IUI oireista..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hansuliinu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Hansuliinu

Jäsen
01.01.2006
107
0
16
Heipä hei kaikki!

Kyselin jo tossa Katjalta, mut muutki kommentit on tervetulleita. =) Eli se ekka iui oli tiistaina ja nyt mietin tällasia, et ku mul oli eilen illalla lievää tissikipua, oikealta puolen munasarjojen kohilta vähän nippaili ja alavatsa on turpea, nämä on lievinä jatkunu viel tänäänki.. Et johtuukohan nää siit irrotuspiikistä vai siit ettei olis tärppiä tullu.. Vai oliskohan munis irronnu vasta ny..

Kumma ku heti täytyy kaikkeen pieneen oireeseen takertua, vaikka tässä vaiheessa se on turhaa viel. :ashamed:

Olis kivaa jos joku viittis vastailla.. :flower:

No joo siis mulla oli kans nippailua tiistaina ja outoa vihlovaa kipua alamahassa sinä päivänä. Ja sit sitä jatku eilenkin ja tänään on vain vähän sattunut ei siis tänään enää niin voimakasta tunnetta vatsan seudulla. Mulla tuntu sit taas enemmän vasemalla puolella tuo kipu.. Tiedä häntä sitten et miks siellä puolella... Rinnoissa en kyllä vielä ainakaan ole huomannut mitään eroa.. En tiedä silti koska voi olla et kuvittelenkin jo vähän lisää niitä oireita kun niitä niin paljon tarkkailen... Mut toivon vaan niin kovasti et olis tärppi tullut jo mut eihän sitä oikein vielä tiedä pitää vaan jaksaa odottaa... Tsemppiä meille molemmille ja muille kohtalotovereille :flower: :flower: Kuinka kauan te olette muuten jo yrittäneet lasta? Meillä on kolmas vuosi menossa. Muuten kun kerroit että sä sait piikin ni mä en saanut vielä mulla oli nyt eka kerta ihan vaan clomien yhdistelmällä ja sit vielä seuraava kerta on niillä ja sit vasta kaksi kertaa piikin kanssa. Ja jos ei sekään vielä auta niin sitten aloitetaan koeputkihedelmöitys.. No toivotaan nyt vaan ettei montaa kertaa ainakaan tarvi enää hoidoissa käydä...

\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.03.2006 klo 13:07 Katja kirjoitti:
No joo siis mulla oli kans nippailua tiistaina ja outoa vihlovaa kipua alamahassa sinä päivänä. Ja sit sitä jatku eilenkin ja tänään on vain vähän sattunut ei siis tänään enää niin voimakasta tunnetta vatsan seudulla. Mulla tuntu sit taas enemmän vasemalla puolella tuo kipu.. Tiedä häntä sitten et miks siellä puolella... Rinnoissa en kyllä vielä ainakaan ole huomannut mitään eroa.. En tiedä silti koska voi olla et kuvittelenkin jo vähän lisää niitä oireita kun niitä niin paljon tarkkailen... Mut toivon vaan niin kovasti et olis tärppi tullut jo mut eihän sitä oikein vielä tiedä pitää vaan jaksaa odottaa... Tsemppiä meille molemmille ja muille kohtalotovereille :flower: :flower: Kuinka kauan te olette muuten jo yrittäneet lasta? Meillä on kolmas vuosi menossa. Muuten kun kerroit että sä sait piikin ni mä en saanut vielä mulla oli nyt eka kerta ihan vaan clomien yhdistelmällä ja sit vielä seuraava kerta on niillä ja sit vasta kaksi kertaa piikin kanssa. Ja jos ei sekään vielä auta niin sitten aloitetaan koeputkihedelmöitys.. No toivotaan nyt vaan ettei montaa kertaa ainakaan tarvi enää hoidoissa käydä...

Niin yritystä meil on takana reilu 3 vuotta. Voi olla, et mäki kuvittelen viel noi oireet ittelle pahemmaksi mitä ne onkaan.. Vaikee olla itte realistinen ku mies on aivan varma tärpistä ja itte ei uskalla olla..

Mulla toi irrotuspiikki oli sen takii ku clomeja ei käytetty ollenkaan. oon monta kiertoa syöny pelkästään niit ja ei mitään vaikutusta ole ollu, niin mulla on pco.. Kaikkiaan 3-4 yritetään iui:ta ja jos ei tärppiä kuulu ni sitte koeputkijuttuihin siirrytään.. Mut tällä erää lääkäri oli tosi positiivisellä mielellä..

Tää odotus on kaikkein raskainta ja kun kaikki vauvaihmiset on aina esim kaupassa mun kaa yhtäaikaa.. =)

Helpottaa tietää, et muillaki on samoja ongelmia, samojen asioiden kanssa.. :heart:

Kipuilu johtuu mitä todennäköisimmin keltarauhasesta, ja sehän on hyvä merkki :-)
Toivottavasti se jatkaisi toimintaansa mahdollismman kauan hedelmöittyneen ja kiinnittyneen alkionkin käskystä. Onnea matkaan

Yhteistyössä