IVF suunnitteluaika

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mena
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä olen kamalan huono muistamaan mitään, mut muistaakseni siellä ainakin kerrottiin koko prosessi läpi eli mitä milloinkin tehdään. Käytiin läpi lääkkeet ja pistoshoito varsinkin tarkasti eli sen kynän käyttö. Puhuttiin onnistumisesta ja myös epäonnistumisesta sekä mitä niiden jälkeen tehdään. Siirrettävien alkioiden määrästä keskusteltiin myös. Tee joku muistilista, jos sinulla on kysyttävää koska siinä keskustelutilanteessa ainakaan mulle ei tullu mieleen juuri mitään, mut kotona tulikin sit liuta kysymyksiä mieleen. Tyhmiä kysymyksiä ei ole =) Tsemppiä!

Mulla myös edessä suunnittelukäynti. Otetaanko siellä verikokeita, hiv-testejä (mistähän tulikaan mieleeni?!) tms. muuta kuin konkr. suunnittelua ja opastusta?

\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.01.2006 klo 17:23 Mena kirjoitti:
CarnevalGirl, kiitos sinulle :) Ja jatkan vielä kysymistä, että pitääkö miehen olla mukana suunnittelukäynnillä?

Eipä kestä! Miehen ei ole välttämätöntä olla mukana, mutta ainakin naikkarilla lääkärit usein toivovat miehenkin olevan mukana kuuntelemassa, että pysyy asioista selvillä ja tietää mitä tuleman pitää. Mun mies ei ole ollut montaakaan kertaa mukana. Lähinnä silloin kun on annettava näyte(silloin se on suotavaa :whistle: ) ja sit ekan kerran kun plussasin ja oli ultra niin silloin mies halusi mukaan. En ole edes pyytänyt, musta turhaa.

Yhteistyössä