Itsenäisyyspäivänä

Huohotin voimakkaasti, sormi hieroi herkkää klitoristani taidokkaasti. Miehekäs aisa hyväili sisälläni pitkillä rauhallisilla liikkeillä. Tuo samettinen aisa liikkui sisälläni aistikkaasti ja hyvin herkästi klitorista hierova sormi sai ääneni avautumaan.

Makasin nahkasohvan selkämyksen päällä, sininen iltapuku päälläni. Mustat pikkuhousuni olivat vedetty alas stayup sukkien päälle. Korkokengät jalassa tunsin itseni kiimaiseksi selkä notkollaan ja lantio juuri oikeassa asennossa päästämään tuo vieraan aisan sisälleni.

Nautin vikisten aisasta ja sen jokaisesta hyväilevästä työnnöstä sisälläni. Työnnöt olivat vapauttaneet rintani iltapuvun uumenista. Nahkasohvan lämmin pinta hyväili nyt paljaita rintojani. Toisella vapaalla kädellä tunnustelin syliäni. Värähdin kun löysin miehekkään sormesi pieneltä karvakolmioltani, paksun liukkaan kalun liukuessa takaisin sisälleni sain samettisen pussin käteeni.

En koskaan aikaisemmin ole tuntenut itseäni näin kiimaiseksi. Tunnen sisälläni kiimaisena sykkivän kalun varmistimen liikkeen sormenpäissäni. Oma varmistin oli jo poissa nyt pidätin vain hengitystä, kaikki ympärilläni pysähtyy odottamaan miehekkään sormen herkkää liipaisua klitoriksellani, joka vapauttaisi orgasmin.

Kiljaisin voimakkaasti kiroten. Kalu luiskahti ulos kriittisellä hetkellä, kun pyörähdin sohvalle.

Nyt makasin selälläni sohvalla reidet levällään syntisen mustat pikkuhousut polvissa sylin pulputessa omaa kosteuttani.

Onneksi olet toiminnan mies, joka ottaa tilanteen haltuun. Pujotat pikkuhousuni jalassani olevien korkokenkien ylitse ja otat tukevan otteen reisistäni ja maistat lähteestäni.

Olen puristamassa reisiäni jo yhteen, kun edelleen herkkänä sykkivä klitoris tunnistaa kielesi herkän kosketuksen. Lause katkeaa voihkaisuun, olisin halunnut tuon voimakkaan aisan painuvan takaisin puutteesta sykkivään syliini uumeniin. Mutta taitavan rakastajan halusit näyttää vielä osaamistasi.

Kielenpää nyt hyväili klitoristani. Haukoin henkeä niin hyvältä kieli tuntui herkällä klitoriksella, puristin molemmin käsin päätäsi syliäni vasten.

Onneksi olen pitkään harrastanut kuntotanssia, lantioni vatkasi nyt kuin latinotanssijoilla. Työnsin lantiotani suutasi vasten, kohotin vartaloani lihaksia jännittäen. Tunsin miten orgasmi teki taas tuloaan. Viimehetkellä kierähdin pois, sillä halusin tuon vieraan kalun puutteesta sykkivään pilluuni.

Tuo miehen kalun puute oli voimakkaampi, haluan tuntea oikean kalun voimakkaana sisälläni puristella sitä lantionpohjassani ennen kuin laukean.

Kierähdän sohvalta, anna iltapuvun laskeutuvan lattialle päältäni. Tunnen olevani seksikkääksi kuin Marilyn Monroe astuessani sinisenä kimaltelevasta iltapuvusta.

Nyt haluan maistaa tuota ihana lihaksikasta kalua, joka niin voimakkaana avasi tiensä syliini. Se liikkui sisälläni, herkästi kuin viulunsoittaja liikuttaa viulunkieltään. Mikä saa kunniallisen naisen niin himoamaan vierasta kalua.

Maistan tuota jämäkkänä sykkivää komeaa kalua, kuin kesäistä kermajäätelö kevyesti kielen kärjellä. Nuolaisen kiihottavana kimaltelevan kalun päätä kaikella, tunnen sen silkinpehmeän pinnan alla sykkivän kuuman veren poltteen.

Annan käden valua hidastetusti tunnustellen jykevän kalunvartta hyväillen kohti silkinpehmeitä kivespusseja. Pitelin nyt kädessäni kuuman orhin kivespusseja, jotka eivät roikkuneet vaan olivat nousseet ylös.



Annoin kalun lipua punaisten huulien välistä syvälle suuhuni, halusin ottaa sen mahdollisimman syvälle. Halusin tehdä sinulle hyvää, mutta oma kiihkoni vei voiton. Nyt halusin tyydyttää itseni, aviovuoteessa olin niin monta kertaa tyydyttänyt mieheni. Olin itsekäs, nautin siitä kiimasta joka poltteli sisälläni.

Nousin syliisi selkä edellä. Annoin jykevän kalun painua syvälle itseeni. Sain tukevan otteen jaloilleni sohvan etureunasta ja käsilleni polvistasi. Nostelin itseäni sylissäsi, annoin kalun painua hitaasti tuppeeni, johon se sopi täydellisesti.

Hyvänä rakastajana osasit nauttia tilanteesta, jossa nainen on halukkaampi osapuoli. Rintani nauttivat kättesi puristeluista, terhakkaana kukoistavia nännejä hieroit sormiesi hellässä otteessa.

Mutta nyt en voinut pidätellä, nyt huokailin kiimaisena voihkien nautinnosta. En häpeillyt alkukantaista kiihkoani.

