IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

Nimi # yritys aloitettu # mones lapsi # syy # mones hoito meneillään

Annimiina89 # 4/2016 # 2. # munanjohtimet tukossa # 1. IVF
Bridge #5/15#1.#matala AMH, ikä#5.ICSI
cherrychoko #7/13#2.#matalat horm. tasot+ siittiöt # 1.IVF/ICSI

Darni73 # 2012 #1.yht # ikä+simpat # 5.ICSI
Domi #4/12#1.#selittämätön#3.IVF/ICSI/4.PAS
Kerttu80 #11/14 #2.#selit.#1.IVF
Kesänlapsi123 # -13# 1.#selittämätön#3IVF/1.PAS

Kiuski#-15#1.#laiskat munas. ja siit.#1.IVF
KuuBe #2013# 1. #selittämätön#1.IVF/1.PAS
love-# 2014# 1. # siittiöt# 2.ICSI
marrasmai # 2015 #1. # siittiöt # 3.ICSI/2.PAS
Mimmivaan#2011#1. yht# selt./ei ovul.#1.IFV

Nappeus #2014#?#PCO/siittiöiden määr.vaiht.#2.IVF
Nennalii #2012#1.#selittämätön/siittiöiden laadun vaihtelu# 1.ICSI/9.PAS
Nyu # 2012#1.#munasolut#4.IVF
pipa84 #04/15#1.yht#azoospermia #2.ICSI
reason # 5/16# 2. #endo, kohdun rak.poik.# 2.IVF
SalamaT # 5/14 # 1. (2 km) # endo, matala AMH, ikä#3.IVF/1.PAS
Siida #?#2.#siittiöt#2.ICSI
Toiveikas81 #2014#1.#endo/siittiöt#2.ICSI
Toivo2016 #3/13#1.#ikä, johdin poist. ym#4.IVF
Uneksija17#4/15#1#pcos/selit.#1.IVF
Xienna#1/2014# 2.(1.yht)#siittiöt#2.ICSI
Zoona#7/2016# 2. # selittämätön # 2.IVF/2. PAS

Piinailijat: :whistle:
reason
22.5 (3pv/8.5)
Xienna 25.5 (3pv/12.5)

Plussat 2016: :love:
Syys:
AdeliinaJosefiina 2.ICSI/2.PAS (km)
Ravishing 1.IVF (km)
Reuna 1.IVF/1.PAS (5pv)
shelterme 1.IVF (2pv)
Deseo 2.IVF (2pv)
Loka:
Pussipiru 2.ICSI/1.PAS (2pv)
Roxanne 4.ICSI/1.PAS (kem)
Toivo2016 3.IVF/2.PAS (ku)
Yrittäjä J 2.IVF/ICSI (2x4pv)
love- 1.ICSI/4.PAS (kem)
Marras:
Adelmiina_ 3.IVF (5pv)
Toive* 2.IVF/1.PAS (2x5pv)
Sphinx 3.ICSI (5pv)
Siida 1.ICSI/8.PAS (kem)
Vilijonkka_ 2.IVF/ICSI/1.PAS (3pv)
Joulu:
marrasmai 3.ICSI (kkm)
Kesäheinä-78 6.IVF (kem)
Talvi82 (luomu)
Toivo2016 3.IVF/3.PAS (km/ku)
Roxanne 5.ICSI/1.PAS (kem)
cindra 1.IVF/1.PAS (5pv)

:love: Plussat 2017 :love:
Tammi:
Bridge 5.ICSI (tm)
Naanaa (luomu)
Helmi:
vipe1986 2.IVF/ICSI/1.PAS (2x3pv)
kalabaliikki 1.IVF/2.PAS (5pv)
marrasmai 3.ICSI/1.PAS (kem)
Jantzu 1.ICSI/2.PAS (km)
MaiMei (luomu/letrot) (kkm)
Maalis:
Jansku00 1.ICSI/1.PAS (5pv)
Roxanne 6.ICSI (5pv)
Blob 1.ICSI/1.PAS (5pv)
Kuutio 2.IFV/1.PAS (6pv)
Huhti:
Kesäheinä-78 6.IVF/1.PAS (5pv)
Touko:
Toivo2016 4.IVF (kem)
maljakko 3.IVF/1.PAS (5pv)
AdeliinaJosefiina 3.ICSI/1.PAS (2x2pv)
Henrietta77 1.ICSI




