Itse tehdyt joululahjat!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "tonttu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"tonttu"

Vieras
Noniin, eli otsikko sen sanookin. Ajatus olisi tehdä mahdollisimman paljon joululahjoja itse, kun ne tuntuvat jotenkin henkilökohtaisemmilta. Nyt sitten voisi kerätä ajatuksia siitä, millaisia olette väkertäneet/meinanneet näprätä ystäville ja sukulaisille joululahjaksi :)

Itse ajattelin ainakin virkata pienelle lapselle converset ja siskolle oikein räikeän pinkin kaulaliinan (tuubimallisen). Jotain herkkukoreja olisi myös ajatuksissa :)

[QUOTE="tonttu";30332492]Noniin, eli otsikko sen sanookin. Ajatus olisi tehdä mahdollisimman paljon joululahjoja itse, kun ne tuntuvat jotenkin henkilökohtaisemmilta. Nyt sitten voisi kerätä ajatuksia siitä, millaisia olette väkertäneet/meinanneet näprätä ystäville ja sukulaisille joululahjaksi :)

Itse ajattelin ainakin virkata pienelle lapselle converset ja siskolle oikein räikeän pinkin kaulaliinan (tuubimallisen). Jotain herkkukoreja olisi myös ajatuksissa :)[/QUOTE]

haluisin en enää saa...

Mummot saa tänä vuonna lämpö-/kylmätyynyt. Puuvillakangas ja -lanka, täytteeksi riisi, koristeeksi lasten jalan- tai kädenjäljet kangasväreillä. Ohjeeksi minuutti mikrossa tai hetki pakastimessa.

Yhteistyössä