Nyt aluksi halaus Jantzulle
voi kun pääsisit meikäläisiin erikoistuneen ammattilisen puheille tuon jälkeen! Olen itsekkin miettinyt, pitäisikö mennä jutteleen, kun epäonnistumiset (mulla useita inseminaatioita, tuoresiirto) vie pahasti toiveikkuutta uusilta.
Mulla on ollut kiireitä, väsymystä ja sitten lisäksi tämä palvelu ei oikein pyörinyt mun tabletilla hetkeen..elokuun tuoresiirto päättyi negaan, haalea haamuviiva katosi testipäivään mennessä. Päädyin yrittämään PAS heti perään..eli nyt jo pp4!! Ja täällähän meitä on piinailijoita, ainakin
@Sunflower33,
@atvk87,
@Mandala,
@CherryPie85 ja kuka vielä?
Mulla on edetty samoilla lääkkeillä kuin ERA eli ensin Progynovaa 2+1 12pv ajan, ultraus ettei mitään omaa toimintaa ollut, paitsi kasvava kohdun limakalvo ok, sitten rinnalle Terolut 2+1, ja siitä + 7.päivänä siirto. Terolutissa tarkka kellonaika, että menee ERA:n tuloksen aikatauluun..Siirrosta molemmat lääkkeet jatkuu samoina, siirtoa seuraavana päivänä lisäksi Gonapeptyl. Niin ja mitään "oireita" ei ole. Ennen siirtopäivää olin tosi hermostunut koko viikon..ehkä sitä tiedostaa liikaakin, että tällä toistaiseksi viimeisellä alkiolla olisi hyvä onnistua. Talous ja aika ei ole mun puolella, jos..mutta sitten siirron jälkeen suuri helpotus, olin koko loppupäivän tosi onnellinen. Seuraavana päivänä ip alkoi kauhea hedari, varmaan kofeiinin puutteesta. Ja se jatkui koko viikonlopun!! Vielä tänäänkin pää hellä..Panadol lievensi hetkellisesti. Mahatuntemuksia ei ole, pientä kuvittelua välillä, ei mitään selkeää. Tissit on normaalit, ei edes sellaiset suurentuneet tai arat, kuin ennen menkkoja. Iso ero edellisiin kertoihin, joissa ollut Ovitrelle.
Kaiken pitäisi olla "kohdallaan", kohdun limakalvo yli 10mm, topalkio (blasto), joka oli jo vähän alkanut ns.kuoriutua, aikaikkuna ERA:n kaavalla..tuo kaikki lisää tässä mielentilassa vaan paineita. Hullua
@Mandala miten tulkitsen ovistestiä, jos sellaisen teen? Mä en kyllä malta odottaa enää montaa päivää......
@Domi mulla ERA maksoi yht.noin 1200€, kun aiihen kuului ultrakäynti (tosin samalla suunniteltiin ivf..) lääkekulut Terolut ja Progynova eivät paljoakaan. Sulla lisäksi matkustus, ehkä työpoissaolot.
Olisi niin paljon asiaa, koitan kirjoitella seuraavaan. Uusille tervetuloa munkin puolesta
negatiivisiin päätyneille haleja
ja kaikkien hoitokuvioihin isosti onnea ja voimia!
Nyt niin paljon piinailijoita, että toivotaan paljon plussiakin!!