Itku ja surku... keskenmeno

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja suru
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

suru

Vieras
Suren niin paljon. Raskaustesti näytti positiivista, mutta siitä alkoi viikon verinen vuoto... tästä nyt pari viikkoa...

En pääse tästä pohjalta, masentaa niin hitosti, itkettää joka päivä. Miehellä "surkeat siittiöt", siittiöiden liikkuvuus alentunut reilusti... En tiedä saadaanko me enää koskaan niitä viivoja testiin :( Kun meillä mahdollisuudet on niin paljon heikentyneet...kesän puolessa välissä siirrytään kai kunnalliselle puolelle jonoihin, yksityiselle ei ole varaa..

En pysty kertomaan kenellekään lähipiirissä, kun kaikki raskautuvat tuosta noin vaan... Tää asia on vaan niin kipeä. .. mietin, mistä minua rangaistaan...

Alkuperäinen kirjoittaja suru:
mietin, mistä minua rangaistaan...

Voi kuinka tuttuja ajatuksia! Samat tuntemukset on käyty läpi ja vieläkin toisinaan iskee haikeus päälle. :hug:

:hug: Tiedän tunteen!!! Teitä ei rankaista yhtään mistään. Hoidoilla voidaan tehdä ihmeitä. Julkkarin hoidot ovat ihan yhtä hyviä kuin yksärilläkin.
Käy nyt vielä näyttämässä lääkärille. Joskus harvoin alkuraskaus aiheuttaa vuotoa.
Voimia ja tsemppiä!

äläs nyt, sullahan kuintenki oli jo plussa, hyvinki voi tulla vielä toinen. mun yhdellä tuttavalla on samanlainen mies, jolla ei oo oikein kunnon tavaraa, ja silti heillä on puoli vuotias tytär. normaalilla seksillä saatu alkuun.

:hug: toivottavasti tärppäisi ennen sitä :) mulla tärppäsi vahingossa, kun lakkasin laskemasta päiviä hysteerisenä. 9kk laskin, kun lopetin ekasta kierrosta tärppäsi.. nyt tosin viikkoja vasta vajaa 6 että keskenmenoa täälläkin pelätään. mutta oon samaa mieltä että älä heitä kirvestä kaivoon, alkuraskauteen kuuluu kaikennäköisiä vuotoja, monilla on olleet menkatkin! käy lääkärissä niin ultraavat. jaksamisia raskaaseen tilanteeseen :hug:

Yhteistyössä