Ja mä kun olin varma et nämä 2 ovat viimeisiä lapsia.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mevaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

mevaan

Aktiivinen jäsen
27.10.2005
1 298
0
36
Niin mies sitten eilen pläjäytti uutisen, että sillä on vauvakuume. Mä olin et EIKÄ!! ja sanoinkin, et mä en lisää halua, ainakaan vielä. Kuopus on vielä pieni. Tai eihän se nyt niin pieni ole, mutta mä olen ainakin kokenut rankaksi tuon vähän vajaa 2 vuotta ikäeroa.

Mutta nyt mietiskellään ja sulatellaan uutista. Oishan se kolmas ihana ja toivottukin, mutta vasta sitten joskus.. Itellä tavallaan vauvakuumetta, mutta kun eilenkin oli taas yksi hankalammista päivistä molempien lasten kanssa, niin totesin vaan, ettei vauva todellakaan ole hyvä nyt tähän saumaan.

Sori, aika turhis.. Oli vaan jonnekin pakko kertoo. Siis mein ukosta ei vois kyl kuvitella ollenkaan et sille iskis vielä vauvakuume. On aika tyypillinen suomalaismies ja nyt sillä on ne h.emmetin työvuorot. Olis eriasia jos tekis ihan normi päivää klo 8-16 tai tolleen..

Heh, meillä tämä shokki koettiin viime syksynä. Laskettuun aikaan pari viikkoa jäljellä... :whistle:

Mies oli julistanut suhteemme alusta asti, että haluaa vain kaksi lasta. Itse toivoin kolmea, mutta myönnyin siihen, että kaksikin riittää. Nyt se kolmas on sitten tulollaan ja ihan miehen aloitteesta.

Kummallisia nuo kaksilahkeiset... :D

Meillä pähkäillään samaa asiaa. Itse en nyt kyllä jaksaisi sitä raskausaikaa (vaikka minulla ollut helpot raskaudet) mutta minä koin tosi rankaksi sen neuvolassa ravaamisen ja painon vahtaamisen jne. nyt olisi vielä kaksi pientä siellä mukana joka kerta. Yhden kanssa se vielä meni. Minä olen itse tuon pienen ikäeron kannattaja, koska on sopinut meille tosi hyvin (lapsilla ikäeroa 1v5kk). Jos meille kolmas tulisi (mistä mies kyllä kovasti puhuu) niin meillä menisi kaikki vaihtoon (asunto, auto jne.) Tässä elämäntilanteessa se ei olisi mahdollista :/

Joo, yhdyn täysin edellisiin puhujiin! Ihmeellisiä ovat nuo miehet!

Meillä mies sanoi suhteemme alussa että hänelle riittää aivan täysin kaksi tytärtäni, hän ei täysin omia haluakkaan....Toisin kävi, kolmas poikamme syntyy ensi kuun lopuilla! Ja kuulemma tyttökin olisi vielä ihana saada....
Hohhoijaa, kyllä 5-lapsinen perhe on jo sopivan suuri! =)

Täällä kans! :wave:

Meillä on ennestään tytöt 1v8kk ja 6kk, ja mies haikailee kolmatta. (poikaahan se salaa toivoo).

On mullakin ollut vauva kuumetta, ja haluaisin 3-4 lasta, eikä tämä pieni ikäerokaan ole raskas ollut, -meille tämä on sopinut hyvin.
MUTTA en jaksaisi olla raskaana. Helppohan se miehen on haluta, senkun hakee vauvan (ja mut) sairaalasta kotiin!

Mutta silti... mää sanoinkin eilen, että tehään tää remontti (mitä ei oo vielä ees alotettu) eka ja sitten. Miespä ei vaan puhunut mitään. :\|

Sitäpaitsi, kahden pienen kanssa on ihan eri, kuin KOLMEN pienen kanssa! Mutta kerroppa se tuolle miehelle, eihän se niiden kanssa kulje.

Sinänsä meillä on tilaa, talo on iso, mahtuu vaikka 10 lasta (jos ei kuitenkaan!) ja autoonkin saa helposti lisäpenkit, joten sen voi rekisteröidä 7:lle hengelle.

juu, ja mulla on linja-autokortti, että voidaanhan me ostaa bussi, niin saadan kulkemaan vaikka 40 lasta :laugh: :headwall:

Eihän tässä muuten mitään, mutta en voi syödä pillereitä, ja pitäisi nyt tehdä päästös, laitanko kierukan vaiko en. Sekin on sitten viiden vuoden pläjäys se. :/

Yhteistyössä