IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

Nimi # yritys aloitettu # mones lapsi # syy # mones hoito meneillään

Annimiina89 # 4/2016 # 2. # munanjohtimet tukossa # 1. IVF
Bridge #5/15#1.#matala AMH, ikä#5.ICSI
cherrychoko #7/13#2.#matalat horm. tasot+ siittiöt # 1.IVF/ICSI

Darni73 # 2012 #1.yht # ikä+simpat # 5.ICSI
Domi #4/12#1.#selittämätön#3.IVF/ICSI/4.PAS
Kerttu80 #11/14 #2.#selit.#1.IVF
Kesänlapsi123 # -13# 1.#selittämätön#3IVF/1.PAS

Kiuski#-15#1.#laiskat munas. ja siit.#1.IVF
KuuBe #2013# 1. #selittämätön#1.IVF/1.PAS
love-# 2014# 1. # siittiöt# 2.ICSI
marrasmai # 2015 #1. # siittiöt # 3.ICSI/2.PAS
Mimmivaan#2011#1. yht# selt./ei ovul.#1.IFV

Nappeus #2014#?#PCO/siittiöiden määr.vaiht.#2.IVF
Nennalii #2012#1.#selittämätön/siittiöiden laadun vaihtelu# 1.ICSI/9.PAS
Nyu # 2012#1.#munasolut#4.IVF
pipa84 #04/15#1.yht#azoospermia #2.ICSI
reason # 5/16# 2. #endo, kohdun rak.poik.# 2.IVF
SalamaT # 5/14 # 1. (2 km) # endo, matala AMH, ikä#3.IVF/1.PAS
Siida #?#2.#siittiöt#2.ICSI/1.PAS
Toiveikas81 #2014#1.#endo/siittiöt#2.ICSI
Toivo2016 #3/13#1.#ikä, johdin poist. ym#4.IVF
Uneksija17#4/15#1#pcos/selit.#1.IVF/1.PAS
Xienna#1/2014# 2.(1.yht)#siittiöt#2.ICSI
Zoona#7/2016# 2. # selittämätön # 2.IVF/2. PAS

Piinailijat: :whistle:
reason
22.5 (3pv/8.5)
Xienna 25.5 (3pv/12.5)
Kesänlapsi123 31.5 (6pv/17.5)
Domi 31.5 (3pv/17.5)
Siida 7.6 (3pv/19.5)

Plussat 2016: :love:
Loka:
Pussipiru 2.ICSI/1.PAS (2pv)
Roxanne 4.ICSI/1.PAS (kem)
Toivo2016 3.IVF/2.PAS (ku)
Yrittäjä J 2.IVF/ICSI (2x4pv)
love- 1.ICSI/4.PAS (kem)
Marras:
Adelmiina_ 3.IVF (5pv)
Toive* 2.IVF/1.PAS (2x5pv)
Sphinx 3.ICSI (5pv)
Siida 1.ICSI/8.PAS (kem)
Vilijonkka_ 2.IVF/ICSI/1.PAS (3pv)
Joulu:
marrasmai 3.ICSI (kkm)
Kesäheinä-78 6.IVF (kem)
Talvi82 (luomu)
Toivo2016 3.IVF/3.PAS (km/ku)
Roxanne 5.ICSI/1.PAS (kem)
cindra 1.IVF/1.PAS (5pv)

:love: Plussat 2017 :love:
Tammi:
Bridge 5.ICSI (tm)
Naanaa (luomu)
Helmi:
vipe1986 2.IVF/ICSI/1.PAS (2x3pv)
kalabaliikki 1.IVF/2.PAS (5pv)
marrasmai 3.ICSI/1.PAS (kem)
Jantzu 1.ICSI/2.PAS (km)
MaiMei (luomu/letrot) (kkm)
Maalis:
Jansku00 1.ICSI/1.PAS (5pv)
Roxanne 6.ICSI (5pv)
Blob 1.ICSI/1.PAS (5pv)
Kuutio 2.IFV/1.PAS (6pv)
Huhti:
Kesäheinä-78 6.IVF/1.PAS (5pv)
Touko:
Toivo2016 4.IVF (kem)
maljakko 3.IVF/1.PAS (5pv)
AdeliinaJosefiina 3.ICSI/1.PAS (2x2pv)
Henrietta77 1.ICSI




