ivf:n lyhyt vs pitkä kaava

Eli meille on tehty kaksi hoitoa ns.pitkällä kaavalla ilman plussan plussaa. Siirtoihin ollaan kyllä päästy, sekä tuore- että pas. Nyt suunnitteilla ivf/icsi vko:lle 41 lyhyellä kaavalla. Aiemmin munasolujen määrä ollut hieman nafti ja siksi lri vaihtoi.
Nyt kysyisin että onko teillä kokemuksia siitä että kaavaa olisi muutettu ja jos on niin millaisia??? Ja muutenkin kiinnostaa tietää lyhyen kaavan tuloksista esim. munasolujen määrä...
 
Moi, nämä on kyllä niin yksilöllisiä asioita, että että omalla kohdalla ei voi tietää ennen kun kokeilee.
Voin kertoa itsestäni, että mulle tehtiin kaksi ivf:ää lyhyellä kaavalla ja kummallakin kerralla oli sama tulos. Rakkuloita paljon, mutta munasoluja vain puolet rakkuloiden määrästä. Kaikki eivät meinanneet kasvaa samaan tahtiin, mikä saattoi aiheuttaa sen, että osa oli liian pieniä ja jotkut ihan ylisuuria. Eli lyhyessä kaavassa on ainakin tällainen riski.
Toivottavasti sulla kuitenkin onnistuu!!!
 
Meille tehtiin eka IVF pitkällä kaavalla. Tuloksena 8 munista, joista 6 hedelmöittyi mutta vain 1 hyvä alkio, joka siirrettiin (ja josta plussa, mutta KM rv 8). Eli loput roskiin, kato oli siis suuri! Ja piikittelyvaiheessa Menopurin annosta jouduttiin lisäämään maksimiannoksiin, koska munikset ei tahtonut kunnolla lähteä kasvamaan. Eli joko jarruhoito (Synarela) vaikutti niin voimakkaasti, tai sitten Menopur ei vain ollut niin "tehokas" minulle. Nytpä siis kokeillaan seuraavalla kerralla lyhyttä kaavaa ja toivottavasti tuloksena ois paremmat alkiot, jotta saatais jotain pakkaseenkin :)
Onnea hoitoon =)
 
Itekki oon miettinyt että onko se jarruhoito ollut liiankin tehokas kun munikset on kasvanut vähän hitaanlaisesti ja annos on ollut korkea. Mulla on ollut puregonia kasvatukseen ja on nytkin. Saas kattoo ny miten tällä kertaa käy... :/
Ja kiitoksia toivotuksista :) Huomenna lähden viikoksi aurinkoon rentoutumaan ja keräämään voimia tulevaan B)
 

Yhteistyössä