Jos haluat muokata listaa, klikkaa postauksen alta VASTAA ja poista alusta sekä lopusta [ QUOTE ] tekstit, niin muotoilu säilyy. Kiitos :)
 
Yrittelin taas päivitellä.. tanjuli-79 (ja muutkin uudet) jos haluatte listalle laittakaa seuraavat tiedot selkeästi Nimi # yritys aloitettu # mones lapsi # syy # mones hoito meneillään. Suurin osa tiedoista oliskin esittäytymisessä, mutta ainakin millon aloitettu puuttui joltain.. Helios tais ainakin olla yksi joka puuttuu listalta..

Mietinkin rouvaNiisku kuinka teille kävi. Pahoittelut, melkoiseen rumpaampa olette joutuneet. :( Selvisikö koskaan mitä ne "palaset" oli? Oliko kuitenkin vaan limakalvoa vai mitä..

Saitko Siida jo ovis plussan?

Tanjulille punktioista.. Ei minullakaan yksikään punkitio ole ollut kivulias, pientä tuikkailua, mutta oikeestaan perus papakokeen ottaminen tuntuu inhottavammalle.. Puudutuksen laitto tietty nippasee mutta hyvin lyhyt aikaisesti. Enkä kahden ekan punktioin jälkeenkään juuri ole kipeä ollut, toisessa oli muutoman päivän aikalailla turvotusta, mutta saatoin vähän hölmönä sitä itse pahentaa kun join vissyä, ei varmaan ne hiilihapot ollut hyväksi.. Kolmannesta punktioista jouduinkin sit osastolle jne. (siinäkään siis itse punktio ei sattunut) mutta se olikin sellanen 1:100000000 juttu että sitä turha pelätä..

Tarrasukkia piinailijoille! :barefoot:


 
Tanjuli-79: Mullakin on hyviä kokemuksia punktiosta, varsinkin tämä viimeisin oli aivan älyttömän helppo. En ottanu niitä pään sekaisin laittavia kipulääkkeitä ollenkaan. Ennen punktiota tiputettiin litalgin suoneen. Puudutuspiikit tuntui vähän ja vasemman puolen punktiointi enemmän ku oikea, mutta kipu oli siedettävää, eikä jälkikipujakaan juuri ollut. Varmasti se hyvin menee ja turhaan kauheesti jännität. Mää kyllä itekkin oon ollu aina ihan paniikissa :( Oon tosi kova jännittämään ihan kaikkea ja tuntuu että mitä vanhemmaksi tuun sitä helpommin jännitän ja ressaan ihan tyhjänpäiväisiä juttuja. Tsemppiä❤

Domi: Perjantaina ja eilen oli vilkkuhymy, ja tänään tuli pysyvä hymy. Kaikki meni siis just ku lääkäri ennusti menevän. Mulla vaan ei oo yhtään kipeä ovis nyt. Ihan ihmeellinen juttu, kun yleensä oon tosi kipeä pari päivää. Oon nyt pari viikkoa syöny ubikinonia, liekkö sen ansiota!? No kipuja eli ei, onneksi toi ovis tuli ihan itse ilman irroitteluja!
 
  • Tykkää
Reactions: Domi
Täällä taitaa olla jotain häikkää, kun editori näkyy ihan oudosti... Pakko silti pikaisesti käydä kertomassa, että piinailuhan näköjään lähtee heti lapasesta, vaikka on vasta pp 3 :-D

Tänään aamupäivällä vessassa käydessä paperiin tuli ehkä sentin mittainen kirkkaanpunainen viiru ja sen lisäksi ihan pienenpieni punertava lima/kalvopala. Vaikka kuinka pyyhin (neuroottisena tietysti kaikki mahdolliset paikat), ei punaista löytynyt lisää.

