M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:Tiedoksi Turun seudulla asuville että Paattisilla itsepoimintaa 4e/kilo :attn:
Itse sinne menossa tänään.
Alkuperäinen kirjoittaja Mari:Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:Tiedoksi Turun seudulla asuville että Paattisilla itsepoimintaa 4e/kilo :attn:
Kiitos! Tätä just mietin. Tänään olisikin hyvä keli keräillä. Jos sais noi isommat lapset mukaan, niin kävis joutuisammin.
Alkuperäinen kirjoittaja mansikankasvattaja:Alkuperäinen kirjoittaja Mari:Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:Tiedoksi Turun seudulla asuville että Paattisilla itsepoimintaa 4e/kilo :attn:
Kiitos! Tätä just mietin. Tänään olisikin hyvä keli keräillä. Jos sais noi isommat lapset mukaan, niin kävis joutuisammin.
Me on myyty jo 4 euroa kilo valmiiksi poimittuna... Turun seudulta.
Alkuperäinen kirjoittaja sef:Alkuperäinen kirjoittaja mansikankasvattaja:Alkuperäinen kirjoittaja Mari:Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:Tiedoksi Turun seudulla asuville että Paattisilla itsepoimintaa 4e/kilo :attn:
Jaa missä?
Mä maksoin tänään 2 litrasta 7 euroa...mutta kyllä on niin hyviä mansikoita että maksaisin näistä enempikin. Maanantaina ostin vain litran, tänään oli pakko hakea 2 lisää![]()
Alkuperäinen kirjoittaja mansikankasvattaja:Alkuperäinen kirjoittaja sef:Alkuperäinen kirjoittaja mansikankasvattaja:Alkuperäinen kirjoittaja Mari:Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:Tiedoksi Turun seudulla asuville että Paattisilla itsepoimintaa 4e/kilo :attn:
Jaa missä?
Mä maksoin tänään 2 litrasta 7 euroa...mutta kyllä on niin hyviä mansikoita että maksaisin näistä enempikin. Maanantaina ostin vain litran, tänään oli pakko hakea 2 lisää![]()
Vinkkinä voin antaa, että samassa kaupungissa, kun sinä, mutta siellä korvessa...Kun ostat suoraan kasvattajalta saat ilman välikäsien lisähintoja...
Alkuperäinen kirjoittaja sef:Alkuperäinen kirjoittaja mansikankasvattaja:Alkuperäinen kirjoittaja sef:Alkuperäinen kirjoittaja mansikankasvattaja:Alkuperäinen kirjoittaja Mari:Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:Tiedoksi Turun seudulla asuville että Paattisilla itsepoimintaa 4e/kilo :attn:
Jaa missä?
Vinkkinä voin antaa, että samassa kaupungissa, kun sinä, mutta siellä korvessa...Kun ostat suoraan kasvattajalta saat ilman välikäsien lisähintoja...
No tää on korpea koko kylä jotta eipä paljon vinkki auta![]()
Mies tänään juuri sanoi että mennään poimimaan mansikoita huomenna...hän on täältä kotosin joten varmaan tietää lähiseudun paikat. Jotta jospa hän tuon "korvenkin" sitten tietää tai anoppi ainakin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja mansikankasvattaja:Alkuperäinen kirjoittaja sef:Alkuperäinen kirjoittaja mansikankasvattaja:Alkuperäinen kirjoittaja sef:Alkuperäinen kirjoittaja mansikankasvattaja:Alkuperäinen kirjoittaja Mari:Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:Tiedoksi Turun seudulla asuville että Paattisilla itsepoimintaa 4e/kilo :attn:
Jaa missä?
No tää on korpea koko kylä jotta eipä paljon vinkki auta![]()
Mies tänään juuri sanoi että mennään poimimaan mansikoita huomenna...hän on täältä kotosin joten varmaan tietää lähiseudun paikat. Jotta jospa hän tuon "korvenkin" sitten tietää tai anoppi ainakin![]()
Oonkohan mä sittenkään samassa kaupungissa kuin sinä...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:http://www.hedelmatmarjat.fi/index.php?section=24