IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

@janitainen mulla on ollut kamalia mahakipuja siirrosta asti. Päätä särkee ja tissikipu vähän helpotti. Hyvin oireetonta jos mahakipua ei lasketa :LOL:Mä testasin aamulla ja digi näytti raskaana 2-3. En uskalla yhtään iloita kun mahaa polttaa ajoittain niin paljon et pelkään keskenmenoa. No mut perjantaina vasta virallinen testipäivä et katotaan pääseekö sinne asti. Ei ollut tarkotus valittaa onnellinen olen, mutta pelottaa. Kaikille voimia paljon.Ryhmässä on ollut nyt paljon ikäviä juttuja. Toivottavasti Joulussa olis hieman taikaa ja kaikki saisi sen kauan kaivatun lopputuloksen :love:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Emmelie75
@Puhalluskukka voi että, onnea! :love: toivottavasti kaikki menee niinkuin pitää! Plussia lisää tänne!!:love:

Huomenna olisis siirtopäivä.. todella rauhallisin mielin jotenkin olen tähän passiin lähtenyt verrattain viime kuuhun. Olin joka asiasta jännittynyt ja hermoilin. Nyt menee aika lunkisti :cool:
Kunnes huomenna se varmaan päättyy ja olen taas kärppänä joka oireen kanssa.:ROFLMAO:
Päivittääkö kukaan enää listaa?
 
  • Tykkää
Reactions: cindra
L
@Puhalluskukka voi että, onnea! :love: toivottavasti kaikki menee niinkuin pitää! Plussia lisää tänne!!:love:

Huomenna olisis siirtopäivä.. todella rauhallisin mielin jotenkin olen tähän passiin lähtenyt verrattain viime kuuhun. Olin joka asiasta jännittynyt ja hermoilin. Nyt menee aika lunkisti :cool:
Kunnes huomenna se varmaan päättyy ja olen taas kärppänä joka oireen kanssa.:ROFLMAO:
Päivittääkö kukaan enää listaa?
Tsemppiä siirtoon,toivotaan että nyt olisi se joka tarraa mukaan kovasti:)
 
  • Tykkää
Reactions: Jasmina20
Saa nähdä miten tässä käy: kävin varhaisultrassa. Raskaus ja syke löytyi, vieläpä oikeasta paikasta, mutta sikiö oli melkein viikkoa pienempi kuin olisi pitänyt. Joko kaikki on kunnossa tai on menossa kesken, uusi ultra viikon kuluttua kertoo paremmin missä mennään. Ellei nyt siis mene kesken ennen sitä...
 
Sellaisen laitan tanne, etta kirjoitin vahan pidemman viestin tuonne Alkionsiirrosta plussanneet -katjuun. Siina voi olla jotain mielenkiintoista myos esimerkiksi jollekin vanhalle tutulle ivf-hoidoista taikka luovutettujen munasolujen kayttajille (ajatuksia ja ehka kokemuksiakin epigenetiikasta). En kopioi sita tanne, koska osana viestia on myos synnytyskertomus, mutta halutessa voi kayda kurkkaamassa.
 
Noniin, nyt on kolmenpäivän ikäinen alkio kyydissä. Olivat sulattaneet kaksi ja tämä mikä siirrettiin oli hyvä ja lähtenyt jakautumaan ja toinen ei niin hyvä jäi huomiseen seurattavaksi.
Ihanaa taas piinailla:love:
Tyhmä kysymys kun ei itsellä pakkasessa ole ollut valinnan varaa eli voidaanko se toinen pakastaa vielä uudestaan? Toivottavasti tämä tarraa kiinni.
 
Viimeksi muokattu:
@Ellinoora38 ei oo tyhmiä kysymyksiä! Voidaan pakastaa jos on kannattavaa, jos se muuttuu huonommaksi ni varmaan menee roskiin.

Meinasin tällä kertaa ottaa lasin vinkkua tai saunaoluen, pitikös se ottaa kiinnittymisen aikoihin ja milloinkohan kolmenpäivänikäinen mahtaisi kiinnittyä? :) viimeksi kun tyttäremme syntyi kolmipäiväisestä alkiosta, sain haalean plussan jo pp7 o_O
 
Mulla oli eilen keräys. Oli aika kivuliasta kun ekalla kerralla ei sattunut yhtään, mutta nyt tuntui ihan rintakehässä asti niinku sähköiskuja vaikka sain lisääkin kipulääkettä. Toisella puolella oli vähän hankalassa paikassa rakkulat vissiin. Kivut ollu jälkikäteen siis myös vähän kovemmat, mutta vuotoa taas ei ole ollut yhtään sen lisäksi, mitä vähän tuli klinikalla. Viimeksi vuosin monta päivää. Taas saatiin vaivaiset 4 munasolua eli sama kuin viimeksi. Just tuli kuitenkin puhelu, että kaikki neljä on ainakin hedelmöittyneet eli toistaiseksi hyvin asiat. Viimeksi hedelmöittyi 3/4.