Tunsin sormet taas klitoriksellani mikä sai ulvahtamaan pitkään syvään. Pyöritän lantiotani saadakseni sinut mahdollisimman syvälle hieromaan lantionpohjaani lihaksia. Paikkani tulvivat kosteutta vaikka olen viisikymppinen rouva.

Yllätät taas minut, työnnät sormen neitseelliseen peppuuni. Naimaliike pysähtyy hetkeksi, olen nyt niin kiimainen, ettei sormesi pepussani tunnu yhtään vastenmielisiltä – päin vastoin.

Hyvänä rakastajan osaat lukea naista oikein.

Sormi pepussa tuntui hämmentävältä, mutta samanaikaisesti kiihottavalta ja ei niinkään vastenmieliseltä. En olisi antanut lupaa, jos olisit kysynyt. En voi ymmärtää miten hyvän riettaalta sormet nyt tuntuivat pepussani.

Nyt minun täytyy saada orgasmi, en voi pidätellä itseäni. Nousen syliisi kasvotusten, on pakko suudella kuumaa suutasi. Samalla painan himoissani aisaasi yhä syvemmälle kohdunsuuta vasten. Niin kiimaiseksi peppuani ja klitoristani hyväilevät sormet tekivät.

Lantionpohjalihakseni lypsivät tuota kalua syvemmälle. Revin paitasi auki nappien sinkoillessa, en piittaa sitä. Haluan painaa paljaat rintani paljasta rintaasi vasten. Pidän siitä, että rintojani hyväillään. Nautin sinusta koko kehollani.

Kun imaisit nännin huultesi väliin, se sai sylini kipinöimään. Orgasmi lähtee liikkeelle tsunamin lailla, kaikki lihakset jännittyvät. Lantionpohjalihakset puristuvat kuumana sykkivän peniksen ympärille. Huokaisen kiitos mahtavasta orgasmista.

Kalu sykkii edelleen voimakkaan sisälläni. Sanon, sinä et vielä saanut kun olin niin malttamaton. Nousin päältäsi. Vedin housusi nilkkoihin. Otin kovana sykkivän kalun suuhuni. Kokeilin sormillani erittäin kuumana sykkivää hyvin tyydytettyä märkää syliäni.

Sanotaan, että kosto on suloinen.

Nyt oli minun vuoro painaa sormet neitseelliseen peppuusi. Kiiluvin silmin katsoin miten kosto toimii. Vartalosi jännittyi kuin viulunkieli, yllätyksestä. Olin jostain lukenut, että miehen eturauhanen vastaa naisen klitorista tai jotain vastaavaa.

Olin ilmeisesti löytänyt oikean kohdan, vaikka sormenpäät oli vasta ensimmäistä niveltä myöten pepussasi. Nyt sinä huokailit nautinnosta ja minä nautin siitä että sain aikuisenmiehen voihkimaan niin kuin kiimaisen naisen. Niin siinä käy kun leikki ladatulla aseella.

Otit voimakkaan otteen olkapäistäni, puristus teki oikeasti vähän kipeää. Jykevä kalu tuntui entistäkin kovemmalta kun lypsin sitä suullani niin kuin osasin.

Viimeyönä pujotin käden mieheni pyjaman sisälle hyväilemään aamuseisokista jäykistynyttä kalua. Ensin hieroin sormilla sen silkkistä vartta pitkin. Muistelin miten hyvältä tuntuu kun kalu liikkuu hyväillen sisälläni. Sitten puristin peniksen kämmeneni sisälle, yön pimeydessä tunsin sen jokaisen sykkeen. Se oli saanut sylini kostumaan ja sykkimään miehen kalun puutteesta.

Tuntui hieman riettaalta hyväillä sormin vieraan miehen peppua ja eturauhasta. Et jaksanut kovin pitkään pidätellä, kun kuuma laavavirta lähti liikkeelle. Suu täyttyi kuumasta spermastasi.

Puin pikkuhousut ja iltapuvun päälleni.

Olimme jääneet siivoamaan paikkaa itsenäisyyspäivän juhlan jälkeen. Aamulla herätyskello oli soinut kesken kaiken, kiimaa se ei ollut sammuttanut.

Tunsimme toisemme urheilukentän laidalta, vanhemmat pyörittivät buffettia omalla vuorollaan. Ahtaassa buffetissa välillä jouduimme tahattomasti koskettelemaan toisiamme. Kosketuksesi tuntui jo silloin hyvältä, kun kehuit vanhenevan naisenulkonäköä.

Olin kompastumassa johonkin johtoon, kun sait minut syliisi. Niin hyvältä sylisi ja kätesi vartalollani tuntui, että aamulla kytemään jäänyt kipinä pääsi roihahtamaan kiihkeään suudelmaan. Josta yhteen elämäni parhaimpaan kokemukseen … tähän mennessä riettaimpaan kenties. Lämmin käsi löysi tiensä hameen halkiosta hyväilemään paljasta reittäni. Olin kiimainen, niin olit sinäkin. Käteni löysi housuistasi kuuman sykkivän kalun.

Laskeuduin sohvan selkänojan päälle. Siirsit hameeni helman lanteilleni ja vedit pikkuhousut polviini. Tulit sisääni yhdellä työnnöllä, niin kosteana sylini pulppusi.

Nyt rouvan piti jatkaa matkaa, seuraavaa juhlapaikka jo odotti musiikinlehtoria.
 
  • Tykkää
Reactions: Bonaqua

Yhteistyössä