Itku :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minskii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Minskii

Aktiivinen jäsen
16.08.2008
12 062
2
38
Mies lähtee unelmatyön perässä asumaan toiselle paikkakunnalle, ehkä mutta todennäköisesti. Ei halua minusta erota vaan oltaisiin sit etäsuhteessa(?).. Haluaisi minut mukaan tai sitten muuttaisin perässä kun olen valmistunut.. Olen ihan rikki. Haaveita oli, tulevaisuuden ajattelin hänen kanssaan mahdolliseksi.. En tiedä voisinko muuttaa hänen paikkakunnalleen joskus, on keskisuomessa.. Enkä tiedä olisiko minusta etäsuhteeseen, haluan normaalin elämän, oikean parisuhteen.. Itkettää ja ahdistaa.. Haaveet on tehty rikottaviksi :( :'( Rakastan tätä miestä niin kovasti, en haluaisi hänen lähtevän.. Sekavaa ja elämä on paskaa :(

Totta kai annat etäsuhteelle edes mahdollisuuden. Ehkä huomaatkin, että susta on siihen ja että mies on sen arvoinen. Ja muutosta, aina voit muuttaa takaisin jos asiat ei toimikaan. Ota riski jos kerta tunnet rakastavasi niin paljon.

Mie en ainakaan pystyis muuttaa omalta paikkakunnaltani yhtäään mihinkään, näin ajattelen nyt, mutta enhän mie tiijä jos joskus rakastun tulisesti ja muutto olis yksi vaihtoehto...
Olisko se kaukosuhde niin mahdoton ajatus näin aluksi?!?

Mie en ainakaan pystyis muuttaa omalta paikkakunnaltani yhtäään mihinkään, näin ajattelen nyt, mutta enhän mie tiijä jos joskus rakastun tulisesti ja muutto olis yksi vaihtoehto...
Olisko se kaukosuhde niin mahdoton ajatus näin aluksi?!?

minä kans aina olen ajatellut etten ikinä muuttaisi kotipaikakunnaltani pois, mutta miehen unelmatyön perässä se olis varmaan pakko lähteä. etäsuhteeseen en suostuisi. meillä siinä eritilanne kun ap:lla että mulla ja miehellä on yhteiset lapset.
ap ei tosta vaan voi viedä poikaa kauan isästään ja sukulaisistaan ja kaikesta tutusta. ap:n tilanteessa kokeilisin sitten kuitnekin ensin sitä etäsuhdetta. jos olette ne oikeat toisillenne niin suhteenne kestää kyllä vaikka hetken olisitte eri paikkakunnilla. suhteenne on niin nuori että ehditte sitten elämään sitä arkea kun saatte tilanteen järjestetyä kaikille parhaalla tavalla.

jaksamisia

Totta kai annat etäsuhteelle edes mahdollisuuden. Ehkä huomaatkin, että susta on siihen ja että mies on sen arvoinen. Ja muutosta, aina voit muuttaa takaisin jos asiat ei toimikaan. Ota riski jos kerta tunnet rakastavasi niin paljon.

Niin kiitos. Ajatukset ja tunteet on niin sekavia että mahdollisuutta etäsuhteeseen pidän huonona. En tiiä mistään mitään :(

minä kans aina olen ajatellut etten ikinä muuttaisi kotipaikakunnaltani pois, mutta miehen unelmatyön perässä se olis varmaan pakko lähteä. etäsuhteeseen en suostuisi. meillä siinä eritilanne kun ap:lla että mulla ja miehellä on yhteiset lapset.
ap ei tosta vaan voi viedä poikaa kauan isästään ja sukulaisistaan ja kaikesta tutusta. ap:n tilanteessa kokeilisin sitten kuitnekin ensin sitä etäsuhdetta. jos olette ne oikeat toisillenne niin suhteenne kestää kyllä vaikka hetken olisitte eri paikkakunnilla. suhteenne on niin nuori että ehditte sitten elämään sitä arkea kun saatte tilanteen järjestetyä kaikille parhaalla tavalla.

jaksamisia

Ei tänne jäisi "muita kuin" äitini, siskoni ja muutama ystävä.. Jos tietäisin tämän olevan vain väliaikaista niin en epäröisi etäsuhteeseen ryhtymistä. Täällä on kotini ja ajatus muuttamisesta ahdistaa, mut toisaalta tuntuu jännittävältä. En tiedä ollenkaan voisinko sinne muuttaa, jos tietäisin niin en ottaisi tätä niin raskaasti..

Jos kokeilet ensin sitä etäsuhdetta? Kävisitte siellä pojan kanssa silloin tällöin, poikakin ehtisi tottua uuteen ympäristöön vähitellen, jos sinne sitten joskus päätätte muuttaa.

Onpa kurja tilanne :( Miksei rakkaudessa asiat voi olla yksinkertaisia? Aina tulee jotain mutkia matkaan.

Voimia!

Niinpä! Kaikki tämä tuli kummallekin yllätyksenä, en osannut odottaa mitään tämmöistä eikä mieskään.. Hirveästi ajateltavaa.. Tunteet on suuttumusta ja katkeruutta elämään. Myös olen onnellinen miehen puolesta kun hänen unelmansa voi mahdollisesti toteutua. Miksi mikään ei voi onnistua kuin itse haluaisi :(

[QUOTE="Lissu";22008226]Jos kokeilet ensin sitä etäsuhdetta? Kävisitte siellä pojan kanssa silloin tällöin, poikakin ehtisi tottua uuteen ympäristöön vähitellen, jos sinne sitten joskus päätätte muuttaa.[/QUOTE]

Oon pitänyt pojan erossa suhteessani suurimmaksi osin. Ettei tule kiintymystä jos tapahtuu jotain ( esim. tämmöistä ), kerta aika vähän aikaa silleen ollaan oltu yhdessä. Nyt tunnen olevani fiksu kun pojalla ja miehellä ei ole kerennyt rakentumaan sen suurempaa suhdetta, ei tule pettymystä pojalle. Jos etäsuhteeseen ryhdytään niin kyllä poikani pidän erossa miehestä kunnes olen/ollaan varmoja mitä tuleman pitää.. Bläääh...

Niin se mies sit lähti.. Kahden viikon päästä nähdään... :( Saas nähdä miten toimii tää etäsuhde.. Nyt on ihan hyvä mieli, aamulla kun läksi niiin itkin kai viimeiset itkut.

[QUOTE="pöh";22060272]Miksi siitä ei muka tulisi yhtään mitään? Etkö luota rakkauteenne?[/QUOTE]

Luotan, minuu taitaa pelottaa kun on uusi tilanne. Kaukosuhteessa en ole koskaan ollut..

Yhteistyössä