IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

Flow. Näyttää kyllä tosi hyvältä :)!

Lottainen :( voi kumpa kaikki olisi ok.

Mua niin surettaa tää että aina ne prosentit pätee isossa massassa..joku plussaa heti ja saa lottopotin, toiset mennään aina vaikeimman kautta.

Viljonkka. Halaus. Joskus on hyvä suunnata energiaa muuhun.

Nää luget on kyllä pepusta. Kolmas pv menossa ja ihan törkeät alamahakivut. Samoin väsyttää niin ettei mitään illalla kykene

Mä tässä nyt kyselen, kun ekaa kertaa olen taistoon lähdössä, teiltä kokeneemmilta vähän tuntemuksia... Miten te ootte kokeneet noi piikitykset, onko olleet kovin kivuliaita? Entäs munisten keräystilanne? Itellä jonkin verran piikkikammoa, joten sh hoitaa piikitykset ja lääkäri rauhotteli keräystilanteen suhteen, että olen niin sekasin lääkkeistä, että tuskin tajuan koko tilannetta :whistle:

Nimi # yritys aloitettu # mones lapsi # syy # mones hoito meneillään:)

Lottainen#9/2011#toinen#toinen putki tukossa/Munasolut ei toimi?# 2.IVF
Sphinx#06/2013 #ensimmäinen yhteinen #selittämätön+endo #1.IVF 12/2015
Pupuska81
#2013 #ensimmäinen lapsi #pco+heikot siittiöt #1.ICSI
Bridge
#2015 yksin#ensimmäinen#ikä ja matala amh# 2.IVF
hannuliini
# 8/11# ensimmäinen # pco/endo #1.IVF
flow^ # 6/13 # ensimmäinen # pco, selittämätön #2.IVF
Saaga76
# 7/2012 # ensimmäinen # toinen johdin tukossa, selittämätön #1.IVF/3.PAS
Domi
# 2012 # ensimmäinen # selittämätön #2.IVF
Lia_
# 2012 # ensimmäinen # siittiöt/selittämätön #2. ICSI
Hipsunpöpsy
# 11/11 # toinen # helpompi kertoa mitä ei ole vikana#1.IVF
Mamido
# n 1,5v # toinen # siittiöt #1.ICSI
virvatulia
# ? # toinen # siittiöt + pco #1.ICSI / 3.PAS
Suvipilvi
# 10/2012 # ensimmäinen # selittämätön #1. IVF
Tammityttö
# kolmas # soluissa vikaa #
SalamaT#? #ensimmäinen #endo/ikä? #2. IVF?
Mari32#ensimmäinen#siittiöt &endo#5.ICSI
Grey83
#2015#ensimmäinen#mies steriloitu aiemman suhteen jälkeen+endometrioosi#1.ICSI 3. PAS
Nenna81#3/2013#tuhoutuneet johtimet#3.(1.yhteinen)#2.IVF 1.PAS
Vilijonkka_ #ensimmäinen# siittiöt ja pco-tyyppiset munasarjat#1. IVF:n 3. PAS
Kettu81 #?#?#?#2.IVF ? PAS
Wawwi
#05/2015#ensimmäinen#alhainen Amh,korkea Fsh#1.IVF
epplu #8/2011#toinen#?#1.IVF 2.PAS
Reuna #2013#ensimmäinen#pco,ovuloimattomuus ja simpat?#1.IVF
kiia-s #11/2011#ensimmäinen#pcos#1.IVF
Jasmina20
#12/2013#ensimmäinen#siittiöt#1.ICSI 1.PAS
Hilippa #?#?#?#2.ICSI 1.PAS
epätoivoista yritystä#10/07#ensimmäinen#selittämätön/autoimmuunisairaudet/ikä#3.icsi 5.pas (7.siirto)
Kiisuli80 #2015#ensimmäinen#simppojen kulkuyhteys poikki#1.IVF/ICSI
Nempula #11/2015#ensimmäinen#steri#1.IVF
Tiituli #2014#ensimmäinen#selittämättömiä/ikä#1.IVF

Piinailijat::whistle:

Vilijonkka - testipäivä 11.11.
Kettu81 - testipäivä 11.11.
Kiisuli80 - testipäivä 12.11.
Pussipiru - testipäivä 17.11.

