Ihnaa kun tänne tulee uusia!! Kaikki täällä tietää mitä on joutunut käymään läpi, että se kauan toivottu vauva on vihdoin tulossa!
Meillä poksuu tänään viikot
10+0 olisi kasassa ja sen kunniaksi kävin tänään seulontaverikokeessa ja np-ultra on sitten ensi viikon pe. Onneksi saatiin aika ennen joulua, että jos kaikki on hyvin voidaan kertoa vauvasta jouluna sukulaisille
Katiri: Mulla kanssa vihloi munasrjoihin pari viikkoa plussan jälkeen ja olin ihan varma että on kohdun ulkopuolinen. Mutta varhaisultrassa kaikki oli kuitenkin hyvin. Eli kyllä ne vihlonnat taitaaa kuulua asiaan
Krish73: Mulla kans oireet on vähenemään päin, mutta niin ne kuulemma alkaa näillä viikoilla jo vähetäkin kun aletaan lähestyä keskikolmannesta
Tsemppiä ultraan, muakin jännittää se jo kovasti. Mä uskon että siellä on kaikki hyvin ja sit voikin jo vähän huokasta helpotuksesta.
IVF/ICSI-hoidoista plussaan
Nimi..............Hoito................. Syy....... ..........................La.....Monesko lapsi
Meemir.........1.ivf/1.pas..........selitt./munajohdinvaurio....11.5........1
deseo............1.ivf,tuore..........se litt....... ........................10.6........1
InMyDreams...5.ivf/tuore..........tuba factor.......................26.6....... .1
Robina
..3.ICSI,tuore
.siittiöt
..7.7
..3./1.yhteinen
Toive13.........2.ivf,tuore..........Sel itt................................18.7. ......1
aurora*.........2.icsi,tuore........pco, sperman v-a................31.7......1
iiris_lorea.......2.icsi/ivf,tuore...keltahormoni,siittiöt...... ......4.8 ......1
katiri.............1.ivf, tuore........endo, munanjohdintukos........11.8....1
Neuvolat/ultrat
deseo 5.12 lääkärineuvola
aurora* 13.12 varhaisultra
Robina 20.12 np-ultra, 20.1 neuvola, 17.2 rakenne ultra
Toive13 18.12 neuvola
katiri 30.12. varhaisultra