itken ihan solkenaan, hytkyn ja tärisen itkun voimasta ja ei tee hyvää kipeelle selälle..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja badass
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

badass

Aktiivinen jäsen
05.01.2008
7 324
0
36
mun poika lähti perjantaina isälleen ja sovittiin et saa olla niin pitkään kun tahtoo koska isillä on loma. äsken sit tulivat extempore käymään ja tajusin miten ikävä mulla sitä lasta on.
heti kun lähtivät niin aloin itkeä lohduttomasti ja tuntuu et tästä ei tule loppua :'( :'( :'(
mä TIEDÄN et sillä on kivaa ja et se tykkää olla ja sillä on mahtava isä jnejne, mutta tää olo on kamala, hirvee ja PASKA |O
mulla on niin ikävä ja tunnen itseni huonoks äidiks joka on hylänny lapsensa -vaikka TIEDÄN et niin ei ole :ashamed:
:'( :'( :'(

tuntuuko lapsen isästä tältä joka kerta kun tuo pojan kotiin ja lähtee itse pois ikävissään??!!
voi hyvä luoja, että mä vihaan itseäni ja lapsen isää kun ei pystytä tarjoaan viattomalle lapselle ehjää kotia |O :'(
tää tunne on nyt ihan sairas, kolmeen vuoteen ei kertaakaa oo tullu tällasta "kohtausta" :/

Voi sinuu!!! :hug: Todennäköisesti isästä tuntuu samalta kun lapsi hänen luotaan lähtee, mutta tavallaanhan se on positiivista, ainakin kertoo siitä, että lapsi on niin kovin tärkeä teille molemmille!! Äläkä vihaa itseäsi sen koommin kuin isääkään, ei sille vaan mitään voi, että aina asiat ei mene juuri niinkuin on suunniteltu. Varmasti lapsi on onnellinen kun hällä on kaksi rakastavaa vanhempaa ja kaksi turvallista kotia.

Alkuperäinen kirjoittaja DixieChick:
Voi sinuu!!! :hug: Todennäköisesti isästä tuntuu samalta kun lapsi hänen luotaan lähtee, mutta tavallaanhan se on positiivista, ainakin kertoo siitä, että lapsi on niin kovin tärkeä teille molemmille!! Äläkä vihaa itseäsi sen koommin kuin isääkään, ei sille vaan mitään voi, että aina asiat ei mene juuri niinkuin on suunniteltu. Varmasti lapsi on onnellinen kun hällä on kaksi rakastavaa vanhempaa ja kaksi turvallista kotia.

ensimmäinnen positiivinen kommentti, kaiki muut kommentit aiheesta mitä on aiemmin ollu, on et mun lapsi on onneton heittopussi ja mä vaan luulen et se on onnellinen jne :ashamed: :'(

oikeesti, tää on virtuaalielämää, nettipalsta.
mutta täällä mulle on eka kerran tullu tunne, et mä oon paska äiti enkä tunne lastani enkä tiedä mikä sille on parhaaksi. ja se on sairasta.

kiitos dixiechick!!! :hug:

:hug: Ole kuitenkin onnellinen että isä viihtyy pojan kanssa ja toisinpäin. Mun exä, eli pojan isä, oli koko viime kuukauden lomalla ja poika oli siellä yhden yön.. Pojan kannalta ikävä juttu.

Alkuperäinen kirjoittaja mutzi81:
:hug: Ole kuitenkin onnellinen että isä viihtyy pojan kanssa ja toisinpäin. Mun exä, eli pojan isä, oli koko viime kuukauden lomalla ja poika oli siellä yhden yön.. Pojan kannalta ikävä juttu.

siis olen todellakin!! tiedän miten paljon huonomminkin asiat vois olla, mut tää olo on nyt vaan aika.. miten sen sanois.. ehdoton? ei paljon auta mikää :ashamed:
ja cassy,ei oo pms.

kiitos kaikille :hug:

Yhteistyössä