Jos haluat muokata listaa, klikkaa postauksen alta VASTAA ja poista alusta sekä lopusta [ QUOTE ] tekstit, niin muotoilu säilyy. Kiitos :)
 
Siida tervetuloa piinailemaan ja rutkasti onnea matkaan (y) Ihanaa että olet löytänyt myös toiveikkaan mielen! :love: Aina pitäisi muistaa olla positiivisin mielin! Ikävä kyllä itselle ei tällä kertaa sitä moodia löytynyt, vaikka esim. viime siirrossa oli se siirtopäivän euforia joka jatkuikin aika pitkään.. :unsure: johtunee viimisen alkion ahdistuksesta..
Onkos Xiennalla niitä oireita?!!! Mites muut piinailijat?
Minä tuikkasin gonapeptylin mahaan yöllä neljän aikaan kun kävin vessassa.. nyt sitten vaan tosiaan toivomaan sitä maailman suurinta ihmettä. Päänsärky vähän ollut lievempää, mutta oli varmaan ihan mikreeni tyyppistä (vaikka ei näköhäröjä), kun olen puhunut (ja tehnyt myös) ihan sekoja tajuamattani.. Puhun esim. ruudullisesta, kolme kertaa jankkasin et se ruudullinen ja isäntä monta kertaa että mikä ruudullinen, kunnes sit tajusin et se raidallinen.. ööh.. kokoajan kyllä raidallista ajattelin.. enkä tajunnut sanovani väärin. Ja sit otan kananmunat kun leipää aijon voidella.. enkä sitäkään tajunnut ennen kun mies et mitä meinasit noilla munilla.. ööh.. tai sit ei vaan saa sanottua jotain sanaa vaikka kuinka koittaa niin mongertaa vain, ei siinä sattuuhan tollasia aina sillontällön ja ainakin jos on väsynyt.. mutta nyt on niin monta juttua käynyt muutoman päivän sisällä eikä pitäs olla väsynyt.. :LOL: niskat on toki jumissa, vaan niinhän ne aina. Joten mitin et voiko mulla toi zumenon alkaa vähän sellasta tekee..
 
Domi ootko aiemmin zumenonia käyttänyt? Hyvinkin se voi aiheuttaa päänsärkyä ja migreeniä. Kyllä noi hormonit voi tehdä kaikenlaista. Mulla on aina ennen menkkoja pää kipeä ja joskus ihan aurallinen migreeni ja menee kyllä puhe ihan solmuun ja aivot sakkaa hetkeksi. Se on erittäin pelottavaa ja kammottavaa, vaikka tietää, että se on migreeniä, mutta silti. Tää mun toiveikkuus on yleensä hyvin helposti hälvenevää sorttia. Kunhan tässä päivät vähän vanhenee, niin vanhenee myös toiveikkuus, siitä oon ihan varma :X3:

Eikai tässä muuta voi ku toivoa suurta ihmettä, mulle sekä sulle vertaiset ystäväni❤
 
  • Tykkää
Reactions: Domi
Jospa päivittäisin tännekin....
Meillä on punktio tiistaina ja istutus perjantaina..... nyt jänskättää.

Tänään vika Gonal -F ja synarela viel nyt illal ja huomen aamul. Huomen illalla sit ovitrelle piikki klo 22

Osaisko joku sanoo et onko hirveetä jos gonalin ja synarelan ottaa tänään reilu tunnin aikasemmin kun normisti.... oon menos tähkää kattoo hartsuu ja siel keikka alkaa just kunpitäs pistää
 
Letrozolit aloitin perjantaina ja eilen menopuria eka pistos. Tänään alkoi tosi kovat menkkamaiset kivut vatsassa, selässä, reisissä ja nivusissa. Kuuluuko nämä asiaan?

Ja tiistaina kp6 on ultra, haluaakohan ne ultrata vielä perjantaina kp9? Et onko turha suunnitella reissuun lähtöä ennen sitä..
 
