Itken täällä syrjittyjen suomalaisnuorten puolesta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
YLE: Helsinki on aloittanut suurhankkeen, jonka avulla etsitään uusia ratkaisuja maahanmuuttajanuorten aseman parantamiseksi. Hankkeeseen on saatu yli kahden miljoonan euron lahjoitus.

– Helsinki laittaa tällä hetkellä valtavasti paukkuja siihen, että kaupunki olisi oikeudenmukaisempi paikka kaikille nuorille, Laitio summaa

Itkettää oikeasti. Kun tietää miten pahoinvoivia nuoria kansalaisissamme on kaikkien leikkausten takia. Ja nyt viedään loputkin mahdollisuudet saada tukea, kun tuki menee muualta tulleiden taskuihin. Nämä muualta tulleet kun uhkaavat radikalisoitua jos ei massii tule.

Tämä uutinen on kammottava. Ja tuo lässytys vihapuheesta samaan aikaan, kuni ihmisiä räjähtää kappaleiksi vähän väliä Euroopassa ja pian Suomessakin

http://yle.fi/uutiset/poliisi_vihapuhe_roihahti_belgian_iskujen_jalkeen/8763595

Ei noi kilpaile samoista rahoista ja kiva että edes jotkut saa jotain. Kyllä sä olet sitten ihan vitun tyhmä lehmä!! Mun tyttöni ei pääse mihinkään opiskelemaan ikinä mut en mä ikinä vois syyttää siitä toisia joilla sama ongelma.

Ei noi kilpaile samoista rahoista ja kiva että edes jotkut saa jotain. Kyllä sä olet sitten ihan vitun tyhmä lehmä!! Mun tyttöni ei pääse mihinkään opiskelemaan ikinä mut en mä ikinä vois syyttää siitä toisia joilla sama ongelma.
Sinä olet kyllä vielä tyhmempi jos kuvittelet etttei massiivinen maahanmuutto vie kaikilta mahdollisuuksia esim koulutukseen ja terveydenhuoltoon.

• Tykkää
Reactions: 666
Oletko vähän tyhmä? Ihan samoista rahoista kilpailevat. Ja jostain syystä suomalaisilta nuorilta joka sektorilla leikataan rahoja, mutta maahanmuuttajille niitä riittää.

Sinä olet kyllä vielä tyhmempi jos kuvittelet etttei massiivinen maahanmuutto vie kaikilta mahdollisuuksia esim koulutukseen ja terveydenhuoltoon.

Sä olet ihan harhainen. Ei suomeen ole tullut edes paljon ketään ja suomeen mahtuu ja suomessa vähenis ihmiset muuten ja palvelut loppuis. Ne on ihan muut asiat mitkä vie mahdollisuuksia niinkun älyttömän tyhmä systeemi ja porvarien politiikka.

"Nuorten houkuttelulle ja värväämiselle otollista maaperää on niin sanottu osattomuuden kokemus, jota on esimerkiksi koulutuksen ja työmarkkinoiden ulkopuolelle jääminen.

– Monella on myös koulukiusaamisen ja rasismin kokemuksia. Rekrytointi muuttuu helpoksi, kun rekrytoija voi vahvistaa tunnetta, että eihän tämä yhteiskunta kuitenkaan hyväksy sinua, sanoo Helsingin kaupungin nuorisotoimenjohtaja Tommi Laitio"

Niin, sehän siinä on, että suomalaisnuoret kärsivät hiljaa tuskissaan, eikä uhkana ole se, että räjäyttäisivät Helsingin ja sen asukkaan paskaksi. Sen takia heille ei tarvitse rahaa ollenkaan :( Pärjätköön miten haluavat :( Paha olla, kun tietää, miten paljon itse on raatanut ja miten paljon omat nuoret raatavat, että opiskelupaikkoja tai asuntoja saa.

Sitten tulee kansalaisia, jotka PUH. saavat kaiken ilmaiseksi eikä sekään riitä, kun muuten heille tulee vähän paha olla kun ei ole viimeisimpiä laitteita ja vermeitä. Ja tarvii vähän reagoida pahoinpitelemällä ja räjäyttämällä.

Yhteistyössä