Sanokaahan nyt viisaat sisaret, olisiko jo voinut olla kyse kiinnittymisestä? Tätä piinailuhulluutta ei nimittäin yhtään vähennä se, että edelliskierroksen plussaa edelsi yksi pisara verta - en vaan yhtään muista minä päivänä...
 

Xienna
kyllähän tuo ajankohta sopii kiinnittymisvuodolle :) Tsemppiä!

Minullakin ovat punktiot olleet yllättävän helppoja. Vain vähän kipua toimenpiteen aikana ja jälkikivut myös vähäiset. Muutenkin olen päässyt hoidoissa fyysisesti tosi helpolla.

Testasin sunnuntaina samalla merkillä kuin perjantaina ja viiva oli taas vähän vahvistunut :) Verikoetta ei otetakaan, vaan kahden viikon päästä ultra ellei sitä ennen tuu pahoja kipuja ja/tai uutta vuotoa. Ahdistaa tosi paljon, onko kohdunulkoinen tms. mutta ei täs auta ku odotella ja toivoa parasta. Palaan tänne kertomaan, jos käy huonosti. Tsemppiä kaikille ja toivottavasti kaikki pääsis tältä palstalta mahdollisimman nopeasti ja pysyvästi pois.
 
Viimeksi muokattu:
Tsemppiä piinailuun Xienna! Kuulostaa kiinnittymiseltä kyllä.
On tää piinailu plussankin jälkeen aikamoista....minä en todellakaan ole rauhallisin mielin. Kaikkea muuta Kylläkin.
Yritin päivittää tietoja mutta ipadilla en onnistunut.pahoitteluni.yritin ainakin.
Maljakko,jee....mietinkin mikä siellä tilanne. Toivotaan,että kaikki ok pikkuisella,kuten varmasti onkin.
Mulla semmoset ihan uskomattomat fiilikset. Minä. Raskaana. Ihan uskomatonta.
Osaatteko muut rentoutua. Minä en oikein osaa...
Punktio mullakin ollut kivuton. Kipulääkettä saa kyllä riittämiin,uskon kyllä.
Tsemppiä meille kaikille! Plussia meille jokaiselle!:love::love::love::love:
 
Oi onnea kaikille plussanneille! :love:

Joku punktiosta kyseli? Itselle tosiaan molemmat kerrat ovat olleet kivuttomia, pienen pientä nipistystä tai paineen tunnetta lukuunottamatta. Meidän polilla ainakin huolehditaan puudutuksista ja kivunlievityksestä todella hyvin. Ja punktion jälkeinen aika on sitten toinen juttu.. siihen jokainenkin toki reagoi eri tavoin. Itsellä eka kerta oli aikanoista h*lvettiä, en pystynyt kunnola kävelee kun mahaan ja munasarjoihin ja nivusiin koski aivan pirusti ja olin pinkeenä kuin mikäkin ilmapallo varmaan 2-3pv. Tää toinen olikin sitten helppo. Seuraavana päivänä kykenin jo käymään 1,5h koulutuksessa työpaikalla. En kuitenkaan ns. "riehumaan" ruvennut oli sen verran munasarjatuntemuksia ja pelkäsin kiertymän riskiä. Mutta siis todella "helpot" ja kivuttomat ovat molemmat punktiot olleet. (y)

Ei ole tullut viimeistä tietoa polilta mutta oma kantaa kävin kyyläilee. Sinne lääkäri oli kirjannut että 13 pakastettiin ja niistä osa (5/13) menee jatkoviljelyyn. Siirto vasta syksyllä. Eli jään kesälomalle nyt. Taustailen täällä ja käyn aina välillä lueskelee teidän kuulumisia.

