Itku on niin pirun herkässä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Joku vain
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

Joku vain

Vieras
Eihän tämä ole kuin omaa tyhmyyttäni :headwall: kun olen nyt tehnyt töiden ohella kaikkea muutakin ja nyt tuntuu että vuorokauden tunnit ei enään riitä kaikkeen siihen mitä minun pitäisi tehdä :( Tämäkin stressaa ja nyt viimeisenä uni on karannut muille maille, en saa siis unta vaikka voisin nukkuakin niitä muutamia harvoja tunteja. Nyt olen huomannut että itku on tosi herkässä joka on vissiin reaktio tähän ainaiseen väsymykseen ja tressiin ja kiireeseen ja mitättömyyden tunteeseen kun ei yksinkertaisesti tuota ukkoakaan jaksa "hoitaa" Tavoitteena on kuitenkin pitää noi muksut elävien kirjoissa ja ettei heille tulisi tunnetta äiti menee joka paikkaan pää kolmantena jalkana eikä hoida meitä..
Niin sekavaa tekstiä mutta oli johonkin purettava tätä psyko-oloa

Voisiko niitä jotain menoja karsia? Ihan vaan lasten takia ja tietty omanki jaksamisen kannalta? Mää en millään käsitä tämänmaailman menoa, että on muka superhyper hyvä ku on miljoona harrastusta ja juttua ja tosiaan mennään pää kolmantena jalkana jokapaikkaan. Väkiselläkin ne lapset myöhemmin muistaa sen juoksevan äidin :whistle:
Relatkaa vähän ihmiset, miks pitää olla niin super?? Nauttikaa elämästä ja olokaa joskus ihan vaan tekemättä mitään. ;)

Yhteistyössä