IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

Wawwi toivottavasti munikset jaksas kypsyä :)!!

Lullaby on oikeassa. .limis tiivistyy kun keltarauhaslääkkeet tulee mukaan (tai ylipäätään loppukierto). Se saattaa joskus olla silloin ultrassa millin kaks ohuempi kuin ennen ovista.

Flow..käym heti aamulla kurkkimassa tulokset :)!! Muistahan laittaa tänne! Ja haha..sama juttu. Mäkin välttelen esim CB plus miinus testiä koska olen sillä testannu aina negaa :whistle:.ihan ku se siitä riipus :geek:

Lottainen. En osaa sanoa, ku olen tosiaan vuotanu niin monessa raskaudessa alussa. Esikoisesta (hoidoilla )ihan kirkasta verta isoilla hyytymillä. Näissä hoidoissa vuoto on niin yleistä. Mikäs pv sulla olikaan menos? Testasitko sää tänää?

Entä Viljonkka? Mites sulla. .mikä pv sulla menos?

Oliks kaikilla blastot?

Mä suren jo etukäteen ettei alkio selviä pakkasesta :( Jouduin ottaa hankalan päivän vapaaksi siirtoa varten (mull menee koko pv matkassa). Olen ihan varma että siirto jää tulematta ja lisäksi menetän tärkeän päivän. . No..ei auta ku toivoa :unsure:

peukkuja likkaset(y) on tää ihan hullun hommaa välillä :oops:. Nytkin riehun ja räjähtelen ku hormonit jyllää ja panikoin sitä siirtoa. Puuh..:ninja:

Tammis tänään on dpo11/pp6.
Testasin tänään apteekin omalla, siihen tuli testiajan jälkeen jokun hailura, en tiiä onko vaan viivanpaikka. En erota mitään väriä siinä.

Pitää kommentoida tähän väliin, että mie en ole koskaan saanut Apteekin omaan testiin edes sitä viivanpaikkaa ellei ole ollut tosi kyseessä.. Pp on sulla vielä tosi aikaiset, joten ei kai paljoa voi vielä näkyäkään. Joten huomista testiä odotellessa, tsemppiä

En mäkään. Mutta. Mä sain tässö hoitokierroksessa siihen kuivuttua sellaisen selvän viivan mutta se ei ollu ns oikeassa kohtaa vaan jotenki liian lähellä kontrollia. Mut siis selvä suora viiva, ei mikään värikertymä. Mutta tuli siis kuivana ja oli harmaa. Eli jos se tuli ns testiajalla niin mun korvaan kuulostaa plussan alulle, silleen mullakin tuli kuopuksesta pp8 hitaammilla alkiolla :)!! Toivottavasti viiva vahvistunut! !

Asiasta aidanseipääseen. Tein ihan huvikseni ja tekemisen riemusta alkukierron (siis lääkkeet käytössä )ovistikkuja ihan vaan nähdäkseni mitä ne näyttävät. Ne näytti joka aamu hieman vahvistuvaa viivaa. Kun aloitin luget niin ovisviiva hävis ;) Hirmu tieteellinen koe siis :ROFLMAO: mutta katsokaas. Ylempi siis joku tikku ennen lugea ja alempi tänään.
http://aijaa.com/pLtKZW

Kyllä se oma kroppa taustalla pyörii vaikka lääkärit vannoo ettei mitään voi missään tapauksessa tapahtua kun on lääkkeet käytössä. Mut käsittääkseni niitki on joilla ovis on tullu lääkkeistä huolimatta. Siis juu ei noi viivat mitään tietenkää merkkaa, kyllä mä tiedän sen , mut siis tikku vahveni alkukierron aikana joka aamu siihen saakka ku jaksoin niit tehdä ;).

Oi flow! Onnea!!:love:
Miten mielettömän hienot viivat!!

Mulla tänään dpo12/pp7, aamupissalla tuli ihan kirkasta verta. Tein silti PC testin ja hämmästyin kun siihen piirtyi testiajalla selkeä haaleanpunainen haamuviiva.:eek: Piti ihan jättää isänpäiväyllätykset tekemättä ja kysyä mieheltä ja hänkin totesi et ihan selkeä viiva. Ja vielä testiajalla.
Onko PC luotettava ja vuoto harmitonta..?:unsure:

• Tykkää
Reactions: Timjami77 ja flow^
Joo aika uskomatonta. Vaikka ei vielä voi eikä osaa iloita. Olin niin varma negasta että pissasin tikkuun ja heitin altaan reunalle:LOL:
Sitten kun uskalsin vilkaista niin yllätys oli aikamoinen .