Plussanneet 2015::love:

Tammikuu 2015
Deja1.IVF 2.PAS (kkm rv15)
Helmikuu 2015
EukkoI1.ICSI 1.PAS (ei tuoresiirtoa, 2 alkion PAS)
Hedelmiina1.IVF
RiiMini5.ICSI (kemiallinen)
Hertta20151.ÍVF 1.PAS
Tuutunen802.IVF
Maaliskuu 2015
Zoona2.IVF
Viiva842.IVF
Fibbis3.IVF 1.PAS (kemiallinen raskaus)
Henrietta2.ICSI (km/kkm?)
Havina2.ICSI
Läiti1.IVF 3.PAS km
Huhtikuu 2015
Saga761.IVF 2.PAS (km)
Riimini5.ICSI/1.PAS
Toukokuu 2015
-es-1.ICSI
Kesäkuu 2015
Sofi123.ICSI
Bonniemoi
Lauriska

Heinäkuu 2015
Läiti -luomu
Elokuu 2015
Mandala2.IVF (kem)
Viljonkka_1.IVF 2. PAS (km)
Syyskuu 2015
iinukka_2.IVF
kop kop1.IVF/ICSI /2.PAS
Kesäheinä-78(kem)
Mandala2.IVF / 1.PAS (yht 7 PAS)
Aanis1.IVF
Lokakuu 2015
Henrietta2.ICSI / 2. PAS
nans1.IVF
Lia 2.ICSI
hannuliini keskeytynyt 1.IVF
bridge 2.IVF
Hipsunpöpsy 1.IVF
Marraskuu 2015
flow 2.IVF

Jos haluat muokata listaa, klikkaa postauksen alta VASTAA ja poista alusta sekä lopusta [ QUOTE ] tekstit, niin muotoilu säilyy. Kiitos(y)

Voi ei Lottainen :cry::unsure::( niin epäreilua!!! Mutta kyllä siellä yritystä on selvästi ollut, sellainen viiva ei tule itsekseen. Jospa saisit siitä millään tavalla iloa irti jossain vaiheessa. Voimia!! <3

Flow mä en ole kuin kaksi apteekin omaa puikkoa koskaan tehnyt niin en valitettavasti osaa sanoa mitään muuta kuin, että en kyllä puikkotesteistä tykkää kun haluan vertailla eri päivien tikkuja enkä jaksa niitä availla. Toivon kovasti ettei lähde haalenemaan!!!

Muistan kyllä one step testeissä että ainakin kerran säikähdin niiden hieman haaleamman oloista viivaa ja jostain syystä päiväpissasta tuli sitten edellistä päivääkin hieman tummemman sävyinen. En osaa sitten sanoa että oisko muissa testeissä samaa.

Viimeksi muokattu:
Lottainen :( :( !! Suuren suuri halaus. Tuo on pahempaa kuin rehellinen nega :(! Jaksuja sinne!!

Flow. sulla on nii tumma toi viiva jo ettei siitä.voi enää päätellä mitään. Nyt alkaa sävy riippua siitäkin paljonko tikussa on väriä. Älähän hättäile :)!!

Flow. Niimpä :D ja kun ei ne ole mitään absoluuttisia mittareita että viiva menisi aina äärettömiin saakka tummemmaksi. Mä tein viime raskaudessa PCn isommilla päivillä (kun oli tullu jo sika tumma tikku ) ja siitä tuli sellanen raidallinen, viivat oli sellaista pätkää eikä yhtenäistä.
Josta tuli mieleen että näin kerrankin viime yönä "raskausunta". Menin jonnekin ikivanhaan museoon/arkistoon jossa oli sellainen todella vanha alkuperäinen "himotestaajan käsikirja " :ROFLMAO::D:geek:. Harmikseni en ehtinyt sitä selata, kun mun matikan opettaja (vanhempi mies) alkoi kovaan ääneen saarnata yleisölle keskenmenoista :ninja:(juu ne on todellakin ikäviä, mutta tässä yhteydessä ja ton henkilön kohdalla sallikaa nämä mun hymiöt).. Oohhoija..

