Ja mikäs hemmetti mulla nyt on?!?! *turhis*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Heavyfreak
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Heavyfreak

Aktiivinen jäsen
17.07.2005
15 106
2
36
Pikkuhiljaa alkaa ottaa aivoon ku ei voi yhtä hemmetin päivää olla jolloin olis ees suht ihmismäinen olo :kieh:

Eilen ja toissapäivänä oli migreeni. Eilen viel sit iltapäivästä tuli jotenki yleisesti heikko olo. Tosi inhottava olo oli, tuntu vaan ettei oo ollenkaan voimia. Yö oli yhtä helvettiä, näin painajaisia ja nukuin kauheen levottomasti.

Aamulla ku kello herätti ni loikkasin sängystä ylös ja meinasin samantien heittää kenttään. Ihan hillitön huimaus. Siis ihan kertakaikkisen himmee olo. Voimat pois ja päässä heittää.. :| Katotaan ny jos mä saisin tuon tytön vietyä päiväkotiin, sais itte vähän levättyä.. Pikkusen ottaa päähän..

Migreenistä toipuminen vie joillakin monta päivää,
kuten esim,minulla.

Mutta sulla ilmeisesti kokemusta migreenistä...
Onko lääkkeet vaihtuneet?
Vois johtua tuo olo siitäkin...

Tai sitte ot raskaana :D

Alkuperäinen kirjoittaja migri:
Migreenistä toipuminen vie joillakin monta päivää,
kuten esim,minulla.

Mutta sulla ilmeisesti kokemusta migreenistä...
Onko lääkkeet vaihtuneet?
Vois johtua tuo olo siitäkin...

Tai sitte ot raskaana :D

Joo on mulla kyllä nyt kovia migreenikohtauksia ollutkin, matalapaineesta johtuen.. Ei oo lääkkeet vaihtuneet.

Enkä oo raskaanakaan, ellei sitten ole pyhä henki heilahtanut :D

jep, migreeni on perseestä. itselläni onneks viime kohtauksesta on aikaa kohta 2kk, sillon laukes jännityksen takia. sillon ku popsin e-pillereitä niin kohtaukset oli liki viikottaisia :x

Alkuperäinen kirjoittaja Piipa:
jep, migreeni on perseestä. itselläni onneks viime kohtauksesta on aikaa kohta 2kk, sillon laukes jännityksen takia. sillon ku popsin e-pillereitä niin kohtaukset oli liki viikottaisia :x

Mulla on sillee paska tilanne et mulla on hormoonikierukka.. :| Ja pakko olla. Jos mä sen otatan pois niin sitten tulee jatkuvat menkat ja järkyttävät kivut endon takia (viimeks ku tehot lähti kierukasta ni menin ambulanssilla sairaalaan kipukohtauksen takia..)

Tää on niin ärsyttävää.. pitäs hommaa vissiin se estolääkitys.. Mut sitäki ku mietin et ku siihenhän käytetään verenpainelääkkeitä et eikö se sit laske verenpainetta.. Ja mul on muutenki alhainen verenpaine, viimeks jotai 100/60.. Ei oo paineita ei :D

Nooh, täytynee pähkäillä..

Huoh, just jonottelen tk: n ajanvaraukseen.. saa nähä ehinkö, sulkeutuu puolelta.. :headwall:

Sain tytön vietyä päiväkotiin mutta on kyllä niiiiiiiiin hutera olo.. :|

Muoks. No ei perkele tarvi mennä lääkäriin! 10 minuutin päähän ois ollu yks ainoo aika ja enhän mä mitenkään sellaseen ehi.. Voi &#¤%//(Q"¤%&#%/!!!!!!

Voi Heavy... :( :hug: Tiedän NIIN hyvin ton tunteen. Toivottavasti löytäisitte jonkun ratkaisun. En tosta estolääkkestäkään tiedä jos sulla on muutenkin paineet noin alhaiset.. Ehkä sitä vois koittaa pienellä annoksella?

Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
Voi Heavy... :( :hug: Tiedän NIIN hyvin ton tunteen. Toivottavasti löytäisitte jonkun ratkaisun. En tosta estolääkkestäkään tiedä jos sulla on muutenkin paineet noin alhaiset.. Ehkä sitä vois koittaa pienellä annoksella?