Ja niistä oireista. Oon aina oottanut hirveää oireilua mut suurin oli ehkä se oireettomuus tai siis sellanen normaali olo. Tai onhan mulla jotain ollu...
Esim sillon pp3 maanantaina illalla tuntui nipistelyä jossain tuolla hetken aikaa ja siis tiistaina olisi ollut se päivä jolloin alkio (t) mahd. Kiinnittyisi ja laitoin gonapeptylin.
Sit menkkamaisia kipuja oli sillon alussa pari päivää aaltoilevana mutta loppuivat sitten. Kun yleensä ovat kestäneet koko piinailun ajan. Tosin ne ovat tulleet takaisin esim. Rivakasti liikkuessa. Mistäköhän voisi johtua ?
Sit palelua ja hirveetä väsymystä. Töissäkin meinasin nukahtaa kahville. Mut nämäkin voi olla normaalistikin ja mulla on ollu tällä viikolla monta 4.30 herätystä.
Eilen syötiin hyvin ja tuli oksettava olo. Ajattelin sen kyllä johtuvan liiasta syönnistä. Eli ei oikein mitään mainittavaa mitä ei muutenkin olisi ollut:)
Ainiin sit se tuikkiminen tuolla jossain yhdessä kohdassa alavatsalla. Sitä ei oo ennen ollut.

Ihanaa! Onnea flow! Ja hyvää huomista isänpäivää! ;) Seuraavaksi saa sitten jännätä, montako pientä siellä yksiössä köllöttelee.

Ja näyttää vähän siltä, että Lottainen on hyppäämässä samaan junaan, joten hyvältä näyttää. (y)

Meillä niistä 11 solusta 4 oli hedelmöittynyt. Toisaalta ihan odotettu tulos, mutta olisihan noita enemmänkin voinut olla. Nyt sitten jännätään viikonlopun yli, miten lähtevät jakautumaan vai lähtevätkö.

• Tykkää
Reactions: flow^
Lottainen mulla ei ainkakaan oo nuo pc:t antanut koskaan mitään turhia viivoja. Ja voihan sitä vuotoakin joillain olla alussa. Joten uskoisin siellä jotain tapahtuvan :love:Vaikka tokihan se huolestuttaa. Itseäkin huolestuttaa nää ajoittaiset kovatkin menkkamaiset juilinnat. ..

Omg Flow mahtava viiva!! Onnea!!! :love:

Lottainen ei ne tosiaan turhia viivoja anna jos väriä on!! Vuoto/tuhru on varmasti tosi stressaavaa mutta voi olla ihan harmitonta. Muistatko kun Hipsunpöpsy plussasi, alkoi vuotaa ja viivat vaan tummeni ja vielä homma jatkuu! Oikeasti näissä hommissa kaikki on mahdollista!
Laita testistä kuva ihailtavaksi ;)

Miten Viljonkka? Ootko testannut?

Ketäs vielä lisää plussa-aaltoon liittyisi? Ootteko verikokeisiin meinannut mennä? :love:

Lottainen ei mullakaan pc:t ole ennen antanut mitään turhaa, mutta eilistä viivaa sellaiseksi kyllä epäilen. Sulla kyllä niin varhaiset pp:t vaikka blasto onkin, että ei voi vielä näkyä. Outoa kyllä tuo vuoto, harmi juttu :unsure:.

Täällä on siis tänään pp10 (kolmipäiväisellä eli dpo 13?). Aamuyöstä kävelin vessaan kesken unien ja en muistanut testata!!! En tiedä kannattaako edes testata tässä kohtaa vielä päivälirusta, mutta kyllä mä varmaan sorrun o_O.

Tiltuli toivotaan hyvää lopputulosta.