Nimenomaan, tää on julmaa että antaa selkeät oireet ja vielä viivankin ja sit otetaan se kaikki pois.
Ja kun en oo pakkasessa mitään. Uusi rankka hoito taas edessä.
Jos ei olis ollut oireita ja ei olis tullut mitään viivoja, olis paljon helpompaa kerätä itsensä.
Nyt jotain annettiin ja otettiinkin pois.
Olen niin käsittämättömän surullinen.:cry:

Nempula hormonilääkkeet on tosi helppo piikittää, se neula on niin pieni ettei satu. Kerran tosin osuin kai johonkin pieneen hermoon ja nippasi vähän enemmän.

Itse punktion sattuminen voi vaihdella, ainakin mulla näin kävi kahdessa eri paikassa tehtynä. Toisessa laitettiin just pää vaan sekaisin eikä sattunut melkein yhtään muuta kuin jälkikäteen sitten olin noin viikon maha kipeänä. Toisessa paikassa käytettiin enemmän puudutteita kuin vahvoja kipulääkkeitä. Itse toimenpide sattui hipan verran enemmän (siedettävää kuitenkin) mutta jälkikäteen olin melkein täysin kivuton.

Itse punktioita ei tosiaan kannata jännittää paljoa, se menee kuitenkin usein aivan täysin hyvin ja on nopeasti ohi :)

• Tykkää
Reactions: Nempula
Lottainen, onko sulla aikaisemmin ollut plussahäivähdyksiä? Ei varmasti auta nyt yhtään, mutta silti, kiinnittyminen on mahdollista. Stimulaatio/uusi hoito ei ole kivaa uudestaan, mutta se on vain yksi kierto, ja kaikki on jälleen mahdollista. Tämä ei ole pikamatka vaan maratonlaji, ja ennemmin tai myöhemmin teillä on lahja tulossa.

Kiisuli80, jännät paikat siellä, pidetään peukkuja!

Nimi # yritys aloitettu # mones lapsi # syy # mones hoito meneillään:)

Lottainen#9/2011#toinen#toinen putki tukossa/Munasolut ei toimi?# 2.IVF
Sphinx#06/2013 #ensimmäinen yhteinen #selittämätön+endo #1.IVF 12/2015
Pupuska81
#2013 #ensimmäinen lapsi #pco+heikot siittiöt #1.ICSI
Bridge
#2015 yksin#ensimmäinen#ikä ja matala amh# 2.IVF
hannuliini
# 8/11# ensimmäinen # pco/endo #1.IVF
flow^ # 6/13 # ensimmäinen # pco, selittämätön #2.IVF
Saaga76
# 7/2012 # ensimmäinen # toinen johdin tukossa, selittämätön #1.IVF/3.PAS
Domi
# 2012 # ensimmäinen # selittämätön #2.IVF
Lia_
# 2012 # ensimmäinen # siittiöt/selittämätön #2. ICSI
Hipsunpöpsy
# 11/11 # toinen # helpompi kertoa mitä ei ole vikana#1.IVF
Mamido
# n 1,5v # toinen # siittiöt #1.ICSI
virvatulia
# ? # toinen # siittiöt + pco #1.ICSI / 3.PAS
Suvipilvi
# 10/2012 # ensimmäinen # selittämätön #1. IVF
Tammityttö
# kolmas # soluissa vikaa #
SalamaT#? #ensimmäinen #endo/ikä? #2. IVF?
Mari32#ensimmäinen#siittiöt &endo#5.ICSI
Grey83
#2015#ensimmäinen#mies steriloitu aiemman suhteen jälkeen+endometrioosi#1.ICSI 3. PAS
Nenna81#3/2013#tuhoutuneet johtimet#3.(1.yhteinen)#2.IVF 1.PAS
Vilijonkka_ #ensimmäinen# siittiöt ja pco-tyyppiset munasarjat#1. IVF:n 3. PAS
Kettu81 #?#?#?#2.IVF ? PAS
Wawwi
#05/2015#ensimmäinen#alhainen Amh,korkea Fsh#1.IVF
epplu #8/2011#toinen#?#1.IVF 2.PAS
Reuna #2013#ensimmäinen#pco,ovuloimattomuus ja simpat?#1.IVF
kiia-s #11/2011#ensimmäinen#pcos#1.IVF
Jasmina20
#12/2013#ensimmäinen#siittiöt#1.ICSI 1.PAS
Hilippa #?#?#?#2.ICSI 1.PAS
epätoivoista yritystä#10/07#ensimmäinen#selittämätön/autoimmuunisairaudet/ikä#3.icsi 5.pas (7.siirto)
Kiisuli80 #2015#ensimmäinen#simppojen kulkuyhteys poikki#1.IVF/ICSI
Nempula #11/2015#ensimmäinen#steri#1.IVF
Tiituli #2014#ensimmäinen#selittämättömiä/ikä#1.IVF

