Itse tehty leipä tulee kalliiksi

  • Viestiketjun aloittaja Keittiönoita
  • Ensimmäinen viesti
Keittiönoita
Voihan dämn!!!!!!! Leivoin kaksi vuokaleipää ja arvatkaapa mitä? Missä ne leivät nyt on? No junnun mahassa tietenkin :headwall: :headwall: :headwall: :headwall:
 
No mutta kuka voi vastustaa tuoretta leipää, varsinkaan äidin leipomaa?? :saint:

Minkä ikäinen junnu sulla on? Teininä ne kuulemma syö ihan hulluna... (kauhulla odottelen, että tuo meidän 2-vuotias kasvaa teiniksi ja syö meidän vararikkoon, kun nytkin syö aikamiehen annoksia... :eek: )
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja Femme Fatale:
No mutta kuka voi vastustaa tuoretta leipää, varsinkaan äidin leipomaa?? :saint:

Minkä ikäinen junnu sulla on? Teininä ne kuulemma syö ihan hulluna... (kauhulla odottelen, että tuo meidän 2-vuotias kasvaa teiniksi ja syö meidän vararikkoon, kun nytkin syö aikamiehen annoksia... :eek: )
Junnu täyttää marraskuussa 17 v Pohjaton kaivo ruuan suhteen :D

 
Viblsp
Oon kans huomannu, että kun täällä leivotaan sämpylöitä, häviää pussi (tai siis pellillinen) hetkessä. Kotona leivotut sämpylät kun ovat vain ihan toista maata, kuin kaupasta ostetut. :D Kun kaikki neljä lasta syövät niitä myös, tuntuu siltä, että niitä pitäisi tehdä joka päivä pellillinen.
 
Keittiönoita
Mä en edes tiedä, oliko se leipä hyvää vai ei, kun en päässyt itse maistamaan :D Mutta ilmeisesti aurinkokuivatut tomaatit, valkosipuli, kuullotettu sipuli ja tuore rosmariini sopii leipätaikinaankin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Mä en edes tiedä, oliko se leipä hyvää vai ei, kun en päässyt itse maistamaan :D Mutta ilmeisesti aurinkokuivatut tomaatit, valkosipuli, kuullotettu sipuli ja tuore rosmariini sopii leipätaikinaankin.
Hmmm, kuulosta hyvälle! :p Mäkin tungen taikinaan aina mitä sattuu ikkunalaudan yrttiruukuista löytymään, mulle basilika on sellainen erityisen herkku+auringonkukansiemenet, ja sitten iiiiiso loraus oliiviöljyä taikinaan... :ashamed: Mutta sehän on sitä terveellistä öljyä...? Häätyy pitää mielessä tuo rosmariini! :)
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja Femme Fatale:
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Mä en edes tiedä, oliko se leipä hyvää vai ei, kun en päässyt itse maistamaan :D Mutta ilmeisesti aurinkokuivatut tomaatit, valkosipuli, kuullotettu sipuli ja tuore rosmariini sopii leipätaikinaankin.
Hmmm, kuulosta hyvälle! :p Mäkin tungen taikinaan aina mitä sattuu ikkunalaudan yrttiruukuista löytymään, mulle basilika on sellainen erityisen herkku+auringonkukansiemenet, ja sitten iiiiiso loraus oliiviöljyä taikinaan... :ashamed: Mutta sehän on sitä terveellistä öljyä...? Häätyy pitää mielessä tuo rosmariini! :)
Mäkin lurautin reippaasti oliiviöljyä siihen leipätaikinaan =)

 

Yhteistyössä