattu miehen kanssa takaisin joten erosählingeistä johtuen enempää lapsia ei voinut edes miettiä ja nyt niistä voi taas haaveilla mutta tuntuu että aika loppuu kesken ja esikoinen alkaa olla jo niin iso että suuri ikäero harmittaa :(

No jos sitä loppuvuodesta alkais haaveilee pikkukakkosta ;)

Onneeaaaaaa
a030.gif

sinullahan on vielä parikymmentä vuotta aikaa saada lapsia, jos niitä tullaakseen on. Ja 40 vuotta työelämää edessä jos toissä olet. ja sitten vielä hyvällä onnelle parikymmentä eläkevuottakin.
minä alkaisin itse niitä lapsia lisää oikeasti miettiä vasta kun suhde olisi varmasta varmalla pohjalla taas. Jos olette eronneet kerran ja yhteen palanneet oletko varma että se kestää. en pelottele enkä ole pessimisti, vain realisti vaikka en itse ole tuollaista elämässäni elänyt.
23 v on elämä vasta alussa

Sulla on kuule viel aikaa vaikka kuinka :) itellä alkaa huoli painaa kun ikää jo 30v, nyt ei enää ole niin hedelmällinen kuin nuorempana ensimmäisen erän lapsia tehdessä :)

Yhteistyössä