Tanjuli, tää vastaus tulee nyt vähän myöhässä, mut ainakin mulle sanottiin klinikalla, ettei tunnin heitto pistoksen ajoituksessa vielä haittaa. Mä jouduin joskus muuttamaan ajoitusta enemmänkin, kun oli joku iltameno, mut silloin pyrin aikaistamaan/myöhäistämään pistosaikaa portaittain jo useampana päivänä.
 
Tsemppiä piinailuun Siida! Lähtökohdat on ainakin kunnossa.

Annimiina aika nopeasti ja kovasti sulla keho reagoi! Kannattaisko varmistella klinikalta? Voi siis olla normaaliakin ja ainahan nämä on yksilöllisiä juttuja.

ON: Jee!!! Kp1. Saan soittaa klinikalle, että saanko yrittää siirtoa, VAIKKA oon pois kp 12.-17. Mulla on usein ovis ollut kp 15 (hahahha...näiden viime viikkojen jälkeen). Jos kesäkuu menee huti, niin siinä ja tässä on ehtiskö vielä heinäkuussa. Sitä vaan niin toivoo, että pääsis hitto edes yrittämään siirtoa. Elokuu menee ainakin ihan puihin. Kun klinikka aukeaa, niin 0-ultraan ei vaan enää ehdi.
 
Joko reason testasit ”virallisen” tuloksen?

Ymmärrän hyvin, Siida ja Domi, hirmu pitkä ja raskas tie on teillä takana. Itsellä vasta neljäs siirto, mutta toki muuten jo neljäs vuosi jatkuvaa toivomista ja pettymistä takana. Onnea piinailuun Siidalle!

Domi: Joo-o, yksi oire on ollut perjantaista asti ja pilasi koko kauniin viikonlopun. Mulla muuttui perjantaina herätessä pienenä ollut päänsärky sellaiseksi, että oli pakko ottaa Panadolia. Iltapäivään sinnittelin, mutta sitten muuttui migreeniksi ja kävin apteekista Panacodia. Siitä tähän hetkeen olenkin ollut hirmu kipeä, Panacodia jouduin ottamaan vuorokauden maksimiannostuksella, kun en muuten pystynyt mitenkään olemaan ja tiukkaa teki sen kanssakin, muuten olen yrittänyt sinnitellä Panadolilla.

Samanlainen järisyttävä migreeni edelsi viime kesän tuoresiirron plussaa, joten kun tänäkin aamuna särky jatkuu, pissin hätäpäissäni jemmaan jääneeseen ovistikkuun ja viivat ovat käytännössä tasavahvat. Tiedän, että viivan pitäisi olla vahvempi ollakseen raskausplussa, mutta toki nyt askarruttaa, pitäisikö jo huomenna aamulla tehdä eka virallinen testi.

Tanjulille tsemppiä huomiseen punktioon J
 
Xienna, no eipä oo mukava vaiva :sick: Kova päänsärky on ihan hirveetä ja invalidisoivaa. Mutta jos se plussa enteilee, niin sitten sen kyllä jotenkin päin kestää. Käyhän hakeen kunnon testi ja tuu kertomaan kuinka kävi!! Hyvältä vaikuttaa❤

Pp3:notworthy::whistle: siinäpä tärkeimmät(n)
 
Pääsen ainakin 0-ultraan, kun kävin melkein itkemään puhelimessa ja sanoin, että jos 5 kk välein pääsee siirtoon alkaa tähän aiheeseen liittyvä stressi kertyä turhan suureksi.

Jostain syystä muutenkin mieli maassa nyt.
 
  • Tykkää
Reactions: Siida
@Xienna , ei kiva vaiva mutta jospa se tosiaan merkitsisi nyt sitten plussaa! Ja mä en oo ikinä saanu ovistikkuihin mitään, paitsi ovisaikana. Että kuulostais kyllä lupaavalta!

Mulla oli tänään virallinen testipv. Typerä eilen tein tälle aamua varatun testin päiväpissasta ja yhä edelleen oli hailura. Odotan niin niitä räjähtävän punasia viivoja! Hain äsken sitten eri merkkisiä testejä ja vahvempi viiva tuli nyt kuin eilen, vaikka päiväpissasta tämäkin. Polillekin jo soitin ja sain uä-ajan kesäkuun puoleen väliin.

