Kai sun miehelläskin on siihen jotain sanavaltaa, etteivät joka aatto sitä töihin lykkää...En muista milloin viimeksi olisin saanut joululahjoja, mutta kirja vois olla ihan kiva.
Kaikista paras "lahja" mulle ois se että mies olisi aattona vapaalla. Viime vuonna oli aikainen aattoaamun vuoro (5t) joka sitten venyi kymmeneksi tunniksi ja hieman veti aaton fiiliksiä alaspäin. Nyt ois kiva jos ois jonkun muun vuoro olla aattona töissä, etenkin kun muut on lapsettomia.
Oii, itsekin haluaisin kickbiken tai pawtrekkerin :heart:Jotain syötävää tai juotavaa, en oikein perusta lahjoista.. todella harva osaa ostaa mulle yllärinä mitään, mitä joko tarvitsisin.
Tänä vuonna oon kyllä kärttäny mieheltä timanttisormusta tai kickbikea, "joululahjaa" tekosyynä käyttäen.
Oon näääääin lähellä saamassa ton kickbiken
Joululahjalistaan vaan...Oii, itsekin haluaisin kickbiken tai pawtrekkerin :heart:
Luulenpa, että menee synttärilahja- tai äitienpäivätoiveeksi sitten toukokuulle.Joululahjalistaan vaan...
Jos mun yksilö ei löydä tietään kuusen alle, niin ostan sen sitten itse. Mut mä oon nyt päättänyt, että tarvin sellasen niinku oikeesti fyysisen ja henkisen hyvinvointini kannalta.