:)Lottainen ja Flow, aivan mielettömän hienoa... Ja tuo 2/päiväisten tuoresiirtokin on tosi rohkaiseva, kun tuntuu et täällä kaikille siirretään vaan blastoja. Jospa meilläkin onnistuisi :)

Tiltuli, peukut pystyyn vkl ajaksi, jospa ne kaikki jaksaa(y)

Lottainen. Voi olla harmitonta tai ei..aika näyttää. Kuten sanoin itse olen vuotanu puolessa raskauksia ihan kirkasta verta. Laitaha kuvaa tikusta! ! Testiajalla tullu pinkki lupaa hyvää <3!

Flow, juu ei mulla ainakaa ole ollu ku noi oireet plussatessa vaikka toki myös negoissa. Isommat oireet on alkanu vasta joskus paljo myöhemmin. Jännää :)! Onha toi hyvä viiva, nyt vaan odotellaan ultraa !

Viljonkka sinä myös samaan junaan :)!!?

Hyvän näköinen viiva tuo on! Toivotaan että on vaaratonta vuotoa, sormet ja varpaat ristissä, ei oikein muutakaan voi!
Omasta kokemuksesta kyllä voin sanoa että nuo vuodot vois todellakin jättää tulematta kun muutenkin stressaa ja piinaa pirusti niin nuo vaan lisää sitä isolla kertoimella.

Valitettavasti vain aika näyttää, se ei olekaan mitenkään helpottava tieto.

Onnea flow!!!!!:):):love::love: Ihania uutisia.

Lottainen onhan tuossa ihan selkeä viiva, että eiköhän se siitä vahvistu. (y):love:

Ite en uskaltanu tänä aamuna testata kun ei sitä haamun esiäitiäkään ole täällä näkynyt... jos maanantaina seuraavan kerran kun sit olis pp10 niin vois jo ehkä näkyäkin...o_O ...jos on jotain näyttävää...

Mut ihanaa kun näyttäis olevan plussailijoita useampiakin mahdollisesti :) toivottavasti pääsen miekin mukaan :p

Lottainen, mä olisin ainaki noilla pv hyppiny kattoon tollaisesta viivasta :) pidetään nyt vaan tovoa yllä vaikka ymmärrän toki fiilikset! Millanes se sun alkio oli? Sori kun mun päässä ei pysy mikään jos olet sen jo kertonu :)

Kiisuli, peukkuja!!

Lottainen tuo on selkeä viiva. Toki kemiallisen pelko on olemassa, mutta tällä hetkellä ei ole mitään syytä pitää sitä todennäköisempänä kuin tavallista raskautta; tiputtelusta ei voi sanoa yhtään mitään. Mulla ei ole koskaan ollut mitään tuollaista näinä neljänä siirtona vielä, toivoisin tuollaisen vielä joskus näkevän

Kiitos tsempeistä. On mulla ihan yhtä paha ollakin koko ajan.
Mut nyt on ihan selkeesti siis verta jota valuu. Ei epäilystäkään mitä se on.
Mulla siirrettiin 5-päiväinen blasto viikko sit lauantaina.
Huomenna teen apteekin omalla testin, ajattelin tehdä sillä tai pc:llä joka aamu nyt ja seurata tilannetta.

Anteeksi, ajatus pyörii nyt vain oman navan ympärillä.

Lottainen kyllä tuo on selvä haamu, mutta ymmärrän kyllä että vuoto vie suurimmat fiilikset. Voi, voi... en osaa sanoa muuta kuin että itse et valitettavasti voi nyt tilanteelle mitään, aika näyttää.

Kyllä mä taisin jäädä tästä junasta :(. Kolmen tunnin pidätyksellä tehty pc ei näyttänyt mitään! Ei edes sitä eilistä viivanpaikkaa. Eli kaipa tämä oli tässä ja en edes tiedä selvisikö se yksi alkio vielä pakkaseen vai ollaanko menossa kohti uutta hoitoa. Todennäköisempää, että kohti uutta. Ja se sitten vasta joskus keväällä..

No testailen tässä kuitenkin keskiviikkoon asti ja käyn verikokeessa, mutta nyt pitää jo varautua negaan. Jännä miten oireet olisi ollut plussan puolta...

Mukavaa viikonloppua kaikille ja flow nautihan olostasi.

Yhteistyössä