Kiitos!

Pakkohan tähän on joku ratkaisu löytyä, ei tästä tuu enää yhtään mitään.. Mä en pysty toimimaan näiden migreenien ja niiden jälkimaininkien takia! Ja kaiken kruunaa se että tytön isä on huomennä lähös Viron puolelle festareille (siis ei viihteelle vaan töihin, on muusikko) ja tulee takas sunnuntaina :o

Meen neljältä tonne iltapäivystykseen istumaan ja toivottavasti se lääkäri jonku sopivan lääkkeen mulle löytää.. ei vaan jaksa näitä.. :'(

heavy, migreeninestoon voidaan käyttää myös epilepsialääkkeitä, mulle noista beetasalpaajista o mitään iloa.
Epilääkkeitä söin aiemmin, mutta niitä ei saa syödä raskausaikana, ja oli muuten toimivia nappeja.
Mulla on migreenin hankalin muoto.

Joo mä jo ehdin googletella noita estolääkkeitä eli näköjään niitä on monenlaisia saatavilla.

Mulla itseasiassa on jo määrättynä beetasalpaajaa sydämen tiheälyöntisyyden ja rytmihäiriöiden takia. En sit tiä..

Mutta tuo tieto jo helpotti että niitä on monenlaisia vaihtoehtoja, mä ku oon niin herkkä noille lääkkeille.. on tää niin hienoo..

Nyt tuntuu vihdoin siltä että alkaa pää selkeemään. Huimaus loppu ja muutenki on vähän vähemmän höntti olo..

Otin tossa vähän aikaa sitten yhen Propralin, ei kai se ny tällee vaikuta että heti oloa parantais? :o Lienee vaan sattumaa..

Mut joka tapaukses taidan kysellä lekurilta annostukset tuon propralin käyttöön estolääkkeenä.. Kun mulle se passaa ja käytän sitä muutenki ni jos sillä sais lyötyä kaks kärpästä yhellä iskulla.. Ja jos se sit varuiks kirjottas mulle reseptin johonki toiseen lääkkeeseen jos propral ei tehoo..

Perhana, voi ku olis terve.. Välillä ku tuntuu ettei tää elämä oo mitään muuta ku sairauksien kans taistelemista..

Kannattaa kysellä siitä propralista tosiaan!
Se ei ole mikään kovin tehokas alentaan verenpainetta, mulla ainakaan.
Mähän syön sitä ite, ja paineet on sitä 90/50 tai 100/60 söin sitä tai en...

Alkuperäinen kirjoittaja Systeri:

Joo niin mä meinasin kysellä siitä. Ja kysellä samalla et jos se voi jo valmiiks jonku toisen reseptin kirjottaa jos ei tuo toimi.

Pakko mun on voimakkaampaa Propraliaki sitte pyytää ku noi on 10 mg noi tabletit.. niitä saa kourallisen nakata kerralla.. :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
Alkuperäinen kirjoittaja Systeri:

Joo niin mä meinasin kysellä siitä. Ja kysellä samalla et jos se voi jo valmiiks jonku toisen reseptin kirjottaa jos ei tuo toimi.

Pakko mun on voimakkaampaa Propraliaki sitte pyytää ku noi on 10 mg noi tabletit.. niitä saa kourallisen nakata kerralla.. :laugh:

Joo mullakin oli ensin et 4 tablettia 3 kertaa päivässä :D Ois voinut kirjoittaa niitä 40mg, mutta ku en välttämättä tarvinnut niin paljon.
Nyt kun ei enää huippaa ja on vaan tuo vapina, niin riittää 4x10mg päivässä.

No niin, ny on lekuris käyty..

Sain estolääkkeeksi pitempivaikutteista beetasalpaajaa sekä Sirdaludia viemään tota niskajännitystä pois. Sano tuo lekuriki että monesti tulee sellanen kierre ton niskajännityksen ja migreenin kans..

Toivottavasti toi nyt tepsis. Verenpaineet ja pulssit oli nyt kyl taivaissa, tietenki koville ottaa nää jatkuvat migreenit. huoh..