Onkos joillakin jatkunut Lugesteron plussauksen jälkeen? Itse kysyin useammalta lääkäriltä tätä vaihtoehtoa, jos se ehkäisisi vuotoja joita mulla on ollut edellisissä raskauksissa. Vastaukseks sain, että voin käyttää, mutta ei ole hyötyäkään?! Eli onko jollain ollut ja kuinka pitkään? Ja montako kertaa päivässä?

Menkkamaista jomotusta edelleen ja kamala pelko kuinka tässä käy. Päivä kerrallaan mennään. En uskalla vielä vaihtaa ketjua, seurailen teidän kuulumisia. Toivon niin teille jokaiselle supernaiselle pikaisia onnistumisia! Siirrytään kaikki sitten rytinällä plussanneisiin!
 
Nimi # yritys aloitettu # mones lapsi # syy # mones hoito meneillään

Annimiina89 # 4/2016 # 2. # munanjohtimet tukossa # 1. IVF
Bridge #5/15#1.#matala AMH, ikä#5.ICSI
cherrychoko #7/13#2.#matalat horm. tasot+ siittiöt # 1.IVF/ICSI

Darni73 # 2012 #1.yht # ikä+simpat # 5.ICSI
Domi #4/12#1.#selittämätön#3.IVF/ICSI/4.PAS
Kerttu80 #11/14 #2.#selit.#1.IVF
Kesänlapsi123 # -13# 1.#selittämätön#3IVF/1.PAS

Kiuski#-15#1.#laiskat munas. ja siit.#1.IVF
KuuBe #2013# 1. #selittämätön#1.IVF/1.PAS
love-# 2014# 1. # siittiöt# 2.ICSI
marrasmai # 2015 #1. # siittiöt # 3.ICSI/2.PAS
Mimmivaan#2011#1. yht# selt./ei ovul.#1.IFV

Nappeus #2014#?#PCO/siittiöiden määr.vaiht.#2.IVF
Nennalii #2012#1.#selittämätön/siittiöiden laadun vaihtelu# 1.ICSI/9.PAS
Nyu # 2012#1.#munasolut#4.IVF
pipa84 #04/15#1.yht#azoospermia #2.ICSI
SalamaT # 5/14 # 1. (2 km) # endo, matala AMH, ikä#3.IVF/1.PAS
Siida #?#2.#siittiöt#2.ICSI/1.PAS
Toiveikas81 #2014#1.#endo/siittiöt#2.ICSI
Toivo2016 #3/13#1.#ikä, johdin poist. ym#4.IVF
Uneksija17#4/15#1#pcos/selit.#1.IVF/1.PAS
Xienna#1/2014# 2.(1.yht)#siittiöt#2.ICSI
Zoona#7/2016# 2. # selittämätön # 2.IVF/2. PAS

Piinailijat: :whistle:
Xienna
25.5 (3pv/12.5)
Kesänlapsi123 31.5 (6pv/17.5)
Domi 31.5 (3pv/17.5)
Siida 7.6 (3pv/19.5)

Plussat 2016: :love:
Loka:
Pussipiru 2.ICSI/1.PAS (2pv)
Roxanne 4.ICSI/1.PAS (kem)
Toivo2016 3.IVF/2.PAS (ku)
Yrittäjä J 2.IVF/ICSI (2x4pv)
love- 1.ICSI/4.PAS (kem)
Marras:
Adelmiina_ 3.IVF (5pv)
Toive* 2.IVF/1.PAS (2x5pv)
Sphinx 3.ICSI (5pv)
Siida 1.ICSI/8.PAS (kem)
Vilijonkka_ 2.IVF/ICSI/1.PAS (3pv)
Joulu:
marrasmai 3.ICSI (kkm)
Kesäheinä-78 6.IVF (kem)
Talvi82 (luomu)
Toivo2016 3.IVF/3.PAS (km/ku)
Roxanne 5.ICSI/1.PAS (kem)
cindra 1.IVF/1.PAS (5pv)

