ivf jälkeen eka ultra?

Itse olin hoidossa TYKSissä ja siellä hoitoon kuului ultra n. rv7. Jossa siis katsottiin montako alkiota oli kiinnittynyt (oli kaksoisalkionsiirto) ja että ei ollut kohdunulkoinen. Ja minulla kun oli käytössä tukilääkitys, niin samalla sitten neuvottiin sen suhteen jatkoa.

Tuon käynnin jälkeen sitten siirryin omaan äitiysneuvolaan, jossa eka kunnan tarjoama ultra oli rakenneultra rv 21. Käytiin kuitenkin ennen sitä omaan laskuun yksityisellä niskapoimu-ultrassa rv12. Ja viime marraskuussa syntyi terve PAS-poika =)

Onnea odotukseesi!
 
Onneksi olkoon!!

Meitä sama onni kohtasi tämän viikon maanantaina eli plussa tuli IVF:stä. Meille ohjeistus oli niin, että 14pv siirrosta raskaustesti ja 14pv plussasta ultraan. :) Eli tiistaina 11.3 mennään kattomaan onko kyytissä yksi vai kaksi matkalaista.

Tervetuloa kirjoitteleman tuonne "Alkuvuodesta lapsettomuuspuolelta plussanneet"-ketjuun. :wave:
 
Suuren suuret onnittelut plussasta! :hug: :heart:

Mulla oli Taysissa eka ultra rv 7+2. Kävin myös np-ultran sitten Taysissa rv 12+2, koska he halusivat vielä sen katsoa, vaikka se olisi kunnallisellakin tehty. Mutta siis sitten siirryin normaaleihin neuvolaseurantaan.

Onnittelut myös Raitapaitaiselle plussasta! :heart:

Nampula 37+6
 

Yhteistyössä