Itsellesi mieluisimmat joululahjat?

Mitä toivot yleensä itsellesi joululahjaksi? (Ja tähän ei nyt lasketa hyvää mieltä, lepoa, lapsille iloa ja maailmanrauhaa).

Mun joulu on aivan täydellinen jos saan lahjaksi: kirjan, villasukat ja pyjamahousut. Jos saan vielä suklaata ni on jo melkein liiankin mahtavaa :heart:.

Aika lailla samat ovat minunkin toiveeni. Pyjama, kirja, villasukat ja suklaata ja vielä kun saisi aikaa käpertyä sohvan nurkkaan uutta kirjaa lukemaan joulukuusen ja takkatulen valossa. Oijoi, se olisi kivaa.

(En kyllä pahastu miehen ostamista koruistakaan.)
:saint:

"äitee"
Samat minullakin, joskin ilman pyjamahousuja. Kirjaa toivon ja yleensä saan, suklaata on aina jouluna tarjolla, en kaipaa sitä pakettiin ja villasukat ovat sellainen lämmin, tunteita herättävä (joku on nähnyt vaivaa minun vuokseni) lahja.

dgfgvfd
En muista milloin viimeksi olisin saanut joululahjoja, mutta kirja vois olla ihan kiva.

Kaikista paras "lahja" mulle ois se että mies olisi aattona vapaalla. Viime vuonna oli aikainen aattoaamun vuoro (5t) joka sitten venyi kymmeneksi tunniksi ja hieman veti aaton fiiliksiä alaspäin. Nyt ois kiva jos ois jonkun muun vuoro olla aattona töissä, etenkin kun muut on lapsettomia.

mama the strange
Mä oon erilainen nuori ja toivon kyllä vähän semmoista turhaa kuten esim. lahjakortti kasvohoitoon ois mahtava. Samoin haluisin kaikenlaista kauneudenhoitotavaraa ja vaikkapa lahjakortin vaatekauppaan (opiskleijaäiti ei oikein koskaan raaski ostaa itselleen vaatteita).

Toki villasukatkin on ihania ja varmaan taas anopilta käsinkudotut sukat saan.

Hyviä suklaakonvehteja (Paradis, Geisha tms.)

Nyt tänä vuonna toivoisin saavani kameraan paremman objektiiviputken. Nykyinen imee sukkaa ja kuvanlaatu on kaikista kuvausyrityksistä ja säädöistä huolimatta ihan ala-arvoinen, muistuttaa lähinnä kännykkäotoksia. :(

"vieras"
En muista milloin viimeksi olisin saanut joululahjoja, mutta kirja vois olla ihan kiva.

Kaikista paras "lahja" mulle ois se että mies olisi aattona vapaalla. Viime vuonna oli aikainen aattoaamun vuoro (5t) joka sitten venyi kymmeneksi tunniksi ja hieman veti aaton fiiliksiä alaspäin. Nyt ois kiva jos ois jonkun muun vuoro olla aattona töissä, etenkin kun muut on lapsettomia.
Kai sun miehelläskin on siihen jotain sanavaltaa, etteivät joka aatto sitä töihin lykkää...

"vieras"
Mä haluaisin Kindlen. Ja ehkä työhuoneelleni kivan radion. Kirjalahjat on aina kivoja; nyt ajattelin listata pari omalla ostoslistallani pyörinyttä lahjatoiveeksi, kun aina kuitenkin kysellään. Suklaata joo: maraboun Alladin on kuulunut jouluihin jo vuosikymmeniä.

-Uus tiskikone,
-Laajakaista yhteys kotiin
-paistinpanni
-kattiloita mis on sellaset korvat mitkä kestää kuumaa puuhellalla käyttöä

Mutta ei mulla oel ketään joka mulle ostais mtiään. Tai, no, lapset mut mun rahoilla :)

Ettei Tapanina( tai ennen/jälkeen) tulis taas myrskyä. Ei jaskais olla taas töitssä "24/7" puoli vuotta korjaamassa jälkiä.

Viimeksi muokattu:
Professional Griefer
Jotain syötävää tai juotavaa, en oikein perusta lahjoista.. todella harva osaa ostaa mulle yllärinä mitään, mitä joko tarvitsisin.

Tänä vuonna oon kyllä kärttäny mieheltä timanttisormusta tai kickbikea, "joululahjaa" tekosyynä käyttäen.
Oon näääääin lähellä saamassa ton kickbiken :D

"vieras"
Oikeasti toivon, että kukaan ei osta minulle mitään. Jostain syystä nykyään ahdistun turhasta tavarasta, etenkin jos en sitä itse ole omaan kotiini valinnut. Kovasti yritän päästä vanhoistakin eroon. Miehenkin kanssa olemme sopineet, että emme osta lahjoja toisillemme. Mutta jos jotain pitäisi itselleen toivoa, haluaisin lahjakortin kampaajalle, kasvohoitoon, jalkahoitoon, teatteriin tms. Mitään tavaraa en halua. Toki jokin erikoinen, vähän fiinimpi suklaarasia tai muu herkkujuttu kelpaisi.

Yhteistyössä