Hirveästi plussatuulia ja onnistumisia teille kaikille! :love::love: toivottavasti kaikilla plussaneilla onni kestää loppuun asti :love: hurjasti tsemppiä kaikille!(y)
 
Heippa! Edellisestä kirjoituksesta on vierähtänyt tovi kun olen vain odotellut ajan kuluvan. Tänään siis kävin juttelemassa suunittelusta ja luojan kiitos ehditään tehdä ensimmäinen ennen kuin klinikka jää kesätauolle! Mulla alkaa uusi kierto vasta reilun kahden viikon päästä niin vielä saa hetken odotella. Mua vähän mietitytti tuo että kuinka kivulias tuo keräys oikein on, mutta täällä olikin sopivasti keskustelua aiheesta :) Kuinkakohan pöllyyn sitä joutuu kun lääkäri sanoi että miehen on ehdottomasti oltava mukana etten pärjää yksin kotiin? Onko muutenkin jotain vinkkejä antaa? Tosiaan meillä takana yksi inssi ja nyt edessä ensimmäinen ivf. Jännittää!
 
Nimi # yritys aloitettu # mones lapsi # syy # mones hoito meneillään

Annimiina89 # 4/2016 # 2. # munanjohtimet tukossa # 1. IVF
Bridge #5/15#1.#matala AMH, ikä#5.ICSI
cherrychoko #7/13#2.#matalat horm. tasot+ siittiöt # 1.IVF/ICSI

Darni73 # 2012 #1.yht # ikä+simpat # 5.ICSI
Domi #4/12#1.#selittämätön#3.IVF/ICSI/4.PAS
Kerttu80 #11/14 #2.#selit.#1.IVF
Kesänlapsi123 # -13# 1.#selittämätön#3IVF/1.PAS

Kiuski#-15#1.#laiskat munas. ja siit.#1.IVF
KuuBe #2013# 1. #selittämätön#1.IVF/1.PAS
love-# 2014# 1. # siittiöt# 2.ICSI
marrasmai # 2015 #1. # siittiöt # 3.ICSI/2.PAS
Mimmivaan#2011#1. yht# selt./ei ovul.#1.IFV

Nappeus #2014#?#PCO/siittiöiden määr.vaiht.#2.IVF
Nennalii #2012#1.#selittämätön/siittiöiden laadun vaihtelu# 1.ICSI/9.PAS
Nyu # 2012#1.#munasolut#4.IVF
pipa84 #04/15#1.yht#azoospermia #2.ICSI
reason # 5/16# 2. #endo, kohdun rak.poik.# 2.IVF
SalamaT # 5/14 # 1. (2 km) # endo, matala AMH, ikä#3.IVF/1.PAS
Siida #?#2.#siittiöt#2.ICSI
Toiveikas81 #2014#1.#endo/siittiöt#2.ICSI
Toivo2016 #3/13#1.#ikä, johdin poist. ym#4.IVF
Uneksija17#4/15#1#pcos/selit.#1.IVF
Xienna#1/2014# 2.(1.yht)#siittiöt#2.ICSI
Zoona#7/2016# 2. # selittämätön # 2.IVF/2. PAS

Piinailijat: :whistle:
reason
22.5 (3pv/8.5)
Xienna 25.5 (3pv/12.5)
Kesänlapsi123 31.5 (6pv/17.5)
Domi 31.5 (3pv/17.5)

Plussat 2016: :love:
Syys:
AdeliinaJosefiina 2.ICSI/2.PAS (km)
Ravishing 1.IVF (km)
Reuna 1.IVF/1.PAS (5pv)
shelterme 1.IVF (2pv)
Deseo 2.IVF (2pv)
Loka:
Pussipiru 2.ICSI/1.PAS (2pv)
Roxanne 4.ICSI/1.PAS (kem)
Toivo2016 3.IVF/2.PAS (ku)
Yrittäjä J 2.IVF/ICSI (2x4pv)
love- 1.ICSI/4.PAS (kem)
Marras:
Adelmiina_ 3.IVF (5pv)
Toive* 2.IVF/1.PAS (2x5pv)
Sphinx 3.ICSI (5pv)
Siida 1.ICSI/8.PAS (kem)
Vilijonkka_ 2.IVF/ICSI/1.PAS (3pv)
Joulu:
marrasmai 3.ICSI (kkm)
Kesäheinä-78 6.IVF (kem)
Talvi82 (luomu)
Toivo2016 3.IVF/3.PAS (km/ku)
Roxanne 5.ICSI/1.PAS (kem)
cindra 1.IVF/1.PAS (5pv)

