Itseruskettavat ja raskaus?

Tätä on varmaan kysytty kymmeniä kertoja, mutta vastauksia tuntuu olevan kumpaankin suuntaan.

Saako siis ihan normaaleja kaupasta ostettavia itseruskettavia (esim. Nivea) käyttää raskauden aikana ihan huoletta? Ja voiko käyttää ihan koko raskauden ajan, ihan alusta loppuun? Onko kokemuksia?

itse taas olen niin vainoharhainen etten värjää hiuksia tai käytä mitään ruskettajia raskausaikana...saattaa olla turhaa pelkoa mutta tuntuu että niissä kemikaalit imeytyy suoraan elimistöön ja voi aiheuttaa jotain sikiölle.toisaalta taas järki sanoo että nykyään joka paikassa on kemikaaleja eli jostain niitä aina saa...

Mää kyllä oon värjänny hiuksia ja laittanu raitoja ensimmäisen raskauden aikana, mutta en käyttäny ruskettavia. Sillon ei ollu tarvettakaan, mutta nyt oon menossa naimisiin parin viikon päästä ja pitäis varmaan yläkroppaan saada jotain rusketusta ettei ihan näyttäis kalkkikselta :D

jos sä olet ihan vaan häihin laittamassa niin laita ihmeessä (onneksi olkoon!), mut jos olis kyse koko raskausajan kestävästä säännöllisestä käytöstä niin sit neuvoisin harkitsemaan etenkin jos rasvattavana olis koko kroppa.

Juu, siis häihin vaan olisin laittamassa ja yläkroppaan eli käsivarsiin, yläselkään ja rintaan. Hyvä, että joku antaa siunauksen niin uskaltaa laittaa. Jännä miten sitä pitää välillä olla niin ylivarovainen =)

Yhteistyössä