:love: Plussat 2017 :love:
Tammi:
Bridge 5.ICSI (tm)
Naanaa (luomu)
Helmi:
vipe1986 2.IVF/ICSI/1.PAS (2x3pv)
kalabaliikki 1.IVF/2.PAS (5pv)
marrasmai 3.ICSI/1.PAS (kem)
Jantzu 1.ICSI/2.PAS (km)
MaiMei (luomu/letrot) (kkm)
Maalis:
Jansku00 1.ICSI/1.PAS (5pv)
Roxanne 6.ICSI (5pv)
Blob 1.ICSI/1.PAS (5pv)
Kuutio 2.IFV/1.PAS (6pv)
Huhti:
Kesäheinä-78 6.IVF/1.PAS (5pv)
Touko:
Toivo2016 4.IVF (kem)
maljakko 3.IVF/1.PAS (5pv)
AdeliinaJosefiina 3.ICSI/1.PAS (2x2pv)
Henrietta77 1.ICSI
reason 2.IVF (3pv)




Jos haluat muokata listaa, klikkaa postauksen alta VASTAA ja poista alusta sekä lopusta [ QUOTE ] tekstit, niin muotoilu säilyy. Kiitos :)
 
Ei oo mulla Siida ennen ollut zumenonia tai vastaavaa, sillä mietinkin voisko vaikuttaa.. mutta aika pientä oli mun päänsärky Xiennaan verrattuna, mutta jospa se Xienalla tosiaan tietäs plussaa. Ite en voi toiveita sen takiakaan nostella, kun kovin päänsärky oli siirtopäivänä ja eihän se 3 päivänen siellä nyt sillon mitään viellä aiheuttele.
Reasonille onnea plussasta :love:
Täällä piinaillaan hyvinkin oireettomana, ihan toki muutoma tuntemus mahassa, mutta luomukierroissakin enemmän ollut.. liekö se zumenon senkin jotenkin tasoittanut. Tisseissä ei minkään sorttista tuntemusta, ei ees luge turvotusta, päin vastoin tänä aamuna totesin että on tainnut miniruppanat kutistua entisestään jos mahdollista?!!! Ei vissiin ihan yleinen plussan merkki ainakaan :p:ROFLMAO::rolleyes:o_O
 
Kyllä mullakin ne o-tikut on ensin alkanu hiljalleen vahvistuun ennen "oikeeta" plussaa eli yhtä vahvaa ja vahvempaa.. eli jos näyttää normi hailuinta negaa vahvempaa niin selkeesti enteilee plussaa!
Tosin gonapeptylin jälkeen ei kannata testata ainakaan pariin päivään o-liuskoilla kun ainakin mulla aiheuttaa jopa tasavahvankin plussan.

reason, mulla jatkui 5pv blaston plussan jälkeen luget rv6-7 saakka, muistaakseni sen 2x100mg/pv kun siirto luomukiertoon.
 
reason mulla jatkui muistaakseni n. viikon plussan jälkeen luget

ON: anteeksi tää spämmäys! Varsinkin, kun tämä ei edes osu ketjun teemaan. Mun keho on oikeasti asettunut vastahankaan! Sunnuntaina oli alavatsalla tuntemusta ja eilen aamulla alkoi vuoto. Soitin klinikalle ja sain sen ajan. Ja aaargh! Se vuoto hävis! Kokonaan. Iltapäivästä eteenpäin - ei mitään. Tiedättekö, kun oikein pitää useaan kertaan pyyhkiä ja tuijottaa paperia valossa, jos siinä olis jotain?! Oli mulla ennen raskautta tällaista, että 2-3 päivää tiputteli ennen kuin alkoi kunnon vuoto, mutta ei koskaan tällä tavalla alkanut kunnolla ja hävinnyt sitten kokonaan :mad: hippasen noloa soittaa klinikalle, että "juksasin, eipäs ollutkaan kp1". :ninja:

Ja kun ehdin iloita, että päästään siirtoon vielä ennen syyskuuta. Jos ei tänään tilanne muutu normaaliksi, niin syyskuulle menee. Jos tänään jatkuisi siitä mihin eilen jäi, kehtaisin vielä mennä ensi viikolla ultraan ja korjata, että on kp 9 eikä kp 10. Mutta jos venyy, en pääse 0-ultraan reissun takia. Ja reissukin oli aikoinaan varattiin kalenterin kanssa, että osuis piinapäiville tai sinne päin, vaan kun se yksi kierto venähti 38 päivään...Kai se on pakko uskoa, ettei tässä ole mitään tehtävissä ja paras välttää laskeskelua, kun keho tuntuu tekevän just toisin. :cry: Ja kun venyy, niin ei ainakaan oo mahkuja siirtoon heinäkuun alussa. Että 2 kiertoa menee taas ohi.
 