:love: Plussat 2017 :love:
Tammi:
Bridge 5.ICSI (tm)
Naanaa (luomu)
Helmi:
vipe1986 2.IVF/ICSI/1.PAS (2x3pv)
kalabaliikki 1.IVF/2.PAS (5pv)
marrasmai 3.ICSI/1.PAS (kem)
Jantzu 1.ICSI/2.PAS (km)
MaiMei (luomu/letrot) (kkm)
Maalis:
Jansku00 1.ICSI/1.PAS (5pv)
Roxanne 6.ICSI (5pv)
Blob 1.ICSI/1.PAS (5pv)
Kuutio 2.IFV/1.PAS (6pv)
Huhti:
Kesäheinä-78 6.IVF/1.PAS (5pv)
Touko:
Toivo2016 4.IVF (kem)
maljakko 3.IVF/1.PAS (5pv)
AdeliinaJosefiina 3.ICSI/1.PAS (2x2pv)
Henrietta77 1.ICSI




Jos haluat muokata listaa, klikkaa postauksen alta VASTAA ja poista alusta sekä lopusta [ QUOTE ] tekstit, niin muotoilu säilyy. Kiitos :)
 
Muistelisin, että taisi kanyylin laitto taisi olla se epämiellyttävin tuntemus punktiossa. Samassa huoneessa meitä oli muistaakseni 4 ja hoitaja kävi laittamassa vuorotellen kaikille kanyylit. Vierustoverille laitettiin lopulta jonnekin muualle kuin kädenselkään, kun oli niin sirosuoninen, ettei käsi onnistunut.

kiuski luulisin, että klinikasta riippumatta ivf:ssä täytyy olla saattaja. Ja on se kyllä henkiksestikin tärkeää.

ON: kp 25, ovis oli lopulta ehkä kp19-kp20 (surkeilla liuskoilla testailin), nyt toivon, että oli tosiaan vasta kp20, niin EHKÄ olisi toiveita pasista vielä kesäkuussa. Eikä haittaisi vaikka kierto venähtäisi vähän lisääkin, niin mahkut vielä parantuisi :geek: tosin heti alkoi alavatsan jomottelu, kun aloin asiaa ajatella.
 
Xienna minä sain tokassa ivf:ssä kehotuksen ottaa rauhassa seuraavaan vuotoon saakka. Kysyin, että voinko ratsastaa tai juosta :LOL: lääkäri sanoi, että munasarjoissa on nestettä ja ovat painavat pitkään sen jälkeen ja ympärikiepsahtamisen riski on olemassa, vaikkei tuntemuksia olisikaan.
 
Kyllä sen kanyylin saa kyynärtaipeeseen kun pyytää. Näin ainakin Tayssissa sain. Ja ei tuntunu laitto juuri yhtään. En ymmärrä miksi se pitää siihen kämmenselkään edes laittaa ku sattuu niin hullusti ja tuntuu ilkeältä.


Domi, sinäkin piinailet, mahtavaa!!!

Tää aika on menny ihan järkyn hitaasti. Tuntuu että iäisyyden joitunu odottaan ja vieläkin pari päivää, ennenku toivon mukaan saa kyytiläisen.

Piinailijoille isosti onnea matkaan:rolleyes:
 
  • Tykkää
Reactions: Domi
Noniin, repsahdin. Maanantaina piti vasta testata, testasin tänään jo. Meille on tulossa vkl reissu, joten halusin vähän tietää missä mennään (tekosyy). No, hailura viiva tuli. Nyt kp 26/25-28 ja pp9.

