ja lopulta kaikki on sujunut hyvin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tiina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tiina

Vieras
Joulu on oikeasti jo tosi lähellä ja olen ollut pienoisessa paniikissa jo marraskuusta lähtien. Saan itse vain todella pientä avustusta kuukausittain, koska olen opiskeleva äitiyslomalla oleva äiti, mieheni käy töissä, mutta palkka ei päätä huimaa..parempi kuitenkin kun ei mitään. Siis asiaan, luulin, että meille tulee todella huono joulu, ei lahjoja, koristeita, ruokia eikä mitään. Mutta kaikki on mennyt todella hyvin!On saatu ostettua kaikki pakolliset joululahjat, jouluruokia tein itse mahdollisimman paljon ja miehen työnantaja lahjoitti kaikille työntekijöille joulukorin, joka pursusi herkkuja ja vielä lisäksi iso seitsemän kilon kinkku!Aivan mahtava fiilis!!!Kaikki on tähän saakka onnistunut hienosti!!!HAuskaa joulua kaikille!!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ja ensi vuotta ajatellen huomioi jo nyt että 24.12.2008 on taas joulu joten ripottele hankinnat pitkin vuotta!

Niin todella olisi kannattanut tehdä, tietysti, kun näin jälkikäteen miettii. Ehkä ensi vuonna viisaampi. Mutta oikeasti on niin kiva olo.Ei ne lahjat nyt kovin hääppöisiä ole mitä on hankittu, mutta kuitenkin kaikille jotain pientä edes!

Mulla on tapana alkaa tuo ensi joulun lahjojen osto jo edellisen joulun alennusmyynneistä.. :whistle: ehkä tyhmää jonkun mielestä, mut silloin on paljon joululahjatavaroita jopa -70 %.

Yhteistyössä