Mä kerron mun päivitettävät tiedot maanantaina jos siirtoon päästään niin voi samalla lisätä testipäivän.

@Silmu75 Peukut pystyssä, että siellä menee kaikki hyvin ja pieni kirii vielä. Kamalaa kun ei se jännitys lopu missään vaiheessa. Aina on jotakin uutta mitä jännittää.
 
@Ellinoora38 inhottavaa että punktio on ollut noin tuskallinen :unsure: mutta hyvä kuulla että kaikki saadut on hedelmöittyny! varmasti pääsette siirtoon maanantaina(y)

@Jasmina20 ainaki mitä mä oon lukenu ( googlaillu :D ) ni oon ymmärtäny että se on iha normaalia :rolleyes:

Mulla rupee olee viimeiset piinahetket käsissä, harmillisesti taidan jo itse tietää ettei tästä vauvaa tullut, mulla alkoi tasan samanlaiset oireet kun viimeeksikin juuri ennen vuodon alkua.. :( ihan päivälleen, eli vuoto alkaa aivan varmasti sunnuntaina.. Koitan kaivaa tästä jotain positiivista että saan jouluna syödä mitä vaan ja juoda holia vaikka en siitä niinkään välitä :D

Miinukset on mun kohdalla se että meille tulee tässä nyt varmaan ainakin muutaman kuukauden tauko, ellei enemmänkin koska joudun kystan poistattamiseen. :( onko kellään täällä kokemusta kystan poistosta hoitojen välissä tms, ennen hoitoja? Kaikki kokemukset kiinnostaa. :love:
 
  • Tykkää
Reactions: Ellinoora38
Nimi #ikä #yritys aloitettu #mones lapsi #syy #mones hoito meneillään

cindra#37#(nyt toisella kerralla 3/19)#2.#selittämätön#1.IVF
Ellinoora38 #38, #12/2018, #1., #siittiöiden vähyys/selittämätön, #1.ivf 2.PAS
Emmelie75 #44 #12/2018# 1.#ikä # 2. IVF/1. ICSI
Haaveilija91 #5/2018 #1. #FAP geenimutaatio #2. IVF+PGD
Jasmina20 #26 #toinen #miehellä syöpä #1. IVF, PAS
Jonxu #31 #8/17 #3. (miehen 1.) #siittiöt/ylipaino #1. ICSI
kiia-s #29 #2017#2. #pcos #2. Ivf
lapsettomuutta10v #1. #munatorvet/alkioiden laatu #2.IVF
Maikkukoo #toinen #1. IVF 3.pas
Maris83 #36v. #v.15-16 #amh/tuubat/endo #1. ivf
MyMa #31 #2016 #2. #PCO/anovulaatio #2.IVF 3.pas
Nipsu_78#41#selitt./ikä#4.ivf
Nuttu92 #27v., mies 32v.#5/17#1. lapsi#selittämätön#1.ICSI
pcosilainen #30 #2018 #1 #pco ainaki#2ivf
Silmu75 #43 #2013 #1. #ainakin endometrioosi ja ikä #1 #1.IVF 10/19, siirto seuraavaan kiertoon
Solunen #41 #8/18 #2. #ikä, matala amh #2.ivf>inseminaatio
Tuutikki84 #35 #9/18 #1. #munanjohdinvaurio #1.ivf
Wintersun #31# 12/10 #siittiöt #1.IVF/ICSI
Odotuksienodotus #33v #05/2018 #ovulaatiohäiriö, pcos-tyyppinen ja epäilty munasoluvika #1.ivf 2.pas
Helinä87 #32v.#09/2017#endometrioosi# 1.ivf (ja seuraavaksi sitten 1.pas)
Puhalluskukka #32v. #03/2015#selittämätön#1 ivf
Ensikatse #39 #2/2017#3. (miehen 1.)#selittämätön/ikä #1.IVF

Piinailijat

Pcosilainen, 2.IVF, tuoresiirto, testipäivä 18.12
Jasmina20, 1.IVF, 1 PAS, testipäivä 24.12