Onhan tämä iloinen asia, todella! Mutta joulukuinen kkm ja rajut vuodot kummittelee mielessä :( kai se on kaikilla nämä samat pelot, kun raskaudet eivät olekkaan sujuneet kuin oppikirjoissa. Testaan vielä virallisena testipäivänä, joten piinailijoissa pysyn.
 
Onnea plussista... ja Xiennallakin kuulostaa lupaavalta!

Oon kans päässy suht vähillä fyysisillä kivuilla ym. sivuvaikutuksilla punktioista ja ylipäätään hoidoista. Toinen punktio on ollu selkeesti kipein, mut muuten eniten on sattunu kanyylin (käsivarteen muistaakseni aina) lisäks emättimen puudutteet. Viimeks tosin en huomannu niitä oikeestaan mitenkään.. ilmeisesti siis lääkitykset noissa on parantunu. Oikeen munasarjan kaivelu tuntu jonkin verran muttei sietämättömästi.
Joka kerran on vaadittu että on ollu saattaja viemässä kotiin, vaikka oisin hyvinkin pärjänny yksinkin. Kai niillä on joku tällänen "varmuuden vuoks" ohjeistuksena.

No päätin siis jatkaa nyt sitä lääkkeellistä PASia ja kestää vaikka päällä seisten kun en halunnu jäädä taas ikäänku tyhjän päälle, ettei tietäs yhtään miten sekanen seuraava kierto taas ois ja millon se alkas ja millon vois edes ajatella siirtoo seuraavan kerran.. Unettomuus onneks on nyt helpottanu, mutta muuta ongelmaa onkin sit riittäny.. koitin alkuviikosta hakee uuden paketin zumenonia niin apteekissa ei sitten jostain syystä näykään siellä sähkösellä reseptillä että ois sairauskorvattavaa, vaikka aina ennenkin on ollu ja mulla on kattokin jo täys!? Oon joutunu soitteleen melkein joka päivä klinikalle kun yrittäny selvittää tätä sotkua, ja siellä ei joko hoitajat osaa sanoo mitään tai ei pääse kaikkiin tiedostoihin, tai tarjoo aina sitä samaa selitystä "kun oot yksin hoidossa niin ei kuulukaan korvauksia" ja jokaiselle joutunu aina selvittään erikseen että kyllä poikkeuksellisesti kuuluu, koska on myös sairaus miks tarvisin hoitoja joka tapauksessa! Luvataan soittaa takasin mutta mitään ei kuulu eikä lääkäri oo juur koskaan paikalla....tänään vielä väitettiin että kyllä siellä lääkäri on laittanu ruksin oikeeseen kohtaan, mutta kummasti se vaan näkyy apteekissa että hoidon laatu ois "muu" kun pitäs olla siinä kohdassa "sairauden hoito"! Helvetti että joutuu taas vaatiin ja todisteleen vanhojen reseptien ja kelakorvausten kans että on väärin merkitty.. hirveen taistelun jälkeen sit sain nyt vihdoin uudet paketit kun ystävällinen apteekintäti antoi mennä korvauksilla vaikka ei ois reseptin mukaan saanu.
Lisäks tulee karseita ovislimoja ja nipistelyjä munasarjoissa, ihan kun normi kierto ois meneillään.. näkee sit ylihuomenna onko lääkkeet edes tehonnu.
 
Onnea reason, viiva vahvistukoon! Uskon kyllä, että itselläkin mahdollisen plussan jälkeen piina vasta oikeasti alkaa, koska viimeksi kkm selvisi viikolla 11 ja kroppa oli kolme viikkoa pitänyt oireita yllä.

