Itse tehty kotiruoka vs. Prisman ja S-marketin tuoretiskillä oleva kotiruoka

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Maria."
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Joo en myöskään ole havainnut yksineläjänä että tiskin ruoat tulisi halvemmaksi, päin vastoin.
Pointti on siinä että joku ruoka mikä sisältää vaikka sen 400 gramman jauhelihapaketin riittää pari-kolme päivää. Ei tule joka päivä tiskiä eikä tarvitse aina kokatakaan. Silloin tällöin sitten jotain take away-juttuja tietysti, kun ei nekään yksineläjälle sitten kerralla niin paljon kirpaise.

Maria, esim täältä löytyy ohjeita suht tavalliseen arkiruokaan: http://www.kotikokki.net/teemat/arkiruoka
Aloittaminen voi olla hankalaa jos ei tosiaan ole tottunut kokkailemaan, mutta perusjutut oppii hallitsemaan tosi helposti!

Alkuperäinen kirjoittaja Vasemman käen rukkanen;30308952:
Ei mulla vaan ole varaa joka päivä ostaa lounasta tiskiltä, on se vaan sen verran kallista varrattuna itsetehtyyn
joo ei, tulis hirveet ruokalaskut kuukaudessa, jos ostas joka päivä tai useastikaan viikossa ruokaa tiskiltä, kyllä itse saa niin paljon halvemmalla

[QUOTE="Maria.";30308971]

Mutta se ei ole kuitenkaan samaa sitten mitä ne kylmähyllyssä olevat saarioisten einekset jotka on tungettu täyteen lisäaineita ja ties mitä moskaa?
[/QUOTE]

Aika harvoissa eineksissä on nykypäivänä lisäaineita. Huvittaa täällä, kun jostain ketsupin lisäaineistakin täällä jotkut jaksaa välillä aina keuhkota. Niissäkin on tosi harvassa on lisäaineita, kannattaa lukea ne ainesosaluettelot läpi.

Aika harvoissa eineksissä on nykypäivänä lisäaineita. Huvittaa täällä, kun jostain ketsupin lisäaineistakin täällä jotkut jaksaa välillä aina keuhkota. Niissäkin on tosi harvassa on lisäaineita, kannattaa lukea ne ainesosaluettelot läpi.

Kyllä niissä vaan lisäaineita on, ilman lisäaineita ei voi eineksiä valmistaa. Kun lukee ainesosaluettelon, kannattaa oppia myös ymmärtämään lukemansa :)

Yhteistyössä