Piinailijat::whistle:

Vilijonkka - testipäivä 11.11.
Kettu81 - testipäivä 11.11.
Kiisuli80 - testipäivä 12.11.
grey83 - testipäivä 15.11
Pussipiru - testipäivä 17.11.

Plussanneet 2015::love:

Tammikuu 2015
Deja1.IVF 2.PAS (kkm rv15)
Helmikuu 2015
EukkoI1.ICSI 1.PAS (ei tuoresiirtoa, 2 alkion PAS)
Hedelmiina1.IVF
RiiMini5.ICSI (kemiallinen)
Hertta20151.ÍVF 1.PAS
Tuutunen802.IVF
Maaliskuu 2015
Zoona2.IVF
Viiva842.IVF
Fibbis3.IVF 1.PAS (kemiallinen raskaus)
Henrietta2.ICSI (km/kkm?)
Havina2.ICSI
Läiti1.IVF 3.PAS km
Huhtikuu 2015
Saga761.IVF 2.PAS (km)
Riimini5.ICSI/1.PAS
Toukokuu 2015
-es-1.ICSI
Kesäkuu 2015
Sofi123.ICSI
Bonniemoi
Lauriska

Heinäkuu 2015
Läiti -luomu
Elokuu 2015
Mandala2.IVF (kem)
Viljonkka_1.IVF 2. PAS (km)
Syyskuu 2015
iinukka_2.IVF
kop kop1.IVF/ICSI /2.PAS
Kesäheinä-78(kem)
Mandala2.IVF / 1.PAS (yht 7 PAS)
Aanis1.IVF
Lokakuu 2015
Henrietta2.ICSI / 2. PAS
nans1.IVF
Lia 2.ICSI
hannuliini keskeytynyt 1.IVF
bridge 2.IVF
Hipsunpöpsy 1.IVF
Marraskuu 2015
flow 2.IVF

Jos haluat muokata listaa, klikkaa postauksen alta VASTAA ja poista alusta sekä lopusta [ QUOTE ] tekstit, niin muotoilu säilyy. Kiitos(y)

flow^ Onnea vahvasta plussasta! Apteekin testi taitaa olla saman valmistajan kun PC eikä mullakaan niillä aina ihan yhtä vahvoja oo tullu. Myös virtsan vahvuus vaikuttaa. Saisitko kuvaa laitettua tänne molemmista vierekkäin?
Mulla PC ovisliuskat on tummunu suht loogisesti, tosin tässä vaiheessa kun r-testikin on jo noin tumma, niin o-testi on luultavasti yltiötumma eikä niissä ehkä paljoo eroja pysty enää näkeen.

