lullaby Juuri nämä ovatkin niin yksilöllisiä juttuja, aivan varmasti endon tilanteessa onkin parempi maljalla
Mulla taas PCO:n hauraiden solujen takia parempi kohdun ympäristö. Munajohtimen ja kohdun mikroravinnetasot, pH:t, happi- ja rautapitoisuudet ovat keskenään sen verran lähellä toisiaan, ettei sillä aivan valtavasti liene väliä onko kohdussa vai munanjohtimessa tuossa vaiheessa.
Kunpa labrassa pystyisikin matkimaan olosuhteita täydellisesti
Mutta just hyvä kun ainakin yksityisellä pystytään edes tämän verran yksilöllisesti hoitamaan.
Siida mulla on tullut vaan siirtoon kelpaamattomia blastoja, DD luokkaa
Viimeksi oli 3 päivänä 8 alkiota, niistä huonoimman näköinen siirrettiin ja 7 parempaa jatkoviljeltiin blastoiksi. Kaikki 7 oli silloin 5. päivänä näitä DD blastoja. EI siirtokelpoisia tai pakastuskelpoista. Eli ihan kakkakamaa.
Domi sepä se onkin kun ei voi tietää olisko se sama alkio sitten pärjännyt siellä toisella (maljalla tai siirrettynä). Oliskin kätsyä jos sellaisia tutkimuksia voisi tehdä
Aiemmissa hoidoissa mulla on ollut Gonapeptyl irroituspiikkinä PCO:n takia, mutta nyt olikin laitettu Pregnyl. Onkohan joku virhe vai käytetäänkö joillakin PCO-potilailla kuitenkin Pregnyliä? Meillä on lääkäri nyt vaihtunut tässä ja siksi mietityttää.