Itsensämyyminen/Prostituoitu

Olen ollut 17-vuotias kun tapasin netin välityksellä ensimmäisen asiakkaani. Olen tehnyt seksityötä nyt melkein 6 vuotta ja ensimmäisen 3-4 vuoden aikana asiakkaita oli päivässä noin 10. Jokaiselta velotin 15min-30min käynnistä 150-200, ja jotkut asiakkaat heitti monesti 500e setelin käteen 2min hommasta. Minusta on tullut tuttu kasvo monelle ihmiselle ja vakkari asiakkaita on ollut paljon. 3-4 vuoden aikana tienasin joka ikinen päivä käteen 1000-1500e rahaa ja jälkeenpäin laskettuna 500000-700000 euroa tehnyt tällä työllä yhteensä. Toki elelin niin makeata elämää että pussi on tälläkin hetkellä täysin tyhjä, kun pääsi siihen shoppailun makuun. Hommaa olen ainoastaan tehnyt rahantakia. Seksiin asiakkaiden kanssa ei ole ollut koskaan minkäänlaista mielenkiintoa vaan hoitanut homman hammasta purren. Tämä ammatti tuo myös sen huonon puolen, että jatkuvasti on jonkinlainen tulehdus jylläämässä ja viikottain saa syödä hiiva/bakteerivaginoosi lääkkeitä. Ja sen myötä lapsienhankinta tulevaisuudessa on paljon hankalempaa. Jos jotain kiinnostaa kysyä tästä alasta minulta niin vastaan ja kerron mielelläni.

Viimeksi muokattu:
  • Rakkaus
Reactions: Kikka24

Yhteistyössä