no en kyllä viitsisi tunnutstaa, eikä se kyllä kenellekään kuuluisikaan. eikä mua kiinnosta muidenkaan itsensä ronkkimiset.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Eiköhän tämä asia ole jokaisen henkilökohtainen kuten myös suhde Jumalaan. En oikein ymmärrä tuota vanhakantaista ajattelutapaa synnistä koska ainakin luterilainen kirkko perustaa näkemyksensä nykyään anteeksiannolle ja armolle. On liian raskasta jos ihmiselle kaadetaan kaikki perisynnit niskaan sen sijaan, että syntisi on anteeksiannettu mene rauhassa. Jos olisin Jumala niin mieluummin keräisin sieluja rakkaudella kuin tuomitsemalla.Jumalan silmä kyllä näkee teidän syntinne, vaikka ystäville ette kehtaisi asiaa myöntää.
Hohhoijaa, saako siitä hiustenpesusta samanlaisia kiksejä kuin vehkeitten rassaamisesta? Minä en ainakaan, sinusta en tiedä...Jatkan vielä jos koskettaminen omaan kehoon on paha niin eikö sitten hiustenpesu ole syntiä siinä missä masturbaatio?
Oletko koskaan antanut kampaajan pestä hiuksiasi tai ottanut hierontaa, joka kohdistuu niskan ja pään alueelle. Kyllä tuottaa kiksejä. Sanotaan että olet saavuttanut tai ylittänyt tietyn rajapisteen seksuaalusuudessa kun ihon sively, silittely, "hipsutelu".... tuottaa sinulle tyydytyksen. Se mitä meillä on jalkojen välissä on vain yksi tekijä seksuaalisuudessa.Hohhoijaa, saako siitä hiustenpesusta samanlaisia kiksejä kuin vehkeitten rassaamisesta? Minä en ainakaan, sinusta en tiedä...
No saitko orgasmin kampaajan tuolissa istuessasi?Oletko koskaan antanut kampaajan pestä hiuksiasi tai ottanut hierontaa, joka kohdistuu niskan ja pään alueelle. Kyllä tuottaa kiksejä. Sanotaan että olet saavuttanut tai ylittänyt tietyn rajapisteen seksuaalusuudessa kun ihon sively, silittely, "hipsutelu".... tuottaa sinulle tyydytyksen. Se mitä meillä on jalkojen välissä on vain yksi tekijä seksuaalisuudessa.
Juurikin näin.Siis täh? Sehän on niin normaalia ettei siitä mun mielestä kuuluisi keskustella.
Ja vastaus ois varmasti jotain tyyliä että "kaikkihan niin tekevät".
Näkö heikkenee ja käsiin tulee karvoja mutta pää kaljuuntuu.Tulee kuulemma syyliä käsiin jos masturboi.