:love: Plussat 2019 :love:
Tammikuu:
hillan_kukka 4.IVF/2.PAS (5pv)
CherryPie85 3.ICSI/2.PAS (6pv)
Domi (5 IVF:n, yhteensä 18 siirron jälkeen "luomu", scratchingin jälk.)
Helmikuu:
kirsillevauva lahjamunasoluhoito (5pv) (km 8+0)
Taigariina 2.IVF (2pv)
Milli-34 2.ICSI (3pv) (tm)
Maaliskuu:
Anemonee 2.ICSI (6.pv)
Noran 2.IVF/5.PAS (3pv)
AuroraK 1. IVF, 2. PAS
Huhtikuu:
WishingUponAStar 1. IVF 1.PAS (5pv)
BlackCat 1.ICSI 2.PAS (3pv)
julie_ 1.IVF/ICSI/3.PAS (3pv)
rouvaNiisku 1. IVF 3. PAS
Toukokuu:
Millionnea 3.ICSI (3pv) kaksoset
Nipsu_78 4.ivf, 1.pas, (5pv) km
Kirsillevauva (km)
Kesäkuu:
Shelterme
1.IFV 1.PAS
Toiveitakovain80 1.IVF/1.PAS
Jantzu 5. ICSI 1. PAS
Aislinn83 2. IVF
Nonnakka 1.IVF 1. PAS
Nyuu 3. IVF
Elokuu
kirsillevauva. 2.Pas/lahjoitetut munasolut
Syyskuu
Carinem 3. IVF
Lokakuu
Pupuna112 1.IVF
Maris83 1.IVF
Marraskuu
Maikkukoo, 1.IVF, 3 PAS
Silmu75, 1.IVF
Odotuksienodotus, 1.IVF, 2 PAS
Joulukuu
Puhalluskukka 1.IVF

Listaa päivittäessä klikkaa listan lopusta "vastaa", ja pyyhi pois listan alusta ja lopusta ja kaikki teksti, mitä kahden hakasulkeen [x] välissä on. Lisää omat tietosi listalle eli #ikä #yritys aloitettu #mones lapsi #syy #mones hoito meneillään ja lähetä.

Voit myös pyytää jotakuta muuta muokkaamaan tietosi, kirjoita tällöin päivitettävät asiat erillisenä kommenttina tai oman kommenttisi loppuun. Neuvoa saa aina kysyä:)
 
@Silmu75 toivottavasti hän on vain pienikokoinen ja kaikki olisi hyvin. :love:

@Jasmina20 olisko se pieni vuoto kiinnittymisestä johtuvaa:) Mullakin näky tää 3 päivänen pp7.

@pcosilainen koska sulla on testipäivä? Kumpa nyt tarttuisi kovasti kiinni.

@janitainen miten sulla menee??

Kiitos kaikki ihan hirmuisesti onnitteluista :love: Tänään vielä positiivista näytti testit. Huom. kyllä testejä on kulunut ja tuun niitten kanssa hulluksi kohta :LOL: Tänään ilmoitin tuloksen hoitopaikkaan. Oireita on tosi vähän, vaikeaa uskoa et olis raskaana. Ei auta kun mennä päivä kerrallaan. Haittaako jos taustailen täällä tovin vielä? En oikein uskalla tähän luottaa kun niin monta keskenmenoa takana.
 
@Puhalluskukka oliko sulla oireita ennen plussaa? :love: toivottavasti täältä tultaisiin perässä!

@pcosilainen äläs vielä manaile, menkka oireet voi johtua kummasta vaan tuloksesta :) ja ensimmäistä kun aloin odottaa niin menkkaoireet vaivasi pitkälle ennenkuin vaihtu ns raskausoireiksi :D tsemppiä!:love:

Pp2..aika matelee..
Siirrosta lähtien aina sillon tällön mahakipuja. Rinnat jonkun verran kipeet ja turvonneet, tuli jo kyllä siitä ovitrellestä. Jos en ois siirrossa ollut, niin menkkaoireiksi oisin nää laittanut :)
 
@Puhalluskukka 18.12 ois testipäivä, viimeeks en selvinny edes sinne asti vaan vuodot tuli tukilääkkeenki läpi :D nyt toivon kyl et jos ei alkais ennen maanantaina ni tässä vois olla jopa mahdollisuus :love:

@Jasmina20 kiitos tsempeistä:love: mulla on vaa pirun tarkka migreeni joka alkaa just 2pv ennen menkkoja ja se on taas kylässä, kellon tarkasti ni tuntuu vaikeelle uskoo että tääkään ois onnistunu, valitettavasti :D mutta onneks tässä nyt on vielä aikaa vielä niin on ees jotain toivoa.. :love: toivottavasti sun piina aika menis nopeemmin! :whistle:
 

Yhteistyössä