Omat fiilikset on tänään ihan maassa, kun tissikipu on alkanut hävitä. Siitäkin huolimatta, että niin muistaakseni kävi viimeksi plussatessakin. Pää on kyllä ihmeellinen, kun se osaa kaiken vääntää nurin niskoin! Ihan yhtä lailla olen moneen kertaan epäillyt sitä pp 3:n veriviiruakin, että näinköhän vaan mulla oli joku pieni haava jossain. Se mikään kiinnittymiseen liittyvä kuitenkaan ollut…

Ihan hirmuinen iltaväsymys on nyt, liekö lugeista johtuvaa, vaikka ei heti alkanutkaan. Ja joka yö olen nähnyt älyttömiä unia ja herännyt neljän aikaan pissalle. Samoin oli viime kesänä plussatessa, mutta sehän voi yhtä lailla johtua lugeista ja siitä, että rakolle on edelleen turvotuksen takia vähemmän tilaa.

Tervetuloa piinailukavereiksi Domi ja Kesänlapsi – ja Siidakin kohta! Kiva olisi, jos kertoilisitte olojanne ja oireitanne, kuviteltuja tai oikeita :-D

Zoona: Minä kuvittelin haluavani hikoilla, mutta olen vielä tämänkin viikon pitänyt taukoa liikunnasta kävelyä lukuun ottamatta. On ollut niin vetämätön olo, ettei ole houkutellutkaan.
 
Xienna minä.en jaksa enää kovin oireita seurata, tai tuleehan niitä tietenkin seurattua, mutta musta ei oo niistä tänne kirjoittelemaan, kun ei ne oikeasti merkkaa mitään pysyvää. 9 siirrettyä alkiota ja 7 yritystä raskautua....osa kemiallisia, osa keskenmenoja, yksi lapseksi syntynyt. Jokaisesta selkeät oireet kyllä, eli hyvin pian tiedän sen, että yrittääkö jotain tapahtua, mutta munkin kohdalla on niin pitkä matka siihen, että mihinkään uskaltaisi luottaa.
 
Vähän samoilla linjoilla Siidan kanssa, eri syystä, yli kymmenen siirtoa kaiken maailman oireita, mutta ei raskauksia..(pari kemiallista) Ei ne oireilut vaan mitään merkkaa. Niitä tulee ihan luomukierroissakin, pms:ää kai siis vaan.. Mulla oli eilen jäätävä päänsärky (ei siis liittyne tähän, mutta ikävä ajoitus) ja en nyt millään taho särkylääkettä rueta syömään, nytkin vähän juilii mut ei niin paha.
Eilen kun siirrosta kotiin ajelin, niin varmaan puolen kilsan matkalla näin kolme perhepäivähoitajaa lapsien kanssa ja pari vaunuttelijaa.. jep.. vois ottaa "merkkinä" ite ajattelin "vittuiluna"! :D
 
Domi: Miten me nyt saataisi sulle se plussa. Toivon sitä kyllä niin lujasti nyt teille❤

Mää oon miettiny pääni puhki tukilääkitystä....millä mää nyt menisin. Kotona olis sekä lugeja, että pregnyliä. Kumpaa kumpaa kumpaa...täytyy nyt vielä jutella huomenna siitä.
 
Mä olen vaan lueskellut ja mukana elänyt odotellessani että päästään taas yrittämään. Onnea kaikille plussanneille, tsemppiä piinailijoille ja voimia teille joilla menikin homma puihin.

ON: Mulla oli ne letrot viime kierrossa 5 mg kp2-6 mut hoito keskeytettiin kun ei tullut riittävää tulosta. Kierto oli tosi outo, ja olin varma (haha niin varma kuin voi tän yli vuoden yrittämisen ja joka kuisen luulemisen jälkeen olla) et olisin raskaana mut se ois munanjohtimessa. Testinkin tein eilen aamulla kp 28, negahan se oli. Kierto normaalisti 26-28 päivää. No niukka vuoto alkoi eilen, tänään toinen liraus ja soittelin polille, tulkittiin et menkat alko tänään ja huomenna taas alkaa letrot ja ylihuomenna menopur. Ensi tiistaina kp6 ultra.

