Itsetyydytys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Angelica
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Angelica

Vieras
Miten naiset tyydytätte itseänne? Olen keskustellut ystävieni kanssa, ja kaikilla on todella erilaiset tavat tyydyttää itsensä.. Toisetmakaavat selällään ja käyttävät sormiaan, eräs ystäväni taas käytti apuna tyynyä ja ratsasti sen päällä kunnes laukesi..Kiinnostaisi tietää mitkä teidän tapanne ovat?

Ihan vaan tavallinen ja ehkä tylsä asento olla selällään on mulla yleisin. Tykkään levittää liukkaria koko häpyalueelle ja hitaasti mutta varmasti saada se iso O. En tartte välineitä.

On aivan ihanaa laskea suihkulla vettä pilluun. Jos vesi ei hiero tarpeeksi hyvin klittaa niin silloin toisella kädellä vähän avaa huulia. Samalla toisella kädellä hieron rintoja ja kovaksi kiihottuneita nännejä. Aivan ihanaa!!!!!

Ihaninta on laittaa pyykkipojat nänneihin, istua sängyn reunalle peilin eteen, hieroa klitoriskiihottimella klitorista ja naida itseään dildolla. Ja katsoa itseään ja turvonnutta pilluaan ja kuvitella että tekee sitä toiselle naiselle. Ja orgasmin tullessa katsoa itseään peilin kautta silmiin. t. toistaiseksi heteroseksissä pysytellyt

Minä ripustaudun katosta riippuvaan köyteen jaloista ja pää alaspäin vatkaan yläpäätä. Sitä mukaa kun köysi alkaa pyörimään ja heilumaan kun heiluri mulla alkaa tulla hekuman huippu. Silmät pyörii onteloissaan köyden rytmissä ja suusta purkautuu ulinaa ja vikinää, kroppa vapisee kun horkassa. Aluksi naapurit soitti ambulanssia paikalle, luulivat mulla olevan sairaskohtaus. Nyt ne on tottuneet ja voihkivat mukana ja raapivat seinää. Köysi kun pyörii niin hervottomasti niin orkun lopussa se pamauttaa minut päin seinää. Siitä naapurit tietää, että nyt siltä tuli. Viereisellä seinänaapurilla on avaimet mulle jos joskus päätän käyttää palikkaa pillussa ja se siinä häärätessä pamahtaa lattialle, se tulee avaimella sisään ja asettaa sen takaisin paikoilleen. On vähän sellanen ystävyys ja avunanto sopimus naapureiden kesken.

itse ainakin työnnän sormella tai jollain:D
Mutta itse jo ihan nuorena aloitin sellasen tavan, että laitoin tyynyn jotenkin jalkojen väliin ja sitten jännitin ja olin sen jälkeen ihan märkä ja kiihottunu. Joskus myös kun istun tuolilla jännittyneesti niin se saa minut kiihottumaan.

En kerro enää omaani koska tuo meni paremmaksi.

Töissä yksi eukko tuli katsoo kun onanoin, aluksi oli vaikee seisottaa. Mutta kotonaan halus katsella alasti kun runkkasin ja kiihotuin että katsetseli kun roisku. Siinä ei välillä voinut kun alistua mamman haluihin mitä riitti että piti"opiskella" kun väkisin neuvottiin. Siinä piti Opiskella" kaikki mitä vanhempi nainen halusikin, ei paha...

Viimeksi muokattu:
Miten naiset tyydytätte itseänne? Olen keskustellut ystävieni kanssa, ja kaikilla on todella erilaiset tavat tyydyttää itsensä.. Toisetmakaavat selällään ja käyttävät sormiaan, eräs ystäväni taas käytti apuna tyynyä ja ratsasti sen päällä kunnes laukesi..Kiinnostaisi tietää mitkä teidän tapanne ovat?

Minulla on monia tapoja. Välillä on tuo tyynyratsastus. Jos on pitkä hikinen bussireissu niin vatkaan pimppaa sisään ulos sisään ulos lihaksilla. Auto rytkytys tehostaa ton lihasjumpan ja matkan aikana aina tulee.

Kireelle vedetty rätti toimii myös hyvin sitten vaan kontalleen jalat kolmiona haaralleen sormi sisään ja kirjoitan muutaman oon klittaan ja sittenhän se jo onkin siinä. Pari kiristystä huivilla rätillä ..
hankaaminen on parempaa kuin nuo vesi jutut. Parhaan katselu orkun kyllä sain kun olin vanhalla höyrylaivalla ja katsoin sen männän pumppausta, mulla on hyvä mielikuvitus et kiihotun jo ilman kosketustakin.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä