Itsemurha voiko joku kertoa mite???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Paras tapa tehdä itsemurha on syödä ja juoda kaikkea hyvää.
Voi sitä alkaa juopottelemaankin.
Hidas vuosikymmeniä kestävä prosessi, jonka aikana voi kännin tasosta riippuen kokea monia hauskojakin hetkiä.
Vakavasti puhuen, mikään mitä elämässä tapahtuu, ei ole kaiken loppu.
Olen entinen kirjallisuusfani, lukenut koko elämäni kirjoja mitä moninaisimmista ihmiskohtaloista.
Ihmisistä jotka ovat selvinneet natsien keskitysleireistä, koko perheensä menettämien lertomuksia elämästään auto-onnettomuuden seurauksena, parantumattomia sairauksia kokeneiden ihmisten kertomuksia siitä, kuinka siinäkin tilanteessa voi löytää jotain positiivista joka kantaa läpi viimmeisten aikojen.
Ajattele, että ne kaikki negatiiviset ajatukset joita nyt koet pääsi sisällä, ovat pääsi tuottamia ja aivan yhtä hyvin aivosi voisivat tuottaa toisenlaisenkin ajatusmaailman, aivan riippuen siitä mitä puolta niissä ruokit.

Omakohtainen kokemuseksi sairastuttuani agressiiviseen syöpään, joka suurella todennäköisyydellä johtaa kuolemaan viiden vuoden sisään (tilastojen perusteella suurin osa kuole siinä ajassa) oli kääntyä uskonnon puoleen.
EI toimi kaikille tietenkään, mutta omalla kohdallani menetin sen seurauksena kuolemanpelkoni ja aloin jollain itsellenikin käsittämättömällä tavalla ajattelemaan, että kuolema on vain siirtyminen toisenlaiseen olotilaan ja odotin koska pääsen näkemään onko Kristinukon taivasta olemassa, minulle.
Ihmeellistä kyllä, syöpäni saatiin paranemaan useiden leikkausten, sädehoidon ja kaksi vuotta kestäneen interferonihoidon avulla (elämäni raskaimmat vuodet) ja olen edelleen hengissä yli kymmenen vuotta diagnoosin jälkeen.
Tuskin tästä mitään hyötyä oli, mutta tulipahan kirjoiteltua aikani kuluksi, ettei mikään mitä elämässä eteen tule, ole itsemurhan arvoinen asia.

Hidas vuosikymmeniä kestävä prosessi, jonka aikana voi kännin tasosta riippuen kokea monia hauskojakin hetkiä.
Olen entinen kirjallisuusfani, lukenut koko elämäni kirjoja mitä moninaisimmista ihmiskohtaloista.
Ihmisistä jotka ovat selvinneet natsien keskitysleireistä, koko perheensä menettämien lertomuksia elämästään auto-onnettomuuden seurauksena, parantumattomia sairauksia kokeneiden ihmisten kertomuksia siitä, kuinka siinäkin tilanteessa voi löytää jotain positiivista joka kantaa läpi viimmeisten aikojen.
Ajattele, että ne kaikki negatiiviset ajatukset joita nyt koet pääsi sisällä, ovat pääsi tuottamia ja aivan yhtä hyvin aivosi voisivat tuottaa toisenlaisenkin ajatusmaailman, aivan riippuen siitä mitä puolta niissä ruokit.

Omakohtainen kokemuseksi sairastuttuani agressiiviseen syöpään, joka suurella todennäköisyydellä johtaa kuolemaan viiden vuoden sisään (tilastojen perusteella suurin osa kuole siinä ajassa) oli kääntyä uskonnon puoleen.
EI toimi kaikille tietenkään, mutta omalla kohdallani menetin sen seurauksena kuolemanpelkoni ja aloin jollain itsellenikin käsittämättömällä tavalla ajattelemaan, että kuolema on vain siirtyminen toisenlaiseen olotilaan ja odotin koska pääsen näkemään onko Kristinukon taivasta olemassa, minulle.
Ihmeellistä kyllä, syöpäni saatiin paranemaan useiden leikkausten, sädehoidon ja kaksi vuotta kestäneen interferonihoidon avulla (elämäni raskaimmat vuodet) ja olen edelleen hengissä yli kymmenen vuotta diagnoosin jälkeen.
Tuskin tästä mitään hyötyä oli, mutta tulipahan kirjoiteltua aikani kuluksi, ettei mikään mitä elämässä eteen tule, ole itsemurhan arvoinen asia.
Kiitos.
Ei ap.

Se on mukavaa hommaa kuskille ja pelastushenkilöstölle.
Karumpaa on käydä joku laskemassa hirrestä kuin se, että käy siivoo junan alle jääneen jäänteet. Se on vähän kuin tekisi liharuokaa, ei sen kummempaa. Palasia siivotaan mistä löydetään, ne ei muistuta ihmistä, lähinnä jotain lihapataa. On ihan toista se ehjä ihminen pakata ruumisäkkiin!

T alalla 28v

Kenen riveistä löysit itsesi? Helluntailaisuus ehkä?

Kenen riveistä löysit itsesi? Helluntailaisuus ehkä?
Kiertelin uskoontuloni jälkeen kaikenlaisia uskonnollisia yhteisöjä.
Kävin Hellareissa, vapaissa suunnissa, Treen Henotesissa, Metodistien kokouksissa ja kävin katsastamassa mitä omalaatuisimpia paikkoja uskontogenressä.
Yritin etsiä omaa seurakuntaa, yhteisöä jossa tuntisin oloni kotoisaksi, mutta yritykseksi se jäi.
Törmäsin karismaattisissa seurakunnissa rahankeräämiseen, metodistien keskuudessa armeijan, sodan ja tappamisen hyväksymiseen, kuten useimmissa valtiota lähellä olevissa muissakin lahkoissa, joten koska ne sotivat niin voimakkaasti omaa uskonkäsitystäni kohtaan, en omaksunut heidän oppirakennelmiaan.
Tutustuin etsintäni seurauksena uskovaiseen naiseen, etsijään kuten itsekin olin, kuljimme yhdessä kokouksesta toiseen, kunnes totesimme, ettemme saa mistään seurakunnasta sitä mitä tarvitsimme, menimme naimisiin ja aloimme elää yhdessä pyrkien elämään Jeesuksen opetusten mukaista pienimuotoista elämää, kunnes kuolema meidät toisistamme erottaa.
Sillä tiellä olemme edelleen, ehkä hieman uskoamme menettäneinä, sillä tällä hetkellä kaikki on hyvin, mutta samalla tietäen, että elämän näyttäessä sen nurjemman puolensa, meillä on jotain jonka avulla tulemme kestämään kaiken mitä tulevaisuus tuo tullessan
Meillä on usko, toivo ja rakkaus.

Yhteistyössä