itkettää taas näin perjantai illan ratoksi :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja masentunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

masentunut

Vieras
mies lähti taas johonki ja kun kysäsin et millon tulee kotia, niin sano että vitustako sen tietää. kaljaa ovat kamujen kans ostaneet vissiin muutaman laatikon..
sano ensin että maanantaina, etten valehtele ainakaan kun aluksi kyselin takasin tulemista. eikait siinä muuten mitään muttaku se on jokaviikonloppu jossaki kavereittensa kans, ei välttämättä juomassa mutta jossaki kuitenki.
alkaa olla jo ihan loppu ite tässä eikä tiiä enää onko tämä ees normaalia avioliittoa.. :( mukava olo tuli taas eikä varmaan saa nukuttua ens yönä kun on niin paska olo. ei ala ees puhumaan ikinä mistään, ja yleensä kun jotaki kyselen ( eikä meinaa vastata mitään ) niin se on jankuttamista eikä herra jaksa kuunnella..
pitäis vaan yrittää jaksaa olla pirteä, ei masentunut ihminen lasten takia.mutta on se niin vaikeaa ku on paha olla ja itkettää.

No voi hitsit mikä mies :( Oletko ajatellut, olisiko sinun helpompi olla yksin lasten kanssa? Aluksi se on raskasta, mutta omakohtaisesti olen ajatellut, että tietyt stressitekijät jäi eron myötä pois. Voimia sulle kovasti.

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Ei kuulosta normaalilta minun mittapuuni mukaan.

Onneton avioliitto voi masentaa...

niin, sitä minäki oon tässä vähän mietiskelly.. ja siis ite en tosiaan pääse ikinä mihinkään, tai en ole kyllä ollu ees kovasti menossa kun ne hommat ei minua kovin kiinnosta.
ja on kyllä ihan rikkipoikkihalki olo taas, mietin miten se kehtaa puhua noin mulle..? ei tulis mieleenkään että sanoisin noin rakastamalleni ihmiselle. :(
en tiiä ees miten voisin puhua sille kun ei halua koskaan kuunnella mitään jos mulla on paha mieli.
kaverit taitaa olla tosiaan tärkiämpiä ja minä vaan joku kynnysmatto joka hoitaa lapset ja tekee ruuat..huh huh ku on paska olla.

Alkuperäinen kirjoittaja Lilli:
No voi hitsit mikä mies :( Oletko ajatellut, olisiko sinun helpompi olla yksin lasten kanssa? Aluksi se on raskasta, mutta omakohtaisesti olen ajatellut, että tietyt stressitekijät jäi eron myötä pois. Voimia sulle kovasti.

olen monesti ajatellut asiaa ( mitäpä muutakaan tekemistä on ku ajatella ), ja stressi ainaki vähentyis eron myötä kun ei tarvis stressata miehen tekemisiä. normaalia arkea jatkuis sittenkin koska lapsien hoito on kokonaan minun vastuulla aina ym. kotityöt yleensä.
kiitos kun annatte vähän ajattelemisen aihetta.

Alkuperäinen kirjoittaja Beep:
Nyt on pakko sanoa ne kuuluisat: Jätä se sika.

Ei todellakaan oo aikuista käytöstä.

jotenki vaan taas helpommin sanottu ku tehty.. tiiän että pistää kaikki vaikiaksi jos yritän eroa ottaa. mutta täytyy lähtiä syöttämään vauva, palaan taas kohtapuolin keskusteluun mukaan.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Beep:
Nyt on pakko sanoa ne kuuluisat: Jätä se sika.

Ei todellakaan oo aikuista käytöstä.

jotenki vaan taas helpommin sanottu ku tehty.. tiiän että pistää kaikki vaikiaksi jos yritän eroa ottaa. mutta täytyy lähtiä syöttämään vauva, palaan taas kohtapuolin keskusteluun mukaan.

No tietysti on helppo sanoa. Mut itse teet oikeat päätökset. :)

Tsemppiä ja jaksamista! Surullista, että miehesi ei ymmärrä ottaa tarpeeksi vastuuta perheestään :-(. Tilanne on varmaan sinulle näin kaikista raskainta, eli kannattaa varmaan yrittää mies saada ymmärtämään, että näin ei voi jatkua tai sitten erota. Jos nytkin yksin hoidat lapset, ei tilanteesi siitä siinä mielessä ainakaan raskaammaksi muutu. Voimia kovasti ikävään tilanteeseen!

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Rakasta se miehes ehjäksi, sä et selkeestikään ole sille oikea nainen. Koska jos olisit, ymmärtäisit, että miehes tarvii omaa aikaa, etkä naputtais turhasta.

Ai, että mies saa mennä miten tykkää ja puhua miten tykkää, mutta naisen vain pitää ymmärtää ja rakastaa?

Mun nähdäkseni sul on teini, ei miestä.

Joko hän kasvaa aikuiseksi tai ei.

Hänellä on kaikki vapaus, sinulla kaikki vastuu, nämä ei ole teillä balanssissa.

-Tarttis tehrä jotain..

Kirves voi taas häipyä asiattomine kommentteineen! Ei todellakaan ole perheellisen miehen elämää juosta joka viikonloppu kapakoissa. Sinuna ottaisin asian vakavasti puheeksi ja jos ei tilanne muutu, eroaisin. Yksinhuoltajana on helpompaa kuin itsekkään miehen kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja mangorahka:
Ai, että mies saa mennä miten tykkää ja puhua miten tykkää, mutta naisen vain pitää ymmärtää ja rakastaa?

No niinhän se on. Kyllä mies on perheen pää, ja vapaa tekemään halujensa mukaan, nainen vaietkoon seurakunnassa.

Just joo!

:laugh:

Yhteistyössä