Höh, johan kummasti temppuilee keho Zoona mutta eihän se nyt kokonan ole kadonnut vaan jatkuu tänään, jos jo kerran ns. kunnon vuotoa on tullut. Toivotaan niin! Tuo on kyllä niin persiistä kun kaiken suunnittelet ja teet näiden saakutin hoitojen mukaan mikä turhaan lisää sitä stressiä jota ei saisi olla ja sit vieläkin menee keruiks. Tsemppiä päivää ja josko se papru munastuisi (y)
Itsellä eka ennenuni tuhrun alkamisesta :unsure: Onko muuten kenellä lugejen läpivuotojalla kokemusta miten toi zumenon vaikuttaa asiaan??!! Pysyykö vuoto sen kanssa poissa?!
 
Mulla oli ultra. Nyt siis kp6. Mulla on menkat nyt jotenkin ihan sekaisin ja ihmeissään oli lääkärikin. Letrozolit aloitin 5 mg annoksella kp2 ja menopuria pistin 150 iu kp3 ja kp5. Menkkavuoto oli aika niukkaa kaks ekaa päivää, sit se loppu kokonaan vuorokaudeksi ja alko ton menopurin piston jälkeen taas seuraavana aamuna kp4 kamalien kipujen kera. Vuoto meni tosi runsaaksi, eilen kp5 oli kuukuppi niin täysi että alkoi falskaamaan iltapäivällä eikä mulla ole koskaan ennen käynyt niin. Tänään vielä vuodellut mut kivut on hellittäneet. Lääkäriä kummeksutti tää mun outo vuotaminen mut ei osannut sanoa juuta eikä jaata. Limakalvo oli 5 mm eli lääkärin mukaan aika ohut mut ei huolestuttavan, yksi tosi iso 15-16 millinen tai sit se oli kysta, ei osannut sanoa. Mut omituisen isolta vaikutti sekin ja mietti et miten se on jo niin iso. Ja sit neljä kipaletta 9-10 millisiä, yksi 7-8 millinen ja alle 6 millisiä oli seitsemän. Ei siis mitään hurjaa saalista saada, nuo neljä ehkä ja jos viides ehtii kasvaa. Pistän vielä menopuria sen 150 iu kp7 ja kp8 ainakin, perjantaina aamulla ultra ja katotaan se menopurin jatko ja alkaa cetrotide jarruna ja ens viikon alussa ois punktio jos kaikki menee ok.

Mut mitä te kokeneemmat sanotte tosta menopurin jälkeen uudestaan alkaneesta tosi runsaasta vuodosta, limakalvon paksuudesta ja yhdestä jo noin isosta follikkelista? Voiko se iso karata sieltä ennen aikojaan, ja jos niin miten se vaikuttaa muihin?
 
Tervehdys kanssasisaret! Mahtuuko tänne joukkoon ja mikä on oikea tapa alkaa tämä "kirjanpito"? Itse olen uusi näillä keskustelufoorumeilla mutta nyt jo useamman erilaisen hoidon läpikäyneenä ajattelin alkaa dokumentoida edessä olevaa (toivottavasti lyhyttä...) taivalta. Olen huomannut, että muiden kokemuksia on lohduttavaa lukea ja vertaistuki on arvokasta.