Onko muilla letrozolit tehny vuodosta tosi niukkaa? Tarkottaako tosi niukka vuoto et limakalvo ois ohut ja huono?
 
Olinkohan silloin kuun alussa valegynellä :alien:!? Vai oliko hän vaan huono vai onkohan sitä joku kohdunlimakalvon liikakasvu meneillään? Se oli 3.5. ja hän sanoi, että paksu limakalvo, loppukierto. Ovulaatio oli kuitenkin viikko sitten ja kierron alkuun menee vielä noin viikko.

On vähän samanlainen olo kuin viime kierrossa. Rinnat ei ole arat, mutta ne on jotenkin sellaiset, että ne tiedostaa. Yleensähän ne vaan raahautuu mukana menossa, eikä niitä pahemmin tarvi ajatella.
 
Varovaisesti kiitän onnitteluista :)

@Xienna, mulla myös tissikipu hälveni, luulempa johtuneen Pregnylistä. Nyt hysteerisenä puristelen, josko vähän vielä herkät olis. Ja kyllä ne vähän herkät onkin, liekö liiasta puristelusta :D muita oireita ei oikein ole, ehkä väsymys. Eilen tein eri merkkisen testin, samanlainen hailura siihenkin tuli. Seuraavan kerran testaan sunnuntaina tai maanantaina, josko vahvemman viivan sitten jo saisi.

Tsemppiä kaikille omiin tilanteisiinsa!
 
Joo, eli matkassa on 3päiväinen itu. Oli selvinnyt sulatuksesta 8/8 ja siis jatkanut siitä 16 soluiseksi. Olen toiveikas. Olen aivan liian toiveikas. Alkio josta tyttö syntyi, oli ehjä sulatuksen jälkeen. Samoin se viime keväinen kymppiviikolle jaksanut. Ärsyttävän hyvä fiilis:cool: Tämä oli siis 2.Icsin 1.pas ja testipäivä vasta 7.6 ku taas pregnyliä. Ja nyt se määrättiin joka kolmas päivä, ku aiemmin ollu joka toinen pvä. Ja se testipäivä venyy aina vaan pidemmälle. No en minä kolmea viikkoa odota. Kyllä sen näkee jo viikon päästä mihin tää menee. 1/3 ampullia on määrä. Kauheeta tuhlausta. Se ovitrelle ois paljon järkevämpi näihin pikkumääriin.
 
Nyt kuulostaa oikeesti lupaavalta Siida! (y)

Tänään uä:ssä isoin antraalirakkula 7mm (huh..eli ei ovista puskemassa läpi, ja limat kuulema vaan hyvä merkki lääkkeellisessäkin) ja limakalvo jo 8,3mm eli su alotan luget ja rupublasto viikon päästä sulaan. Jos siirto onnistuu niin vielä gonapeptyl seuraavana aamuna.
Nyt selitti että yksinäisillä ne reseptit kuuluu olla ensin se muu kun sairauden hoito (vaikka kuinka onkin sairaus) ja voi hakee korvauksia myöhemmin jollain niiden/apteekin antamilla lipuilla ja lapuilla...en tajua miks pitää tehdä asiat vaikkeemman kautta kun ennenkin menny helpommin.., mutta kun "viranomaisohjeistukset on tälläset" jne. ja aiemmin vaan unohtanu vaihtaa sen oletusrastin pois siitä sairauskohdasta. Unohtas vaan jatkossakin.

Samoin mulla kun Siidalla ja Domillakin, ei niihin "oireisiin" oo viittiny enää moneen siirtoon kiinnittää kummempaa huomioo kun niin monesti johtunu vaan lääkkeistä tai mistä lie.. (inho)realistisen totuuden ja konkreettisen suunnan kertoo kuitenkin vaan ne lahjomattomat testiliuskat.
Mulla ois siis 15. siirrettävä alkio tulossa ja 5. hoidon 1. ja ainoa pas. Kahdesta siirrosta tullu + joista toinen kkm. Kaikki muut täysin selkeitä negoja.
 

Yhteistyössä