Pahoittelut Lottainen ja muut pettyneet
Itekin koko läjän negoja testannu näissä hoidoissa...
Mullakin kävi niin ettei ekasta hoidosta jääny mitään pakkaseen ja 2 keskinkertasen siirto negaa. Vuoto alkoi lugen läpi ennen testipäivää. Toiseen hoitoon vaihdettiin lääkkeitä ja pakkaseenkin meni sentään jo 2. Seuraavissa hoidoissa menny 1-3, ja näistä 2 alkanutta raskautta.
Joten toivoa on, vaikka nyt tuntuu varmaan lannistuneelta!

• Tykkää
Reactions: grey83 ja Lottainen
Lottainen. Paljon voimia jatkoon. Näinhän nää menee, itsekin monta täysin negaa hoitoa läpikäyneenä tiedän ettei voimia meinais aina löytyä.

Ihana olla taas "raskaana". Nämä luge oireet on niin fantsuja. Oksettaa ja veto pois. Jippii. Harmi vaab ettei edes alkiota ole kyydissä. Mistähän muuten johtuu että välillä negakierrossa alkaa se hikoilu alkion siirron jälkeen ennen testin tekoa, silloin ku omien menkkojen "pitäs alkaa". Kun kuitenkaan näin kolme neljä päivää käytön jälkeen on ne klassiset "palelee kaikkialla "-oireet. Vaikka luulis ettei se oma kierto jyllää mutta ehkä se sittenkin jossain taustalla pyörii.

Koko reilun 4 vuoden aktiiviyrityksen aikana tää oli toinen kemiallinen, muuten ei oo tullut mitään onnistumisia. Mikä toki ei oo ihme kun nyt hoitojen myötä selvinnyt kuinka shaibat munasolut mulla on.
Pääsispä pian uuteen hoitokiertoon, tuntuis et se olis parasta lääkettä. Mut tuskin ees yksityinen siihen suosittelee, varmaan tulee ainakin tää yks välikierto tähän.
Opin tästä, et en tee testejä ennen testipäivää. Ei tuu turhaan innostuttua.

Onko siihen joku sääntö, et nega PAS:n jälkeen pitäis olla välikierto ennen uutta stimulaatiota? Asia itselle ajankohtainen, et tämän piinailun jälkeen pakkanen on tyhjä, ja itse haluaisin kyllä jatkaa suoraan jos on tarpeen.

Okei flow.. se siis voi olla jollakulla myös ok. Kun ei ole noissa plussissa koskaan sitä hikoilua ollu joten siitä arvelin negaa tulevan. Hyviä viivoja kaikki tyyni. Nyt odottamaan ultraa :)

Lottainen ja Grey.. en osaa sanoa välikierroista mutta ainakaan Pasien välissä ei kuulemma tarvii odottaa mitään. Kannattaa varmaan kysyä. Luulisin että PaS ei ole mikään este strimulaatiolle jos käytössä ei oo ollu mitään estolääkkeitä, siis joka lamaa oman Hormonitoiminnan. Mäkin olen sellanen että haluan painaa nää läpi. Ensin negan jälkeen ajattelin että tehdään tää Pas vasta joskus keväällä tai hamasssa tulevaisuudessa mutta sit tuli se olo että paskat mä en halua enää elättää kuukausia toiveita vaan kohdata tän paskan samantien.

Käsittääkseni PAS:n jälkeen ei oo esteitä. Mut en tiiä voiko stimulaatiokierrosta jatkaa heti uuteen stimulaatioon.
Oonkin miettinyt kehtaanko laittaa tekstarin lääkärilleni, hän kun antoi henk.koht.nronsa. Tänään kun on kp2 ja mielelläni alottaisin pistelyn heti.

Flow mä veikkaan että tuo tuorein apteekin oma näyttää samalta kun aiempi kun kuivuu täysin, nythän se on vielä vähän märkä - ne kuivuukin tosi hitaasti sen puikon takia. Mulla ne kaks apteekin omaa, mitä tein peräkkäisinä päivinä alussa, ei eronnut toisistaan hirveästi tai ollenkaan. Päivässä ei välttämättä vielä hormonikaan nouse merkittävästi, varsinkaan siten että näkyisi testeissä enää kun noin vahvat viivat oot saanut.