Meillä diagnosoituna ongelmana minun pco, jonka takia normaalia kiertoa ei ole. Olen normaalipainoinen joten laihdutuksesta ei apua. On käyty läpi eri lääkkein ovulaation induktioita, inssejä ja yksi ivf-kerta yksityisellä, käteen jäänyt vain muutama alkuraskauden keskenmeno. Nyt nkl:llä tehty toinen ivf jonka tuoresiirtoa piinaillaan... kuten arvata saattaa, minkäänlaisia odotuksia onnistumisen suhteen ei ole :/
 
Annimiina89 itse en varmaan ainakaan ottaisi tuoresiirtoa tuohon, kun kuulostaa, ettei kohdunlimakalvo välttämättä ole optimaallinen.

Mulla on peruttu PAS, kun aloin yhtäkkiä vuotamaan kesken kierron rajusti (kp10-11) ja todella kovilla vatsakivuilla. Silloin epäiltiin,että saattoi olla munasarjakysta, joka poksahti.

Jos se yksi on oikeasti kysta, niin en tiedä voiko se pilata muiden kehitystä. Toivottavasti lääkäri jaksaa kasvattaa muita folleja, kun mulla on jäänyt munasolut raaoiksi, jos on punktoitu 15 mm. Varmaan kannattaa kysellä omalta lääkäriltä tuosta.

Mulla on Domi välillä tullut hieman pinkkiä tuhrua päivää ennen testiä, mutta varsinainen vuotoa alkoi yleensä vasta pari päivää lääkkeiden lopetuksen jälkeen. Plussan yhteydessä ei ole vuotoa ollut.

Toivottavasti "hanat" on auennut Zoona ja pääset siirtoon.

Tervetuloa Ruusukimppu!
 
Joo siis pelkkä uni vielä tässä vaiheessa Siida, onneksi! :LOL: ööh. pp 6 vasta oli tänään.. se vaan sai miettimään tota et pitääkö zumet vuodon paremmin pois ku vaan luget, jottei viikon päästä syyttä käy keulimaan siksi ku tuhru ei oo alkanut! :D
 
Tervetuloa ruusukimppu ja tsemppiä piinapäiviin! Koska sulla on testaus? Tehtiinkö sulle lyhyellä vai pitkällä kaavalla?

Kiitos Helios ajatuksista. Täytyy nyt kysellä tarkkaan se limakalvo että onko järkevää siirtää tähän kiertoon. Paljonko sen limakalvon ois hyvä olla? Voiko siihen itse mitenkään enää vaikuttaa? Ja täytyy varmistaa että ehtii kasvaa ne follikkelit tarpeeksi ennen punktiota. Se lääkäri tuumasi että nyt oli kumminkin parempi tulos kuin viime kierrossa, jossa pelkkien letrozolejen lääkevaste ei ollut riittävä, ja uskoi että ainakin ne neljä 9-10 mm pitäisi kasvaa hyvin. Ja nyt on molemmilla käynneillä konsultoinut toista lääkäriä, joka on tosi kokenut ja kehuttu. Jospa ne tekis yhdessä järkeviä päätöksiä.

Tuntuu niin kurjalta kun ei tiedä mitä omassa kropassa tapahtuu ja asioita joiden pitäisi olla luonnollisia ja tapahtua itsestään, joudutaan osin arpapelillä säätelemään ulkoapäin.
 
Tervetuloa ruusukimppu laita tarkemmat tiedot jos tahdot listoille, tai lisää itse..
Ompas Annimiinalla nyt kanssa vähän outoja käänteitä..toivottavasti kaikki menee lopulta hyvin. Muistelisin että jollekkin on siirretty jopa vain 6mm limikselle.. ? Hieman hymyilyttää tuo asioiden minkä pitäisi tapahtua luonnostaa.. hmm.. meille neulojen pistely mahaan ja sillä munosolujen kasvatus on sitä "luonnollista"! :ROFLMAO: Oon kuullut huhuja että joillakin on viellä luonnollisempia keinoja "hankkia" lapsia!!! :D:X3::cautious:
Siis vasta pp7, en ollut ees laskenut niitä ennen kun illalla vastasin Siidalle mutta jotenkin kuvittelin että olis enemmän, varmaa kun luget alko niin paljon ennen. Ja nyt kyllä sit hujahtaa nopeeta varmaan kun lähen sinne kyläilyreissulle illalla ja sit su kotiin niin kohtahan jo onkin pp12.. :):confused:
 

Yhteistyössä