Itsestään sulavat tikit

Onkohan kellään muulla kokemusta yhdestä noin 2-4 millin pituisesta langasta joka ei vaan ole sulanut pois?

- mulla siis synnytyksestä aikaa hieman yli 1 kk. Sain 3 tinkiä alapäähän (2 tikkiä välilihaan ja yhden tikin häpyhuuleen) eikä yksi välilihassa oleva tikki ole sulanut kokonaan, jäljellä siitä 2-4 milliä lankaa.
Jälkitarkastus 2 viikon päästä mutta häiritsee se yksi pieni lanka tuolla :( uskaltaako sitä itse nyppiä pois? Vai pitääkö antaa olla ja odotella?
 
Mulla oli esikoisesta sulavat tikit, joista muutama ihon päälle sörröttämään noussut nyppästiin pois vauvan neuvolakäynnillä joskus kuukausi synnytyksestä.
Nyt sama homma, että muutama nousee ihon pinnalle (nyt kylläkin sektio) ja neuvolasta sanoivat, että voi odottaa että tippuvat itsestään, voi nyppäistä itse pinseteillä tai poistattaa neuvolassa samalla kun käyttää vauvaa siellä. Itse en kyllä uskalla nyppiä niitä. :barefoot::eek:
 
Mulla oli esikoisesta sulavat tikit, joista muutama ihon päälle sörröttämään noussut nyppästiin pois vauvan neuvolakäynnillä joskus kuukausi synnytyksestä.
Nyt sama homma, että muutama nousee ihon pinnalle (nyt kylläkin sektio) ja neuvolasta sanoivat, että voi odottaa että tippuvat itsestään, voi nyppäistä itse pinseteillä tai poistattaa neuvolassa samalla kun käyttää vauvaa siellä. Itse en kyllä uskalla nyppiä niitä. :barefoot::eek:
Joo no mulla kävi silleen, että se pieni langanpätkä tippui eilen :D
 

Yhteistyössä