Laitoin tekstarin, pahoittelin kyllä kovasti että isänpäivänä häiritsen.. Nyt jännätään vastaako mitään ja jos vastaa niin mitä.
Pakko päästä heto eteenpäin.
Jos ei, niin leidies tää kuukausi menee sit pikkujoulujen merkeissä. Iloa tän surun tilalle.

Lottainen voi ei :cry:. Lämmin halaus täältä. Viime PASsissa sain itse ekan plussan ja varhaisen keskenmenon ja lääkäri kontrollikäynnillä kertoi sen olevan heidän mukaan 'onnistunut' hoito. Ei sillon lohduttanut mutta näin jälkikäteen kuitenkin tuntuu että raskaus voi olla mahdollista. Eli vaikka tämä nyt jäisi kemialliseksi, niin ainakin jotain tapahtui. Tiedän, että nyt ei lohduta... Valitettavasti en osaa sanoa että pitääkö olla välikiertoa, toivottavasti saisit asiaan varmistuksen.

Flow Kyllä mäkin olisin sitä mieltä että kuivuttua näyttää yhtä vahvoilta eli nyt vaan rennosti asian suhteen (tiedän, että helpommin sanottu kuin tehty).

On: tein tänään pc:n puikkotestin ja se näytti viivanpaikkaa tai jotain muuta epäselvää... tänään kuitenkin jo pp11 eli ei tule onnistumaan. Näytin testin miehelle ja hän insinöörin aivoin kertoi, että tietenkin se paikka näkyy siinä että johonkin sen värin pitää kertyä! En siis saanut isäinpäiväylläriä hänelle :(. No, nyt ei auta itku markkinoilla vaan suunnattava ajatukset positiivisin asioihin.

Ps. Tosi ärsyttävää kun nuo pc:t nykyään johtaa vähän harhaan tai antaa turhia toiveita..

Viljonkka.. niimpä. Aika selkeä harmaa kohta tuli mullakin molempiin, puikkoon ja Liuskaan. Vanhassa paketissa ei näkynyt mitään vaikka olisi käännellyt kuinka. Tosin yhdestä blogista opin myös sen että se PINKKI näkyvä viiva tulee todella vähäisellä hcgllä(pinkki viiva aamulla, hcg verikoe päivällä 8!!) . itselläkin todella selkeä hcg21 kesällä. Eli kyllä niissä näkyy se viiva testiajalla jos näkyäkseen todella varhain. Nuo muut on sit vain niitä turhia toiveita. Iso halaus!

Lotainen. .Toivottavasti saat vastauksen <3

Jaa, melko vähäinen värimuutos noissa flow^n tikuissa.. mikä varmaan menee vielä ihan normaalin vaihtelun piikkiin! Voishan sitä pyytää lähetteet verikokeisiin niin sit ainakin sais mielenrauhan siltä osin?

(lisäys)
Nyt kun katoin vielä sitä flow^n eilistä testikuvaa tuoreeltaan niin ihan kun tän päiväsessä se kontrolliviiva ois paljo tummempi kun eilisessä..? Eli sekin voi hämätä ja vaikuttaa siltä kun testiviiva ois nyt ollu vaaleempi, vaikka itse asiassa testiviivat ois yhtä vahvoja.

Mulla 3. hoidon viimesen pas:in jälkeen oli yks välikierto ennen uutta piikitystä, jossa suunniteltiin seuraava hoito. Sitähän ei suostuta suunnitteleen ainakaan tuolla ennenkun pas tulos on selvä, eikä sillee niin nopeesti lennosta aloteta. Luulisin että punktiokierron jälkeen suositellaan ainakin 1-2 kiertoo välissä pidettäväks jotta munasarjat saa toipua rääkistä. Useinhan se seuraava kierto on jotenkin omituinen, venähtää pidemmäks tms. niin tuolla klinikalla kai ajatellaan että tilanteen pitäs tasaantua ja rauhottua kunnolla ennen seuraavaa.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä